News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 69 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Se refera la Dumbrava-Margina de pe lotul 2. Asta nu e neaparat o surpriza, portiunea respectiva e relativ usoara, comparabila cu Sanovita-Topolovat. Anul trecut au terminat cu decopertarile si acum au inceput puternic la structuri. Ce nu se stie si ar trebui intrebat este situatia din zona tunelelor de pe lotul respectiv.

TibiV

Neaga, CNADNR: În acest an vor fi finalizaţi 80 - 90 kilometri de autostradă

Quote
BUCUREŞTI (MEDIAFAX) - Reţeaua de autostrăzi din România, care numără 700 de kilometri în prezent, va fi extinsă cu 80 - 90 kilometri de autostradă în acest an, a declarat directorul general al CNADNR, Narcis Neaga.
"Săptămâna trecută am fost pe şantiere şi vă pot spune, cu certitudinea săptămânii trecute şi văzând la faţa locului situaţia reală, că Nădlac - Arad va fi în totalitate gata în 2015, Timişoara - Lugoj lotul al doilea în totalitate gata în 2015, deşi contractual trebuie să se termine în 2016. Surpriza a venit de la un constructor de pe Lugoj - Deva lotul 2, care va finaliza în acest an 17 kilometri", a spus şeful CNADNR.
În aceste condiţii, în acest an vor fi deschişi circulaţiei aproximativ 80-90 de kilometri de autostradă, a adăugat şeful CNADNR.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nedcatalin

Ma bucur mult daca s-ar deschide si Dumbrava - Margina. Ar insemna peste 160km de autostrada de la granita si doar 40 km pe DN68A, care nu vad cum s-ar face in mai mult de 45 minute.

horatiu.cosma

Daca ar gandi la fel ca tine toti tiristii care prefera in momentul asta DN7, o sa iti fie cam greu sa te incadrezi in cele 45 de minute :).

alecu26

Au inceput puternic la structuri? asta chiar surpriza. Dar de ce nu avem mai multe poze din zona? DN-ul este chiar aproape. Plus ca mai sunt si DJ-uri si DC-uri care intersecteaza aliniamentul.

Eu asta cu deschiderea....o iau ca o declaratia...venita de la constructorul lotului 3 din Orastie-Sibiu...si mai mult nu comentez.
Drumurile noastre POATE;

mishu77

Duminica am vazut ceva utilaje la nodul Margina (ceva foreza intre DN si calea ferata dar nu am apucat sa fac poze). Daca vor da drumu de la Nadlac la Margina o sa fie chin portiunea Margina - Ilia plus ca nu stiu cat o sa reziste DN68A la traficul acela. Si mai mult ca sigur asa o sa se intample, lumea vine de pe autostrada, daca nu coboara la Arad nu mai are unde sa coboare sa intre in DN7 si la o adica de ce ar face-o....

Ionut

Ma repet. Puneti bani deoparte pentru filmari in aprilie. Avem treaba serioasa din primavara. :cheers:

vancouver

Daca se deschide pana la Margina, evident se va aglomera excesiv DN68a. Solutii posibile:

1. Interzicerea circulatiei camioanelor pe DN68a, cu exceptia celor care au treaba in zona. Avantaj: cea mai simpla solutie, soferii de camion se informeaza reciproc si de la firmele la care lucreaza.

2. Interdictie TOTALA de a intra pe DN68a de pe DN7 la Ilia, pentru toate categoriile de vehicule (cu exceptia riveranilor8). Pentru relatia Deva - > Lugoj urmand astfel sa se mearga de ex. pe DN7 pana la Lipova, apoi pe DJ691 la Giarmata, intrare pe A1 inapoi spre Lugoj. Asta implica o reabilitare rapida DJ691 si finalizare cat mai repede a pasajelor de pe centura Arad. Avantajul solutiei: traficul pe DN68a va fi preponderent unidirectional spre Deva, iar pe DN7 Deva-Arad preponderent unidirectional spre Arad.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

radutm

DN68A trebuie refacut cat mai urgent intre Ohaba si Cosava pentru ca e in stare foarte proasta. Cand se va deschide autostrada pana la Margina, CNADNR nu poate spune ca n-a stiut ca se va aglomera instant acest drum. Ar trebui sa il treaca la prioritati si eventual sa fie amenajate benzi suplimentare la urcare pe portiunile cele mai dificile.
cont inchis

Quest

Stie cineva in ce stadiu mai e licitatia ptr cele 2 tunele de la Margina ?
Common sense will get you far !

NGC

^^^ Inca nu a fost lansata licitatia.

istvan78

Quote from: radutm on March 12, 2015, 11:58:03 PM
DN68A trebuie refacut cat mai urgent intre Ohaba si Cosava pentru ca e in stare foarte proasta.

Poti sa uiti. Nu se va face mai mult decat lucrari de intretinere minore. O interventie majora ar taia accesul inclusiv la santierul autostrazii.

Vor fi 12-18 luni de calvar pe protiunea Cosava-Ilia intre deschiderea A/T pana la Margina si deschiderea portiunii lipsa. Din fericire nu e lung sectorul, si suntem deja obisnuiti, pentru ca niciodata n-a fost bun drumul acolo.

De altfel inca nu nu stiu daca sa cred ca vor deschide Margina anul asta. Noi discutam de mult ca ar fi bine si ar fi posibil, etc..., dar e prima data cand afirmatia apare dinspre CNADNR.

mishu77

Quote from: istvan78 on March 13, 2015, 10:01:20 AM
Din fericire nu e lung sectorul, si suntem deja obisnuiti, pentru ca niciodata n-a fost bun drumul acolo.

E adevarat ca nu a fost niciodata foarte bun si nu e nici foarte lung, dar nici aglomerat nu a fost .... acum cand o sa fie aglomerat si o sa mergi 15-20 km in coloana o sa fie nebunie curata ... sa vezi atunci nervi intinsi la maxim si accidente pe un drum mai mult judetean decat national.

istvan78

Ei nu! Trafic greu a fost intotdeauna, si azi daca te nimeresti in urma unui convoi de 2-3 camioane, mergi dupa ele cel putin 20Km. Va fi nevoie de rabdare.
Ar putea sa fie periculos cu toti soferii coborati de pe A/T, obisnuiti cu viteza, dar asta e. Nu cred ca se va putea interzice traficul greu. E ruta Europeana... vom vedea...

De altfel, Impregilo fiind blocati pe portiunea cu tunelele, au toate premisele sa se concentreze pe portiunea asta usoara si sa termine pana la iarna.

dr4qul4

Nu se merita amenajarea de benzi suplimentare pentru un drum care va fi folosit probabil doar 1 an.
In plus, pentru asta va fi nevoie de licitatie si nu au cand sa o pregateasca.
Putem spera doar la un strat de asfalt.
Oricum va ramane si DN7 ca alternativa. Multi tiristi tot pe acolo o vor lua, deoarece nu urca si este mai scurt.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024