Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 59 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Plus ca daca se solutioneaza toate problemele de pe loturile 3&4(lilieci,halda steril,lucrari de arta suplimentare) anul acesta, in 2016 ar putea fi gata si ele, si atunci o sa fie o discontinuitate doar de la Ohaba la Margina, nici 20 de km.

iulius

#20686
de pe google maps vom avea de parcurs cca 36 km intre Cosava si Ilia

Asfalt pe lotul IV

horatiu.cosma

#20687
Exista nod si pe lotul 3 pe langa Grind, cam pe aici.

IlisescuV

Am parcurs Ilia Timisoara de sute de ori si bucata Ilia - Cosava e cea mai distrusa. Si daca pun un strat de asfalt nu o sa reziste la traficul ce ar veni de pe autostrada.
Intre Ilia si Cosava sunt foarte putine portiuni unde poti depasi in siguranta, mai ales portiunea Ohaba - Cosava unde sunt numai curbe si serpentine.
Daca prinzi cateva camioane incarcate o sa mergi dupa ele sau o sa risti o depasire si cu traficul crescut nu o sa fie o idee prea buna sa te risti in depasiri.
De multe ori am vazut destepti, cu masini mai puternice, care depaseau toata coloana numai sa se trezeasca cu un TIR in fata si sa zboare in sant.

In caz de accident grav pe portiunea Ohaba-Cosava traficul o sa fie blocat cu orele pentru ca serviciile de urgenta trebuie sa vina sau de la Deva sau de la Faget si in ambele cazuri au ceva de mers.


Ionut

Eu nu inteleg care este obiectul discutiei. Ce nu va convine, ca se da in folosinta un nou segment de autostrada? Explicati-mi si mie ce vreti acum ca sa fie bine.

horatiu.cosma

Din experienta din ultimii ani, pot sa prevad urmatoarea situatie care ar putea fi un "dezavantaj" al acestor deschideri. Va fi o distanta relativ scurta intre Ilia/Cosava/Obaha pana la Margina si de aceea multi care prefera acum DN7, vor alege aceasta ruta. Obisnuiti cu autostrada la 130/140 la ora, sa stai 20-30 de km in spatele unui tir pe serpentinele respective la viteze foarte mici, pentru multi va fi pur si simplu insuportabil. Urmarea e evidenta, mai ales ca nu exista benzi suplimentare de urcare, drum destul de ingust si nu foarte bun, depasiri riscante, aglomeratie => o gramada de morti. Asa a fost si pe Cunta-Saliste cat nu era deschisa, au fost multe accidente mortale.

mishu77

Nu cred ca deranjeaza pe nimeni ca se da in folosinta un segment de autostrada. Probabil tu o sa circuli pe zona aceea o data, de 2 sau maxim de 5 ori pe an si nu o sa fi deranjat, dar cei care o sa circule de 3,4 sau mai multe ori pe luna pe aceea bucata o sa fie ca in poza aia (drum bun si apoi scrie ii bun o p..a). Aglomeratia care se va genera din cauza traficului de pe autostrada pe un drum prost si pe care nu prea poti depasii creste riscul unor accidente pe zona respectiva din cauza ca uni nu pot sta cu mertanul bemveu sau chiar cu loganul in coloana dupa un tir (circul si eu lunar pe acel drum si stiu cum se circula acum si daca se tripleaza traficul o sa fie vai si amar). Ai inteles acum care e problema? Daca nu ai circulat pe acolo nu ai de unde sa stii.

mishu77

Quote from: horatiu.cosma on March 13, 2015, 11:37:08 AM
Asa a fost si pe Cunta-Saliste cat nu era deschisa, au fost multe accidente mortale.

