Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 60 Guests are viewing this topic.

istvan78

#20655
Pai cum bine observa cineva mai avizat in urma cu cateva zile, pamantul nu poate inlocui zgura, la terasamente inalte. Nu se compacteaza si stabilizeaza la fel de rapid si bine.
Balastul, stabilizat, nu mai e la fel de ieftin.
Zgura functioneaza probabil similar cu piatra concasata, care e foarte scumpa.

Wow:
QuoteEstimări aproximative arată că halda combinatului de la Hunedoara are aproximativ 100 de milioane de tone de zgură, iar de valorificarea unei părţi din această cantitate s-au ocupat până acum mai multe firme private, cărora proprietarul combinatului le-a concesionat suprafeţe în zonă. Adrian Calimente, patronul uneia dintre firmele amintite (decedat cu doi ani în urmă), spunea că halda de la Hunedoara poate furniza zgură pentru construcţia a peste 1.000 de kilometri de autostradă.


rocklee

zgura de furnal presata cu compactorul ...pur si simplu de pietrifica ...de aceia e recomandata la terasamentele inalte ....in zona celor doua poduri de linga simeria -uroi pentru inltimea respectiva sa folosit numai zgura de furnal....si de cite ori am urcar pe terasament sus era ca piatra ...

adiarc

faimoasa crapatura a fost reparata din nou sapt trecuta.Astazi era inspectata....nu este f clara poza , dar crapatura lucreaza...se vede si diferenta de nivel , cu inclinatie spre st



momentan , doar atat.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/CNADNR+Mai+multe+autostrazi+din+Romania+amanate

daca pierdem bani si din exercitiul 2014-2020 pt nefinalizarea la timp a Sb-Pitesti , atunci chiar ca suntem cretinii planetei , dupa ce am fii putut sa facem portiunile usoare din Sb-Pitesti cu banii de pe exercitiul 2007-2013.Oricum 2022 , este primul termen realist pt Sb-Pitesti...asta daca nu apar probleme aparute frecvent , cum ar fii desemnarea castigatorilor la licitatii dupa 8 luni....caci celelalte ( cum ar fii contestatiile in justitie ) , probabil vor aparea oricum.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dorum

2022... atunci se duce pe p..a si CE 2020... ne mai facem odata da kakao... :(

adiarc

#20660
da....si asta.......si va dati seama , sa nu poti face o autostrada , decat eventual la limita , pe perioada a 2 exercitii financiare din 2007 , pana in 2022 , adica 15 ani!!!!!!!!!...ca sa nu mai spunem ca primul SF a fost demarat in 2008 si actualul SF , va fii probabil finalizat in 2017..adica aproape 10 ani si fiind a treia oara cand se revizuieste , banii pt celelalte 2 au fost efectiv aruncati la gunoi - mil de euro  :bash:
eu astept ca urm zona de actiune a DNA-ului sa fie aceste SF-uri revizuite de cateva ori...nu poate fii doar incompetenta
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Quote from: horatiu.cosma on March 10, 2015, 10:37:35 AM
E mai ieftin un transport de zgura de la 30 de km distanta decat pietris/pamant/etc din apropiere?

fi sigur ca oferta celor de la Zgura e facuta astfel incat sa fie 1% mai ieftina.

Nu trebuie sa iei doar in calcul transportul. La pamant/pietris din apropiere mai ai nevoie de : acciza catre agentia de resurse minerale, taxe pentru apele romane daca exploatezi din terasa râurilor, aviz de la mediu, costuri cu readucerea la starea naturala, teste peste teste ca sa te asiguri ca cea ce scoti e cea ce vrei.

Avantajele zgurii sunt ca e practic autocompactabila (are densitate mare si granulometrie buna), chiar ii place când ploua un pic pe afara, neavând apa...merge lucrat si iarna, are o calitate continua pe cantitati enorme.

Dezavantajul e desitatea ei maricica....adica cari destul de multe tone (care e relevant la transport) ca sa faci destul de putini metri cubi (ce e relevant la terasamentul unei autostrazi).

Aici eu zic ca Agentia de Mediu trebuia chiar sa dea un bonus, sau pentru autostrazile de la Sebes la Ilia asta sa fie chiar impusa prin proiect. Dar asa suntem noi mai prosti statul roman. Bine ca spun ca in Olanda se poate, dar probabil la noi ne tot fâstâcim ca nu e concurential, ca e ilegal...sa impui asa ceva prin proiect. (evident ca aca se impunea...si pretul era poate si de 10 ori mai mare la vanzator).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: adiarc on March 10, 2015, 05:20:08 PM
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/CNADNR+Mai+multe+autostrazi+din+Romania+amanate

daca pierdem bani si din exercitiul 2014-2020 pt nefinalizarea la timp a Sb-Pitesti , atunci chiar ca suntem cretinii planetei , dupa ce am fii putut sa facem portiunile usoare din Sb-Pitesti cu banii de pe exercitiul 2007-2013.Oricum 2022 , este primul termen realist pt Sb-Pitesti...asta daca nu apar probleme aparute frecvent , cum ar fii desemnarea castigatorilor la licitatii dupa 8 luni....caci celelalte ( cum ar fii contestatiile in justitie ) , probabil vor aparea oricum.

Pitesti Sibiu intradevar poate fi o problema...dar absorbita nu. Sunt enorm de multe proiecte care de voie de nevoie vor merge pe ambele cicluri bugetare. (lugoj deva - 3 loturi mari si cumpe....70%, Sebes turda 80%...., Campia turzii-TGM...vreo 90%). Asta ca sa nu mai punem la socoteala si reabilitarile din tara gen DN 76.

Eu zic ca 2016, 2017 vom avea absorbite 100%. Posibil...ca din cauza chiar a depasirii gradului de asborbtie de 100%...sa se incetineasca unele proeicte...deci si 2017.


Pot sa pun de acum pariu cu voi ca politicul se va lauda cu ratele de absorbtie de 100%, ""uitand"" sa precizeze ca e doar rostogolire de proiecte, si ca de fapt ne mananca din cat am fi putut absorbi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

udar

#20663
Astazi se lucra foarte putin la nodul lui A1 cu centura Arad dar era mare agitatie la nodul Pecica unde umplutura aproape a ajuns pana sus la pasajul peste calea ferata.
Per total din ce am vazut de la distanta era mobilizare pe tot lotul.
Nu am reusit sa fac decat un filmulet cu centura la Pecica lipsa spatiu telefon.
Vad ca in filmulet nu am prins utilajele care erau si lucrau la breteau ce urca catre acest lot ramas in urma Arad-Pecica.

https://www.youtube.com/v/EnmYGrYX-gE

mariansb

10.03.2015, ora 18 , in zona Aciliu











"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

poze de azi , ora 9, din zona Aciliu











"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

luni 09.03., ora 8.30 la nodul de la Soimus, vedere spre Ilia



"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

FRS