Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 67 Guests are viewing this topic.

adiarc

din fericire , aici malurile inca stau...vom vedea dupa dezghet











sf  lotului 3 si incep lotului 4 , in zona Saliste



aceasi lipsa totala de reactie a CNADNR...avem acesti parapeti varza , imediat la coborarea dealulului Sacel spre Sb...au cam un an de zile de cand sunt asa



din pacate si sistemul VMS , functioneaza total aiure si nu isi indeplineste rolul de preventie...afara erau de fapt 3 gr....nici vorba de - 6 gr....aceasi problema eterna...intretinerea este varza

cam atat.O zi faina  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Tavi

Multumim adiarc! In ultima poza apar frumos pe fundal muntii ... Nu cumva ai tras "din greseala" si un zoom pe ei? :)

adiarc

corect... :) dar nu poate aparatul mai mult
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Quest

#20014
Quote from: alecu26 on January 14, 2015, 12:17:32 PM
diferenta de plati e din cauza ""optimizarilor"" facute de TS, si a faptului ca au dat cu flit, inclusiv comentariilor si observatiilor CNADNR la proiectul lor.

Au mari sanse sa primeasca acei bani, asa cum a zis Rin Tin Tin de la DAB (Dispute adjudecation bord)....adica la sfantul asteapta.

Ma astept inclusiv la un mic contrasantaj a lui TS, in momentul cand vor termina Topolovat-Sanovita...sa nu vrea sa-l deschida decat odata cu restul contractului si conform termenelor din contract. De ce zic contrasantaj....ca acum CNADNR are ""upper hand"" prin aviazarea proiectului de pe Sebes-Turda si aceste plati.

TS a dat cu flit de cind nu mai e Scatena la ei, sau chiar si inainte ?
Eu cred ca TS ar trebui sa-si cultive o relatie de fair-play cu CNADNR, tocmai ptr ca au de facut si Sebes - Turda Lot 3, un contract de doar ~12 km dar mai dificil, tot de vreo 400 mil lei ca si Izvin - Sanovita.
Common sense will get you far !

RaduC

Legat de acea crapatura, am vazut in poze puncte de monitorizare, ceea ce inseamna ca se urmareste evolutia miscarilor, se face o analiza a datelor si apoi un proiect bazat pe o analiza cantitativa. Deci, nu m-as mira sa vad lucrari de amploare in acea zona. Ramane doar sa asteptam sa vedem ce se intampla.

(P.S. Eu asa as proceda)

alecu26

Quest: nu stiam ca Adriano Scatena a plecat. Sau a fost mutat la Sebes-Turda? chiar ma gandeam ca Rin Tin Tin e Adriano Scatena.

Oricum, povestea cu proiectul pe Lugoj-Deva e veche, sigur mai era atunci la TS, dar acum e prea tarziu sa se mai schimbe proiectul...si la pasajele superioare chiar nu au ce face.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Harry

la cum arata/evolueaza crapatura, mai mult ca sigur ca este/va fi afectat si terasamentul.

ciprebbe

Inconstienta la volan! A mers pe contrasens pe autostrada Arad-Timsoara
http://www.aradon.ro/inconstienta-la-volan-a-mers-pe-contrasens-pe-autostrada-arad-timsoara/1494915

Pt asa ceva trebuie ANULAT permisul si interdictie minim 10 ani pt redobandire.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

danutzu_1069

Nu stiu cum fac jurnalisti astia de le descopera asa tarziu.... Si care-i legatura cu actualitatea zilei?

Ca fapt divers, clipul a fost publicat pe SSC, cu ceva timp in urma de catre userul DAMAGO, "avocat" al celor de la  Impregillo:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=117603925&highlight=youtube#post117603925

dr4qul4

Pentru cei care au cont pe ssc, postati toți crapatura de la aciliu sa se sature :)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

individu` respectiv tace milc, nu mai zice nimic.

etalgor

Tot in legatura cu faimoasa crapatura, care neincetat se lateste dar si lungeste, cred ca se inscrie in faimosul concept de autostrada fazata, care trece incet dar sigur de la 2 spre 3 benzi. In cel mai rau caz, daca nu se lungeste suficient ne alegem cu un spatiu de servicii sau macar o parcare de urgenta. :lol:

cricric

De fapt e drum expres fazat. Prima data autostrada, dupa care se transforma in drum expres.