Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 64 Guests are viewing this topic.

Quest

Quote from: ciprebbe on December 07, 2014, 09:27:17 AM
De la 10.00 la Pro Tv "prietenul" vine cu detalii despre PiSi si MP. E de urmatit strategia pt 2015 dpdv al ministrului.

Da, Rus a fost intr-adevar la ProTv. Dupa mine editia a continut 2 lucruri mai aparte:
- Rus declara ca CFR Marfa trebuie privatizata ptr ca daca Statul ramine proprietar unic, managementul firmei nu genereaza profit si automat nici dividende (!?!? eu zic ca e o abordare gresita ca la tot ceea ce vrei sa faca profit trebuie neaparat sa fie in miini private)
- un nou traseu ptr A6 despre care am scris + poza dincolo pe thread-ul de A6
Common sense will get you far !

Eurocopter

#19546
Quote from: Archi on December 07, 2014, 01:41:25 PM
Masuratoarea A1 include drumul de legatura, cea pe DN nu il include.

Aaa ok, eu masurasem din granita.

TibiV

#19547
Daca doriti sa revedeti, sau daca nu ati avut timp sa va uitati la Rus dimineata:

http://stirileprotv.ro/emisiuni/dupa-20-de-ani/va-mai-ramane-victor-ponta-presedintele-psd-vicepresedintele-psd-ioan-rus-raspunde-duminica-la-dupa-20-de-ani-ora-10.html

Gasiti si transcriptul prescurtat al emisiunii, 3/4 politica, dar la final avem si Master Planull, Pitesti-Sibiu, Comarnic-Brasov...

Si un citat ales de mine:

"Deci va fi ... un milion de santiere si un milion de probleme de rezolvat anul viitor."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

schluppi

Despre varianta alternativa a autostrazii A6 (alternativa fata de culoarul Timis-Cerna) nu pot sa spun decat urmatoarele: doar cine nu cunoaste Muntii Banatului si mai ales, muntii Cernei, respectiv Mehedinti, poate sa creada ca va trece vreodata o autostrada pe acolo, atata timp cat suntem cat de putin rationali. Stiu ca s-a mai discutat acest lucru, dar daca insistam, poate nu mai debiteaza bazaconii cei ce stau acolo sus cu functiile, respectiv acolo jos cu informatia.

horatiu.cosma

"Sibiu-Pitesti se face pe 2014-2020. O sa discutam cu UE daca incepem direct la statiu de autostrada, nu de DX.E un vis al meu sa terminam SiPi la 1 decembrie 2018". That made my day. Ce imi place cum schimba declaratiile si "visele" prietenul de la o luna la alta :). Se pare ca presiunile puse pe Rus si CNADNR isi spun cuvantul, incep sa aiba declaratii mai apropiate de normalitate.

dr4qul4

si mie mi-a placut faza cu visul tovarasului Rus :)

insa nu presiunile l-au facut sa-si schimbe "visele" ci sfarsitul campaniei. Au stiut de la inceput ca vor face PiSi dar  T-ul prin Brasov aducea putin cu ideea Unirii.  O:-)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

jalemare

''Autostrada Sibiu-Pitesti e sfanta, reprezinta interesul Uniunii Europene pe teritoriul Romaniei si corespunde cu interesul national''
Mie asta mi-a placut, luna trecuta interesele erau divergente  :lol:

istvan78

Quote from: horatiu.cosma on December 07, 2014, 10:06:46 PM
"E un vis al meu sa terminam SiPi la 1 decembrie 2018".
"Niciodata nu lasa realitatea sa stea in calea unei povesti frumoase".
Da, ce mai conteaza ca ei inca n-au atribuit nici contractul pentru SF, autostrada se va construi singura in 4 ani, din repsect pentru sarbatoarea noastra nationala... "raul, ramul" se vor mobiliza chiar daca ei dorm in papucii statului! >:(

simotm

Quote from: Archi on December 04, 2014, 04:36:10 PM
Quote from: simotm on December 04, 2014, 02:27:29 PM
^^
Inca nu mi-am dat seama (cel putin pana vor termina  si ungurii)unde anume se va intra pe bucata de autostrada Nadlac-Pecica (  in caz ca se intra in tara pe la Nadlac)si cam cat se va castiga ca timp, pe langa siguranta mai mare pe autostrada versus nationala.

Se va intra pe la drumul de legatura prevazut in proiect langa Nadlac
merci de raspund insa vroiam detalii exact despre acel drum de legatura de la Nadlac
In final am gasit ce cautam adica drumul de legatura e la iesirea dinspre Nadlac spre Arad.Pe acest drum de legatura se poate intra si pe DJ 709?Cel putin pe harta apare ca se intersecteaza (nu stiu daca se suprapun sau se intersecteaza efectiv), ajungandu-se mai usor din Nadlac pe DJ709.Nu stiu cum vor semnaliza accesul la drumul de legatura .....din Nadlac direct pe DJ709 sau se iese din Nadlac spre Arad si dupa aceea se intra pe drumul de legatura cu A1?

nenea_hartia

^ Da, va fi o intersecție la nivel cu DJ709J. Inițial era propusă o girație, apoi ceea ce vezi în poza de mai jos, drumul de legătură la autostradă având prioritate de trecere. Dar ăsta e proiectul Romstrade. N-am idee care e soluția aleasă acum de noul constructor:



Pe drumul de legătură se va intra de pe un giratoriu aflat pe DN7, la ieșirea din Nădlac*.