Nu exista termeni de comparatie intre Cunta - Saliste si Margina - Ohaba sau Ilia sau unde o mai fi. Ala e drum european cu benzi suplimentare pe urcare care trecea prin 2 sate asta trece prin vreo 8-9 sate depinde cat mai ramane pe DN.

carutasul

Daca se supara, cnadnr poate deschide doar pentru masini sub 2 tone si a rezolvat problema noastra :)

ciprebbe

#20694
Hai ca a trecut goagal-ul prin zona asta
Posibil sa dispara drumul de aici si sa fie relocat prin "tub"
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

istvan78

Quote from: Ionut on March 13, 2015, 11:25:27 AM
Eu nu inteleg care este obiectul discutiei. Ce nu va convine, ca se da in folosinta un nou segment de autostrada? Explicati-mi si mie ce vreti acum ca sa fie bine.

Ca sa fiu inteles, eu am abordarea "va fi un pic mai rau inainte de a fi mult mai bine", dar abia astept sa am autostrada pana la Margina. Parcurg des drumul Timisoara-Deva (am soacra la Deva), si nu fac decat sa ma pregatesc sa ma inarmez cu rabdare.
Chiar si daca parcurg toata distanta de la Cosava pana la Ilia in ritmul camioanelor, fara sa depasesc nimic, e o intarziere de cca. 10 minute. Intre Timisoara si Margina castig mult mai mult de atat pe autostrada. Iar daca se dechide in 2016 de la Grind pana la Soimus, va fi de vis!

Quest

Mersi NGC20.

Mishu77 are dreptate, Cunta-Saliste pe DN (TEN) a fost floare la ureche fata de ce va fi Margina-Ohaba pe un DN cu alura de DJ mai rasarit.

Ce se intimpla cu licitatia ptr tunele, de ce intirzie ? Care va fi durata lor de realizare ? In general evit (din motive de bon-ton) formulari injurioase la adresa autoritatilor, dar in cazul de fata CNADNR chiar intinde coarda peste niste limite...

Nu-l roaga cineva pe Baiazid sa faca un manunchi de interviuri la CNADNR, cu tot lantul de responsabili ptr caietul de sarcini, termenii licitatiei, avize de mediu, studii geo etc ptr aceste tuneluri ? Sa inteleaga si publicul larg cum stau lucrurile.
Common sense will get you far !

mishu77

Quote from: istvan78 on March 13, 2015, 12:28:33 PM
Chiar si daca parcurg toata distanta de la Cosava pana la Ilia in ritmul camioanelor, fara sa depasesc nimic, e o intarziere de cca. 10 minute. Intre Timisoara si Margina castig mult mai mult de atat pe autostrada.

Chiar nu ar fi o tragedie ca nu faci nici o depasire pe 40 de km, insa nu toti gandesc la fel ... asta e problema.

alecu26

Acei km cu mult noroc se deschid in 2015. Restul se va deschide in 2017....cel mai devreme. Chiar si UMB nu a optmizat mai deloc viaductele...deci pe langa parte financiara e si partea de timp. Lotul 2 vu licitatia de tunele si etc.....se duce sigurr spre 2017-2018. Lotul 3 din cauza podului mures si a altor lucrari grele....aproape imposibil sa se incadreze in 2016.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Quote from: alecu26 on March 13, 2015, 02:07:16 PM
Acei km cu mult noroc se deschid in 2015. Restul se va deschide in 2017....cel mai devreme. Chiar si UMB nu a optmizat mai deloc viaductele...deci pe langa parte financiara e si partea de timp. Lotul 2 vu licitatia de tunele si etc.....se duce sigurr spre 2017-2018. Lotul 3 din cauza podului mures si a altor lucrari grele....aproape imposibil sa se incadreze in 2016.
Pana la final de 2016 inseamna 2 ani plini de lucru(2 cicluri martie-noiembrie), si pana la urma nu s-a inceput lucrul pe aceste loturi ieri, ci acum aproximativ un an. Ce spui tu e ca va dura mai mult de 3 an constructia unor loturi de 20 de km la deal. Eu vreau sa cred ca nu va fi asa.