Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 68 Guests are viewing this topic.

rocklee

citeva imagini de la soimus......cu depozitul de zgura  :)




dr4qul4

ala nu e depozit. e tarasament deja compactat  :D
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

gdaniel

Dar ce or fi blocurile de beton cu santuri laterale/longitudinale pe una din fete?

istvan78

Quote from: dr4qul4 on March 13, 2015, 03:41:54 PM
ala nu e depozit. e tarasament deja compactat  :D
Ihi. Ce ar cauta compactorul pe un depozit de material? Plus ca platforma are laturile si panta foarte uniforme. plus ca din poze pare a fi exact pe aliniament. Plus ca... spor la treaba UMB! :D

Atila60

Daca nu ma insel dupa cum am vazut pozele mai atent acolo se pregateste terasamentul pentru viaduct iar placile de beton sunt pregatite pentru a nu aluneca terasamentu un fel de zid ,daca mam exprimat bine.

vancouver

Am eu solutia pentru DN68a dupa deschiderea A1 pana la Margina: marchez pe harta zona respectiva cu rosu, ca fiind drum f. prost si nu mai merge nimeni pe acolo...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

madsnowman

oricum e foarte proasta portiunea dintre Cosava si Cosevita. :) m-a scuturat de 3500 ron - reparatii la masina.  :((

alecu26

Horatiu....in 1,5ani sa executat undeva maxim 10% . Inclusiv proiectare. Stiu ca se accelereza la final cand se pun asfalt si grinzi care sunt foarte scumpe...dar nici chiar asa. Aldesa comsa din toate informatiile care le am sunt varza. Au o echipa de 2-3 spanioli cazuti din luna....si o echipa de romani incropita asa pe genunchi.
Fara sa ma laud in 2013 am avut o serie de interviuri cu ei si m-au declarat SUPRACALIFICAT si solicitam un salar dublu de cat ofereau ei. Iti dai seama practic pe cine au angajat. Si vreau sa spun ca am renuntat la vreo 40% din salariul care il aveam la momentul respectiv si si orice pretentie de pozitie....declarandule ca proiectul e interesant si proiectul e de fapt ce ma intereseaza mai mult.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

istvan78

Quote from: vancouver on March 13, 2015, 07:31:56 PM
Am eu solutia pentru DN68a dupa deschiderea A1 pana la Margina: marchez pe harta zona respectiva cu rosu, ca fiind drum f. prost si nu mai merge nimeni pe acolo...

Chiar va fi de rosu dupa 6 luni. Acolo e drumul ceausist din placi de beton (sparte intre timp) cu doua degete de asfalt deasupra.

athosga

#20709
^

Dar ce ziceti de varianta asta (prin Savarsin)? Bine, probabil tot calitate proasta, insa doar 23km si fara camioane. In total cu doar 20 km mai mult. Poate fi folosit in cazul in care DN68A va fi chiar asa de aglomerat sau drumul stricat.


Dragos Sebastian

Azi am venit de la Timisoara spre Hunedoara . Am vazut o gramada de masini de la Tirenna Scavi pe Dn , cel putin 20,30 pana aproape de lugoj .
Am vazut si ceva utilaje pe traseul autostrazii , dar drumul national era cam departe , dar se lucra .
In schimb pe lotul 3 deva lugoj , de la ohaba inspre dobra se lucra destul de sustinut , multe utilaje , multi oameni si de la nod dobra inspre ilia era furnicar .
Poze nu am ca nu am oprit ca nu era masina mea , poate o sa fac ceva poze duminica la intoarcere , dar tot asa din mers .
Ps: La combinatul de la Hunedoara si pe drumul care vine de la deva nu am vazut nici o basculanta a Umb-ului .

horatiu.cosma

Foarte ciudat ritmul de lucru al UMB-ului, poate stie cineva explicatia si ne poate elucida si pe noi. De 2 luni incoace, vestile despre ei sunt de 2 feluri: furnicar de basculante, se duce zgura la foc automat de la Hunedoara; sau plin de basculante parcate, liniste pe drumurile pe care umbla in mod normal. Inteleg ca respecta cu sfintenie sarbatorile legale si duminicile, dar ieri(vineri) nu cred ca a fost cazul de asa ceva...

Dragos Sebastian

Eu am trecut pe la ora 18 pe drumul de la Deva la Hunedoara , poate de aia . Si eu am fost surprins ca nu am vazut nici un camion portocaliu mai ales ca vazusem poze cu furnicarul de acuma cateva zile .
Maine sper sa merg la Deva iara , poate o sa dau de ele si le pozez .

NGC

CNADNR a lansat licitatia pentru "Asigurare servicii de Salubrizare in locurile de parcare si grupurile sanitare situate pe Autostrada A1 si A2: Lot 1 - Autostrada A1- Centura Pitesti si Lot 2 - Autostrada A2, sector aflat in administrarea DRDP Bucuresti, km 9+500 – 64+000".
Valoarea estimata pentru lot 1: 193.013,84 RON fara TVA
Valoarea estimata pentru lot 2: 446.096,88 RON fara TVA
Deschiderea ofertelor: 28.04.2015

Nu am trecut licitatia in sinteza pentru ca nu este pentru lucrari si nici pentru proiectare.

NGC

Se pare ca sunt ceva probleme cu calitatea lucrarilor pe lotul 2 Timisoara - Lugoj, pentru ca a aparut o factura pentru "EXPERTIZA TEHNICA PRIVIND CALITATEA LUCRARILOR LA AUTOSTRADA TIMISOARA-LUGOJ, LOT 2, KM 54+000 - KM 79+625 CF COMANDA 92/70174/27.11.2014" de la firma VIAPONTE ROM.