News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 44 Guests are viewing this topic.

myid

#19485
^^
Speculatii ..
Transportul pe Dunare de containere este ineficient ! Close subject .

Evit de cele mai multe ori sa comentez pe logistica( desi din asta imi mananc painea ) pentru ca de fiecare data ajungem la concluzii care deriva din populism, demagogie si nu din experiente, date concrete.

Cresterea din punctul de vedere al numarului de TEU pentru portul Constanta poate veni din terminarea Nadlac- Constanta + alti factori externi . Pentru ca in principal firmele romanesti prefera portul Constanta .

Maximul atins pentru containere in 2007-2008 de catre Constanta ( 1.4 mil TEU ) probabil ca va fi atins din nou in 3-4 ani daca situatia din Ucraina continua si daca firmele estice de transport ( din Ungaria, Slovacia, Polonia, Serbia, Bulgaria) se reorienteaza din nou catre Constanta . Aici ma refer la DSV, Schenker, SDV, Panalpina, Necotrans, Norbert D, Daher, DHL,  etc . Toate aceste firme prefera in acest moment porturile mediteraneene, in special cele grecesti si italiene ( Spezia pentru EMEA )

Sper ca inchidem subiectul si revenim la A1  :zen:

De data asta, nu m-am putut abtine .

Ionut, scuze pentru #offtopic

teocharis

Quote from: myid on December 03, 2014, 02:08:35 PM
^^
Speculatii ..
Transportul pe Dunare de containere este ineficient ! Close subject .


pe ce te bazezi?

Europa de Vest foloseste intensiv transportul fluvial: Rheine, Seine, vezi si canalul de gabarit marit proiectat intre Sena si Antwerpen/Rotterdam


horatiu.cosma

Ce se mai aude de Lugoj-Deva(lot 4, ca de restu cam stiu) si de Sanovita-Izvin, se mai lucreaza ceva, sau au inceput sa agate armele in cui?

Archi

Pe Sanovita Izvin inca se lucreaza bine, pe DN 6 sunt multe basculante, insa doar pe lumina de zi. In acest moment se avanseaza cu asfaltarea (primul strat) in zonele unde terasamentul este gata, pentru ca acesta sa fie protejat iarna. Dupa cum ati vazut in video-ul de acum cateva zile Tirrena Scavi sta bine. Probabil daca va veni un val de zapada vor face o pauza mica.

colinb73

Pe: Lugoj-Deva - Lot 2 s-a facut ceva ?

Cred ca nici decopertarea nu s-a facut in 6 luni. Oare cei de la CNADNR nu vad chestia asta ?

horatiu.cosma

Ce tip de contract e pe Lugoj-Deva(loturile 2 si 3 cel putin), ca acolo nu termina in mai 2016 mai mult ca sigur.

frunzaverde

Quote from: horatiu.cosma on December 03, 2014, 10:41:20 PM
Ce tip de contract e pe Lugoj-Deva(loturile 2 si 3 cel putin), ca acolo nu termina in mai 2016 mai mult ca sigur.

FIDIC Galben.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

delacroix

Quote from: horatiu.cosma on December 03, 2014, 10:41:20 PM
Ce tip de contract e pe Lugoj-Deva(loturile 2 si 3 cel putin), ca acolo nu termina in mai 2016 mai mult ca sigur.
Cam cati km de autostrada ai construit de esti "mai mult ca sigur" "ca acolo nu termina in mai 2016"?

delacroix

Quote from: colinb73 on December 03, 2014, 10:34:22 PM
Pe: Lugoj-Deva - Lot 2 s-a facut ceva ?

Cred ca nici decopertarea nu s-a facut in 6 luni. Oare cei de la CNADNR nu vad chestia asta ?
Crezi sau "mai mult ca sigur" ca nu s-a facut decopertarea? Ai fost acolo sau esti doar parerist?

colinb73

#19495
Quote from: delacroix on December 03, 2014, 11:42:21 PM
Crezi sau "mai mult ca sigur" ca nu s-a facut decopertarea? Ai fost acolo sau esti doar parerist?
Doar parerist nu am fost acolo, doar ce se vede de pe drumul E673
Din google maps updatat nu se vede nimic decopertarea s-a facut doar la lotul 3 si 4 si la lotul 2 se vad doar descarcarile arheologice.
Plus chiar nu am vazut poze pe forum de pe acest lot.

Ma bucur daca tu stii ca nu e asa.

alecu26

vesti bune de pe Deva Lugoj lotul 3. Cica in sfarsit au semnat contractul pentru Piloti forati. Macar bine ca au semnat cu Zublin, care au aratat ce pot face pe Gilau-Nadasel si Sebes-Turda 4. Cam tarziu...dar bine ca l-au semnat. Daca chiar vor pot lucra mult in aceasta iarna, pilotii forati fiind singura lucrare acceptabila si mai insemnata care se poate face iarna.

Ca nu se termina in mai 2016...asta e cam evident pentru toata lumea. Nici unul din loturi. Si sfarsit 2016 e in pericol mare.

Pe lotul 2 sunt problemele de relicitare a zonei cu ecoducte.

Pe lotul 3 este podul peste Mures. Am mai zis pe aici....cred ca minim 18 luni. Si mai sunt si alte poduri maricele.

Pe lotul 4....chiar si zona Soimus s-ar putea face...dar acolo cred ca se va ajunge la blocaj financiar. Oricum eu inca astept ca UMB sa inceapa sa aduca grinzi peste acele multe poduri si pasaje deja gata. Acolo deja ustura rau la buzunar.
Drumurile noastre POATE;

NGC

#19497
A fost eliberata ieri o noua autorizatie de construire.

03.12.2014: "Lucrările rămase de executat la: «Secţiunea E km 26+480 - km 33+840 şi Secţiunea F km 33+840 - km 38+880 » aferente autorizaţiilor de construire nr. 079 din 25.11.2011 şi nr. 064 din 28.09.2011, din cadrul investiţiei «Autostrada Nădlac - Arad şi drum de legătură, Lot 2 km 22+218 - km 38+882»"


teocharis

Quote from: alecu26 on December 04, 2014, 10:12:08 AM

Ca nu se termina in mai 2016...asta e cam evident pentru toata lumea. Nici unul din loturi. Si sfarsit 2016 e in pericol mare.

nu e.
sunt alegeri in Dec 2016.

Tavi

^Asta daca excluzi varianta cu anticipatele in 2015.