Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 94 Guests are viewing this topic.

etalgor

Foarte frumos. 70 000 metri liniari de coloane a 1m diametru = 3500 coloane de 20m fiecare = 55 000 m cubi beton = aprox 2 milioane euro doar materialul? :D

alecu26

cam asa. plus armatura. plus executie. Oare chiar sa nu-si recupereze de nici un fel costurile Impregilo? imi vine greu sa cred.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

delacroix

Quote from: alecu26 on December 10, 2014, 08:26:36 PM
cam asa. plus armatura. plus executie. Oare chiar sa nu-si recupereze de nici un fel costurile Impregilo? imi vine greu sa cred.
Nu au armatura.

alecu26

aia pentru soil mix...inteleg. Dar astia? nu ar trebui sa preia niste forfecari? niste impingeri? niste miscari???
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

yetiman

#19579
Azi am avut drum pe langa A1 (inclusiv partea vecinilor unguri).
In Ungaria se lucra la nodul de la Mako. Mai departe nu se vede de pe soseaua Mako-Nadlac.

Revenind la A1:
Se lucra puternic la soseaua de legatura de la Nadlac:





La fel era miscare serioasa la nodul de la Pecica.


Dupa mobilizarea de acolo, se pare ca sunt intr-adevar hotarati sa deschida anul acesta tronsonul.

Am trecut si pe langa restul de lucrari Timisoara - Deva, dar era deja tarziu si nu se mai lucra. o singura exceptie: undeva pe langa Ohaba se lucra la un pod la lumina proiectoarelor. In rest intuneric deplin  :)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

horatiu.cosma

Multumim de poze, arata promitator :)

alecu26

#19581
au inceput lucrarile la piloti forati....pe lotul 3 asta.

Pe 2....sunt ceva probleme cu zona de tunel-viaduct pentru animale. In rest ar trebui sa duduie lucrarile...dar nu cred ca e cazul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


Vlad94

Are cineva noutăți de pe Izvin-Șanovița.Mai deschide mai repede tronsonul Topolovăț-Șanovița?

gdaniel

#19584
Totdeauna am noi sperante cand revine cineva cu intrebarea de mai sus si nu s-au mai postat postat poze de cateva saptamani. Dar pana nu pun grinzile pasajelor de pe cei 6 km nu cred ca o sa incerce nici o deschidere.
Si cum cred ca o sa lucreze la toate pasajele cam in acelasi timp si pasajul vizibil in ultimele poze de pe lot nu are turnata partea superioara care uneste stalpii, asta cam inseamna ca nu sunt sanse anul acesta.

istvan78

Quote from: alecu26 on December 11, 2014, 07:45:27 AM
au inceput lucrarile la piloti forati....pe lotul 3 asta.
La podul peste Mures, asta?

Daca s-ar misca rapid cu podul, crezi ca la sfarsitul lui 2015 am putea circula de la Nodul de la Grind (DN68A) pana la Soimus si autostrada actuala?

Sau nu reuseste nici UMB cu zona dinainte de Soimus?

Lotul 4 (UMB) nu are niciun nod intermediar?

delacroix

Quote from: istvan78 on December 11, 2014, 01:57:19 PM

Sau nu reuseste nici UMB cu zona dinainte de Soimus?

Lotul 4 (UMB) nu are niciun nod intermediar?
Nu peste tot. Nu se termina lot 4 in 2015. Pana la sfarsitul anului viitor se vor urmarii liliecii (3 buc.) din zona Soimus.
Probabil vor face si un film: "Batman UMB"

alecu26

#19587
nu cred ca la podul peste Mures. Poate pe la altele....mai mici.

Mai este un pod mare peste DN 7 si CF chiar inainte de Gothathea...de fapt intre Gothathea si podul lui DN 7 peste CF. Ar trebui sa se vada lejer activitate in zona acolo din DN 7. Dar este si arheologie din cate stiu.

Podul peste Mures va dura minim 18 luni de cand se apuca de el. Deci...dupa umila mea parere inclusiv 2016 e un termen cu mici semne de intrebare pentru lotul 3. Lotul 2 are probleme cu relicitarea zonelor cu tunele pentru trecerea ursilor.

Anul viitor in afara de restantele din anii trecuti si anii astia....cu greu vom deschide ceva. Aa....da...se va deschide Tm-Lugoj 2. Si asta insemna ceva....dinainte de Lugoj pana la granita pe autostrada....adica al doilea tronson continuu ca lungime dupa A2....cu putin peste Deva-Sibiu.

PS: la Gothatea cred ca s-a si modificat usor nodul. In sensul ca s-a scos acea legatura aberanta intre cele doua sensuri giratorii de pe DN 7. Si probabil si sensurile giratorii sunt scoase. E mai mult decat suficient intersectie in T...chiar daca acolo vom avea pentru o vreme chiar capat de autostrada.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Zonele cu tunele pentru ursi nu sunt in atributiile actualului constructor? Daca nu, atunci ce ii opreste sa lucreze mai cu spor(cel putin de la Dumbrava la Margina)?

alecu26

sunt prevazute a fi licitate separat.

De ce nu lucreaza??? au motive sa intarzie. Lotul 3 nu prea are.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).