*(voiam să scriu Nădlag, ca să-l enervez pe bogdymol; și nu doar pe el :D)

simotm

#19555
@nenea_hartia

merci, deci ar exista varianta de a scurta accesul spre autostrada,din directia Mako venind, luand-o pe la mijlocul Nadlacului pe Dj709 (str.e Cartierul Nou),cu rezerva ca nu stiu cat vei sta sa iesi in drumul de legtura.

Iar venind din directia Arad (pe drumul de legatura)nu face chiar nici un sens sa mai ajungi in DN7, putand face direct la dreapta pe DJ709 si iesi ,normal,tot in mijlocul Nadlacului .

marius_ar

QuoteAutostrada, aproape gata

Constructorul de pe autostrada Nădlac-Arad anunţă că lotul I este finalizat, iar alţi 6 kilometri din lotul II sunt aproape gata.
ARAD. Pentru prima dată în istoria investiţiilor în infrastructura rutieră care s-au desfăşurat în judeţul nostru termenele par că vor fi respectate. Mai mult, o lucrare ar putea fi finalizată chiar înainte de termen. Toate acestea se întâmplă pe autostrada Nădlac-Arad, pe lotul I şi pe o parte a lotului II. În primăvara acestui an, reprezentanţii asocierii Astaldi-Max Boegl, care a câştigat licitaţia pentru lotul I al autostrăzii, anunţau faptul că vor finaliza lucrarea încă din acest an, deşi termenul din contract era luna ianuarie 2015. Imediat după ce au câştigat şi licitaţia pentru lotul II, aceiaşi constructori anunţau că vor încerca să finalizeze şi o parte a acestei autostrăzi, respectiv aproximativ 6 kilometri, pentru a ajunge cu şoseaua de mare viteză la nodul rutier de la Pecica.
Ultimele informaţii venite dinspre şantier par să confirme previziunile constructorului. ,,Lotul I al autostrăzii Nădlac-Arad poate fi dat circulaţiei. La cei 6 kilometri din lotul II mai avem nevoie de câteva zile pentru a aşterne şi mixtura asfaltică, astfel că întreaga şosea dintre nodul rutier de la Pecica şi nodul rutier de la Nădlac ar putea fi dată circulaţiei chiar în acest an", a anunţat Adrian Adler, managerul de proiect de pe cele două şantiere.
Acesta spune că, din cauza vremii, lucrările nu au fost finalizate în procent de sută la sută nicăieri, dar se poate circula în siguranţă. ,,Anul acesta a fost foarte ploios. Dacă media precipitaţiilor căzute într-un an în zonă este de 500 de litri de apă pe metru pătrat, în acest an, până în prezent, s-au înregistrat precipitaţii cu valori care ating 950 de litri de apă pe metru pătrat. În aceste condiţii, ne-a fost foarte greu să lucrăm, să finalizăm lucrarea. Ar mai fi de lucru la parcarea din zona Nădlac, la punctul de trecere a frontierei, dar şi la gardurile şi şanţurile de pe marginea autostrăzii. Dar, din punct de vedere al siguranţei circulaţiei, şoseaua poate fi deschisă încă din acest an. Cu toate acestea, asta nu depinde de noi, ci de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România", a spus Adler.
Veşti bune şi pe lotul II
Potrivit declaraţiile managerului de proiect, veştile sunt bune şi pe al doilea lot al autostrăzii Nădlac-Arad. După finalizarea celor 6 kilometri de drum până la legătura cu lotul I, situaţia este puţin mai relaxantă. Dar, cu toate acestea, asocierea Astaldi Max-Boegl rămâne în priză pentru a finaliza şi lotul II până în vara viitoare. ,,Şantierul se va muta pe lotul II pe care sperăm să îl finalizăm până vara viitoare. Ne-am propus să terminăm lucrarea cu o zi înainte ca vecinii maghiari să ajungă cu autostrada la graniţă", a glumit Adrian Adler. Acesta a mai spus că este sigur că asocierea pe care o reprezintă va reuşi să finalizeze lucrarea înaintea părţii maghiare, care ar trebui să ajungă cu autostrada la Nădlac în vara sau toamna viitoare. Ca atare, din vară ar trebui să avem o şosea de viteză care să plece din Lugoj, să vină prin Timişoara până la Arad şi să plece mai departe spre Nădlac, unde să se lege cu reţeaua de autostrăzi din Ungaria şi, mai departe, spre Occident.
Finisajele, în viitor
În ceea ce priveşte parcarea, punctul de trecere al frontierei, gardurile şi şanţurile de pe lotul I, acestea vor fi realizate în prima perioadă a anului 2015, imediat ce vremea va permite demararea lucrărilor, după cum spune Adrian Adler.
Sursa: http://www.aradon.ro/autostrada-aproape-gata/1485595

Ionut

Deci pana la urma dau sau nu in folosinta lotul? :o Daca mai au nevoie doar de cateva zile pentru ceva asfaltare, atunci este OK teoretic. Sa vedem. Frumoasa surpriza, oricum, eu nu ma asteptam sa lucreze asa de bine. Interesant este ca s-au miscat cu drumul de legatura A1-Nadlac... erau in urma rau.

horatiu.cosma

Drumul de legatura apare in poze de cateva zile si e asfaltat cat se vede cu ochii. Acolo daca inca nu sunt gata, mai au foarte putin. In schimb eu is foarte curios cum au reusit sa termine nodul de la Pecica, poate trece cineva prin zona si face 2-3 poze.

Tavi

Bai oameni buni. Eu sper sa fie o greseala in articol. Cum adica siguranta fara garduri impotriva animalelor? Ce siguranta mai ai la 130km/h cand iti sare cainele in fata??