Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 57 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

nodurile sunt desenate pe openstreetmap....acum nu stiu daca sunt definitive sau nu!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

Daca vorbesti de nodul de langa Grind, se vede pe google maps deja decopertarea, e acelasi ca si in planul initial. Cel de la Margina inca nu se vede, trebuie intrebat constructorul :)

istvan78

#20747
Scuze, am formulat cretin intrebarea, evident sunt mai multe intersectii.

Ma refeream la "intersectia" fara nod din varful dealului, zona Holdea/Cosevita. Aici
Se escaveaza simplu debleu in coama dealului si DN trece pe deasupra?

horatiu.cosma

Acolo DN-ul e in varful dealului, deci cel mai probabil va supratraversa autostrada.

IlisescuV

Acolo chiar trebuie sa sape debleu?
Nu se poate realiza un tunel?

TibiV

Tot delacroix ne salveaza !... :)

Quote from: delacroix on April 13, 2014, 10:10:58 PM
Lugoj-Deva Lot3, Teloxim
Zona Cosevita, deblee uriase(D2,D3,D4). Vedere spre Lugoj

Debleu D2 H=32m, subtraversare DN68A. Vedere spre Deva

Vedere spre Lugoj. Punctul rosu indica locul de unde poza Alin ( poza cu comentariul "aici trebuie sa ajunga viaductul")

D3 H=21mcu drum agricol, in planul doi D2. Vedere spre Deva

D4 cu drum forestier. Vedere spre Deva

D4 H=34m!!!

Taluzurile sunt cu panta 1:1. Tinand cont ca SF-ul e facut de DIWI s-ar putea sa ne pomenim cu un nou caz "Aciliu"
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NordKapp

Interesant de văzut cum se va realiza acel debleu/supratraversare sub trafic, nu văd cum ar putea reloca temporar DN-ul acolo.

horatiu.cosma

In acelasi mod in care se face la intersectia dintre DN 13 si noua cale ferata de langa Sighisoara.

cutter

Debleul ăla mare va fi probabil înlocuit cu un tunel.

istvan78

Putem spera.... In imediata apropiere e o portiune unde nici DNul nu sta locului nici dupa mai multe episoade de consolidare din ultimii 20 de ani.
Macar un cut&cover...

cutter

#20755
Cut & cover la 40m adîncime (linia roșie e mai jos cu 10m decît în SF de cînd s-au cerut tunelele forate din acordul de mediu), nu. Tunel forat.

MHN

Inseamna ca noile adancimi dupa acordul de mediu, daca linia proiectului se mentine coborata cu 10 m fata de SF si pe lotul 3, sunt de aprox 31, 42 si 44 de metri. Sper sa le transforme in tunel pe toate cele 3 deblee... :)

alecu26

cutter oare când va fi urmatoarea sedinta de monitorizarea AMPOST? sa vedem ce probleme sunt mentionate acolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

IlisescuV

Eu sper sa se execute cu tunele dar atunci ma intreb de ce au defrisat padurea lanaga DN?
Daca executi tunel de ce ai mai taia si padurea de deasupra? Ca sa ai ce replanta?

istvan78

Quote from: cutter on March 17, 2015, 12:34:39 AM
Cut & cover la 40m adîncime (linia roșie e mai jos cu 10m decît în SF de cînd s-au cerut tunelele forate din acordul de mediu), nu. Tunel forat.

Wow, adica cu 10 metri mai adanc decat in randari? Atunci, inteleg.

Dar astea nu sunt acele tunele, despre care deja stim ca se licitateaza nou, nu? Alea sunt putin mai la vest, din cate inteleg eu.