Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 77 Guests are viewing this topic.

tonică

ce cota are dealul acela? Intre varf si actualul plasament al autostrazii par a fi 50 m ochiometric. Nu se poate inalta viaductul care trece peste dn76 pana pe varf ( care eventual poate fi ras 10 m folosindu-se umplutura la vreun rambleu de pe traseu ) si mai apoi sa coboare usor prin debleu de pe varf pana la cota actuala de trecere peste dn76 si 706a ?

florindara

Din cate observ, desi a aparut recent inauguratul segment din A1 pe Google Maps, nu se face rutarea pe el.

dr4qul4

totusi, daca este greseala DIWI, UMB-ul nu poate primi mai multi bani aici?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ionutz08

sibiu - deva complet pe google maps  :D

florin74

NU. O sa fie mari probleme. Este foarte posibil sa se faca o noua licitatie pentru respectiva zona, daca solutia tehnica modifica proiectul initial pe baza caruia s-a facut licitatia si/sau daca valoarea lucrarilor suplimentare depaseste 10% din valoarea contractului.
Oricum UMB sper sa ca a invatat ceva din experienta Impregilo. In 2016 e mai mult decat improbabil  sa fie finalizat lot 4, in conditiile specificate de Alecu. Tinand cont si de valoarea foarte mica cu care au castigat, cred ca cei 10%  din buget (rezerve si cheltuieili neprevazute) nu le ajung.
S-ar putea sa regrete amarnic ca au castigat lotul asta cu pretul ala de dumping pe care l-au ofertat.


Dan74

O varianta ar fi sa fie schimbat traseul astfel ca autostrada sa fie urcata pe deal pe langa valea de la iesire din Soimus, dar asta ar afecta cateva case.

alecu26

e clar ca ei pe asta mizeaza, o suplimentare sub o forma sau alta a banilor....si de asta nici nu incep. Oricare din variantele acetabile inginereste care le discutam, trebuia propusa de DIWI de la faza initial...sau in taspele variante de traseu studiate.

Cred ca inca de pe SSC, daca cautati in urma, prin 2010-2011 discutam cum dracu se va continu Deva Orastie si cum dracu se vor incadra acolo curbele. Pe hartie, din avion parea posibil. Doar cand privesti in sectiune transversala....e mai naspa situatia. Sau macar o vizita in santier ar fi urlat ca ceva e acolo in neregula.

Acolo nu exista platou. Platoul, sau varful e undeva la 200 metri mai sus. Dar intradevar, primi 60 de metri sunt cu panta 1:1 dupa aia se indulceste un pic panta la 1:2.

Sa te cateri mai sus inseamna sa te catzeri 30-40 de metri, care ar exploda costurilor viaductelor dinainte si dupa. Plus ca nu stiu daca ai cota sa te racordezi la Autostrada Deva Orastie.

Eu am scris acu vreo cateva sute de pagini in spate ca vor opri lucarile dupa ce pun primul strat de asfalt pe 60-70% din traseu. Cam de atat au bani. Inca mai astept sa vad grinzile prefabricate aduse in santier. Sunt scumpe si sunt facute de altii....deci nu prea ai de unde face economii acolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

CataOT

Ce parere aveti de aceasta afirmatie a unui angajat al firmei Impregilio referitoare la garantia pe lotul III.

"  Garantia incepe sa curga de la data receptiei lucrarilor efectuate, adica din 14 noiembrie si dureaza atata timp cat este specificata in contract. La expirarea perioadei de garantie are loc receptia finala a lucrarii - hotararea nr.273 din iunie 1994. In momentul de fata lucrarea este deja in garantie''.

Discutia a fost purtata pe forumul Skyscrapercity.

horatiu.cosma

Oricum 4 ani sunt mai mult decat suficienti sa rezolve problemele ramase is eventualele probleme care o sa apara in 1-2 ani.

stangabriel

Prima intrebare este: lotul e sau nu in garantie? S-a facut receptia? Apoi speram sa nu cada ceva.

alecu26

#19165
daca s-a facut receptia pe 14...da. Chiar si asa....e sigur receptie cu lista anexa prevazuta in aceasi lege cu lucrari care trebuie finalizate. Dar intradevar curge de la data receptiei...si nu prea mai conteaza acea anexa.

Daca e adevarat...e vorba de o alta victima a alegerilor.

Trebuia sa ne spui ca afirmatia a fost facuta de Damago. Nu ne mai agitam atata. Ce naiba...el e unul din motivele acest forum exista si are calitatea care o are.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

CataOT

Asa este , afirmatia a fost facuta de Damago .
L-am intrebat despre achizitia utilajelor de turnat prefabricate pentru tunel , sunt curios care este parerea firmei .

rocklee

pareria mea cu privire la problemele de la soimus ar fi schimbarea traseului pe partea de jos cu doua poduri peste mures si trecera autostrazi pe sub calea ferata ....cat ar costa viaductul pentru urcarea pe deal si coborire peste calea ferata deva brad si dn 76....

igorashu

Dacă nu s-a făcut recepția pe lotul 3 se consideră că tronsonul e încă șantier? În cazul ăsta dacă se întâmplă ceva nasol, cine răspunde?

rio tinto

Salut,

Chiar ma gandeam cand o sa apara discutiile despre acest deal intre Soimus si Bejan. Ceea ce ma linisteste totusi este faptul ca e vorba de o geologie mai buna (buna in sensul ca poti sapa in el si nu vine tot muntele la vale) ca la Aciliu, o roca mai tare, Muresul nu a reusit nici cum sa isi faca lunca la dreapta sa, cu toate inundatiile si schimbarile de albie.

Din pacate se va uza asfaltul de la prea mult "stat" sub soare pe restul lotului pana vor termina aici.
Propunerea mea e sa se foloseasca DN 76 ca si sensul vest-est al A1, iar sensul celalalt il forteaza in deal pe o lugime de 1,3 km ca si in pozele de mai sus de pe Colorado (sau tunel daca e mai ieftin, dar nu cred). DN 76 poate fi rerutat peste barajul de la Mintia (ar fi ok un DN cu camioane de Brad peste un baraj??), iar accesul curent in Soimus peste pod dinspre Deva va face legatura doar cu DJ 761 si DJ 761A si descarcarea autostrazii in Deva. Cei de la Soimus ce vor merge spre Brad vor trece Muresul de 2 ori si vor conduce cel mult 9 km in loc de 2 km de la ultima casa din Soimus de pe actualul DN 76 pana la intersectia cu calea ferata pe DJ706A la 1 km sud de Bejan. Voila.

Ce parere aveti?