Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 96 Guests are viewing this topic.

Lvs_tm

Am 2 mari observatii care personal ma irita foarte tare! si anume:

- pe primul lot lipsesc placutele antiorbire;
- spatii de servicii inchise pe unele loturi, de exemplu Astaldi!!!

PS: de benzinarii nu mai spun nimic..

yetiman

Quote from: alecu26 on November 17, 2014, 11:21:13 AM
@alexa_adrian_2001:

cumva te inteleg...dar acum cand practic in 2 ani vei putea merge de la Cluj spre Budapesta cu un mic ocol prin Turda-Sebes...chiar nu inteleg de ce-l mai astepti atat. Din nou atitudinea...ma doare in paispe de tara...eu sa am autostrada de la mine din judet spre vest.

Din pacate, acel mic ocol nu e de loc mic. Am facut o aproximare pe google maps. Cluj-Budapesta pe A3 ar fi putin peste 400 km (depinde unde se va lega de autostrada din Ungaria), in timp ce pe A10+A1 este cu ceva mai putin de 600 km. Diferenta este semnificativa.
Eu personal nu cred ca A1 si A3 s-ar canibaliza reciproc. Fiecare are o alta tinta. A1 acopera partea de sud a Romaniei iar A3 cea de nord. Chiar daca unii sustin ca nu ar fi trafic (lucru posibil) sunt foarte utile amandoua. In primul rand pentru a salva vieti. In al doilea rand pentru a castiga timp. Zicea cineva mai devreme ca se elibereaza DN1 si camioanele oricum nu merg cu mai mult de 100km/h. Fals. Pe autostrada merg cu 100 km/h constant, dar pe DN rareori pot atinge aceasta viteza, iar media coboara undeva la jumatate, adica vreo 50km/h.

Cu autoturism si e greu de obtinut o medie de 75 km/ora pe DN (si asta in conditiile in care NU se respecta vitezele legale decat atunci cand esti obligat).
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

dorum

haideti sa privim partea plina a paharului... 15m31s la 4x inseamna 1h2m Sibiu - Soimus... e ceva la ce nu visam anii trecuti... Personal ma bucur!

ciprebbe

Se vede in MP dar nu s-a zis nimic. Sibiu - Pitesti nu e trecuta autostrada ca nu exista trafic dar Nadaselu - Bors e autostrada(desi nu are traficul de pe VO). Pt trafic e nevoie si de o continuare dincolo de Tg Mures.
E o cerinta pt Campionatul European ca orasele desemnate rezerve in dosarul de candidatura al fiecarei tari sa fie interconectate de autostrada. E vorba de Cluj si Debrecen.  Ungurii prelungesc M35 si fac bucata din M4 dinspre granita(orizont 2018), noi avem de facut mult mai mult din A3 plus A1 Sibiu-Pitesti ( cred ca pica varianta Sibiu-Brasov-Ploiesti) pt 2020.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

Eu cred ca v-ați învățat. Ok, trebuie terminat ce s-a început dar mai avem nevoie de autostrăzi si in alte zone.
Trebuie sa ne stabilim prioritățile si nu cred ca Nadaselu-Suplacu e una din ele.
PiSi e pt transportatori
Centura buc e pentru toți
CoBra e pentru București, Ploiești, Brasov si Hg\Cv
Si neapărat ceva in Moldova. Ploiesti-Focsani si Iasi-Bacau sau una din cele 2 treceri ale munților, care sunt insa extrem de scumpe. Macar niste centuri la nivel de autostrada si tot ar fi bune.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

simotm

#19115
@gerulus

Se pare ca avem copaci pe o anumita portiune langa autostrada,chiar inainte de a fi gata autostrada (  chiar daca doar 1 rand, tot e ceva).Si cand ma gandesc ca pe vremuri erau copaci si pe langa drumuri nationale ....alte vremuri, alti conducatori.

