Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 69 Guests are viewing this topic.

cutter

Quote
Comisia Europeană a suplimentat fondurile alocate României pentru construcția de autostrăzi cu peste 260 de milioane de euro din fondurile de coeziune.

Efectul PSD la Comisia Europeană.

Nu s-a suplimentat niciun fond alocat României. Sunt bani luați de la alte proiecte și fac parte din aceeași alocare inițială din 2007 pentru POS-T.

Tot ce se reușește este evitarea decomiterii a 260 de milioane de euro, o manevră de ceas al 13-lea, de disperare în fața absorbției scăzute. Propunerea aceasta era făcută demult și din păcate tot vom pierde cam 1,5 mld € (din cei 4,5 mld € inițiali) pe Transport.

Ionut

Ma exasperati. Va rog frumos discutati pe topicurile DEDICATE! Astfel de discutii se tin pe topicul general de autostrazi! Aici vorbim doar de A1. Nu stiu ce v-a apucat de vreo saptamana, nu mai nimeriti topicurile. Va rog, nu vreau sa sterg din discutii aiurea, mai ales ele fiind relevante si utile, insa pe topicul nepotrivit! Atentie cand postati pentru ca NU pot muta posturile. Multumesc!

Taifun

#19202
Buna ziua forumistilor
Am vazut ca au aparut noi idei despre Lot 4 Lugoj Deva (UMB) intre Branisca si Soimus.
Varianta mea ca traseu poza de mai jos

La Km 66 din poza sa se faca un mic tunel cut&cover intrare in tunel propus harta


harta
iesire din tunelul propus mergand mai departe spre o fosta organizare de santier
harta
unde se vor monta pilonii pentru viaductul de urcare si intrarea in tunel cu lungimea de 1,5 km
harta
harta si continuand cu un viaduct de coborare spre nodul de la soimus harta si terminand in conectarea la autostrada Deva-Orastie harta

Va doresc o zi buna in continuare si astept cu mare interes sa inceapa constructia autostrazii Sibiu-Pitesti si loturile 2 si 3 ale autostrazi Lugoj Deva.
Multumesc  :D

istvan78

#19203
Tu vorbesti de cut&cover prin halda de steril? Good luck with that!...

Cat despre al doilea tunel: se cauta o solutie mai ieftina decat cea propusa de DIWI, nu una mai scumpa, remember? Problema (banuita) e ca chiar si solutia simpla cu perete de sprijin pare prea scumpa in comparatie cu bugetul.

Oare ar putea fi asta strategia UMB?:
1) Se intelege cu guvernul sa "fazeze" constructia.
2) Finalizeaza lotul intre capatul de la Ilia si halda de la Mintia, eventual pana la viaductul peste DN76.
3) Incaseaza banii pentru portiunea finalizata, cf. contractului.
4) Se "blocheaza" si asteapta ca CNADNR sa rezilieze contractul.
5) La relicitare vine cu pretul corect pentru portiunea ramasa in coasta de la Soimus.

Ei, winner? :-[

Ionut

Sursa secreta, update rapid de azi de pe Nadlac-Pecica-Arad.

Se lucreza si langa CIC la bretele.


Portiunea problema. Aici intr-o saptamana au inaltat terasamentul cu aproximativ 10 m.
Speram sa nu se repete problemele de pe Arad-Timisoara.




Pasaj DJ Pecica-Turnu. Nu s-a lucrat nimic aici.


Pe lot 2 avem parapete. Cam gata, doar zona Pecica este cu probleme.


Cam atat.

alecu26



asa arata terenul vazut de sus. Se vad cotele si curbele de nivel si pe unde ar fi autostrada. Delacroix...unde esti? please come back. O simulare 3 D pe toate aceste loturi foarte spectaculoase ar fi perfecte.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

un nou reportaj la Protv ,care arata inca odata problemele cu care se confrunta fermierii din zona Nadlac-Arad , datorita accesului dificil la parcelele agricole.....macar din acest punct de vedere finalizarea pasajelor peste autostrada este imperativ necesara
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Ar putea sa faca cineva un rezumat pe Nadlac-Arad(complet), cu ce e finalizat, ce mai e de lucru, cand se termina(realist) fiecare chestie care e de terminat? Eu tot vad poze si aud informatii din stanga si din dreapta, dar am o imagine foarte proasta de ansambru asupra intregii lucrari...

AlexIP

Quote from: alecu26 on November 20, 2014, 04:47:13 PMDelacroix...unde esti? please come back. O simulare 3 D pe toate aceste loturi foarte spectaculoase ar fi perfecte.

Le-o mai pus el mai demult.

Vedere N-E, dinspre termocentrală.



Vedere N-V, dinspre Deva.


Tavi

Pentru horatiu.cosma:
Ultimele "sumare" au fost facut de Sebba () si Eurocopter (;)
Cred ca sunt doua puncte "firbinti": nod Pecica si drumul de legatura catre Nadlac.
In rest pare floare la ureche daca tinem cont de experienta Astaldi + Max Boegel.
Ce bine daca vira stanga Eurocopter pe drumul de legatura ...   :p

Ionut

Pe Nadlac-Arad problemele sunt in zona nodului Pecica si la drumul de legatura A1-Nadlac. In rest, e practic gata. Dar in zonele astea doua sunt bube mari... adica pur si simplu este de munca si nu se stie daca vor termina in decembrie. Parerea mea: aproape imposibil. Depinde fffff mult de vreme...

horatiu.cosma

Nodul Pecica tine de lotul 1 sau 2, ca drumul de legatura tine de 1, si lotul 1 trebuie terminat in ianuarie cel tarziu, nu?

alecu26

acum am vazut ca poate face inclusiv un fel de zbor 3D....plus ca acolo ne ajutau cateva transversale...cum am incercat eu sa mazgalesc mai sus.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Quote from: horatiu.cosma on November 20, 2014, 06:17:57 PM
Nodul Pecica tine de lotul 1 sau 2, ca drumul de legatura tine de 1, si lotul 1 trebuie terminat in ianuarie cel tarziu, nu?

Nodul Pecica tine de lotul 2, de asta este bine ca tot ei au castigat licitatia si acolo.... au putut sa se "arunce"imediat pe bucata aia de la capatul lotului 1 pana la nod...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Tenke Szeplak


Comisia Europeana a hotarat sa acopere costurile de constructie a doua tronsoane de autostrada din Romania, finantate initial de statul roman prin imprumuturi bancare, a informat, joi, Reprezentanta CE la Bucuresti. Prin decizia semnata de comisarul european pentru politica regionala, Corina Cretu, 262 milioane de euro au fost alocati din Fondul de coeziune pentru aceste proiecte.
Articol publicat in Hot News.

http://economie.hotnews.ro/stiri-eurofonduri-18617478-comisia-europeana-aloca-romaniei-inca-262-milioane-euro-pentru-constructia-autostrazi.htm
"Nu vezi bine decît cu inima. Ceea ce este important nu se arata ochilor."
Micul Print - Antoine de Saint-Exupery