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Calin

#19117
Quote from: alecu26 on November 17, 2014, 11:21:13 AM
@alexa_adrian_2001:

cumva te inteleg...dar acum cand practic in 2 ani vei putea merge de la Cluj spre Budapesta cu un mic ocol prin Turda-Sebes...chiar nu inteleg de ce-l mai astepti atat. Din nou atitudinea...ma doare in paispe de tara...eu sa am autostrada de la mine din judet spre vest.
Stateam in Oradea intr-un cartier din vest din care pleaca direct Calea Borsului -seara pe la ora 8-9. Si ma uitam cu mila de bietii oameni care veneau din Moldova -numere de Neamt,Suceava,Iasi,Botosani , dar si foarte multi cu numere de Republica Moldova.Asta in afara de "norocosii" din Bistrita Nasaud ,Salaj sau  Cluj ,care -cine stie unde plecau departe ......Ca si mine de altfel. Oare crezi ca acestor oameni le-ar fi stricat o autostrada Oradea-Cluj-Napoca si care sa le reduca acest chin al plecarii undeva departe macar cu o ora daca nu mai mult ? Stau in Italia de 15 ani si am facut drumul Milano-Oradea -Targoviste sau direct pe Arad de nenumarate ori.Si cam tot traficul nostru cu Occidentul se reuneste in Ungaria la Budapesta.Care este aproximativ  la latitudinea Oradiei sau a Clujului, a Iasului sau Chisinaului.Varianta ocolitoare pe A1 de care pomenesti tu ar insemna pentru toate aceste zone un drum in plus inutil de cateva sute de Kilometri.Oare putem numi dorinta de a avea aceasta autostrada o..."durere in paispe" ? Cand ea ar fi extrem de utila pentru jumatatea de nord a Tarii ? Plus ca ea ar putea prelua o parte din traficul din nord-vestul Tarii catre A10 si spre Bucuresti.

Ionut

#19118
Baieti, hai sa discutam pe thread-ul general de autostrazi ^
Aici vorbim strict de A1. Multumesc!

Intrebare: pe lotul 3 Lugoj-Deva este sigura/inevitabila rezilierea? >:(

laszlo.robert

A 3 pina la Tg. Mures ar atrage si traficul de pe ruta M3 -Satu Mare- Dej- Bistrita-Vatra Dornei si ar ajuta mult pe cei din Nord- Estul tarii,(nu uitam ca 40% din populatia activa a Moldovei lucreaza in vestul Europei).
Macar pina  se face o Transcarpatica inspre Moldova,A1 Sb-Pitesti este mult mai apropiata chiar si ca Dx.
A1 ,A3 nu este numai al Transilvaniei,deserveste traficul de tranzit si mai putin sa se plimbe localnicii pe ea.
Avem nevoie de ambele,o autostrada nu se face pentru 5-10 ani,si nici pentru un campionat de fotbal.Bine inteles nu trebuie neglijat nici restul tarii.

horatiu.cosma

Am citit o declaratie a lui Iohannis in ceea ce priveste viitorul autostrazilor in Romania. O pun aici, fiindca e cel mai citit topic si fiindca poate e ros de Si-Pi :).

http://www.economica.net/ce-plan-are-iohannis-cu-autostrazile-din-romania_91564.html

dr4qul4

 :lol:  :lolz: :rofl:

Din ce bani? Oare cat va mai merge cu promisiuni? in 10 ani el vrea sa inchida toate axele majore (presupun A1, A0, A3, A6, Tg Mures-Iasi si A7) si o linie cf de mare viteza?
Daca in urmatorii 10 ani vom vedea 1000 de km de autostrada (finalizati) in plus fata de ce este inceput acum (santiere + licitatii), atunci ar trebui sa ne declaram multumiti.
Noi nu suntem in stare sa facem 100 km/an in zona de campie. trecerile prin munti vor incetini si acest "record" deoarece vor inghiti enorm de multi bani.

iar linia de mare viteza (prin asta inteleg minim 200km/h fara restrictii sub 160, si alea pe distante scurte) va inghitii mai mult decat toate autostrazile la un loc.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

posibil sa vedem o accelerare majora in absorbtii. ar fi ceva premize.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

accelerare majora ar fi sa faci in urmatorii 5 ani, tot ce e licitat pana acum, PiSi si upgrade CB la drum expres (cf standard nu cf vrajeli). cred ca sunt vreo 4 miliarde de euro!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

NGC