Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 62 Guests are viewing this topic.

Tavi

#19080
Ionut, oamenii incearca sa respecte ce ai scris si tu in semnatura  ;)
",,Am finalizat lucrările la terasamente, am terminat două straturi de asfalt, iar un procent de 20 la sută din stratul de uzură, ultimul strat, a fost finalizat deja. După cum am anunţat, vrem să terminăm autostrada înainte de finele anului. Şi asta pentru că, pe timp de iarnă, nu ştim ce se poate lucra, cât se poate lucra. Aşa că vom încerca să terminăm treaba până începe iarna", a anunţat Adrian Adler, directorul de şantier al asocierii Astaldi – Max Bögl."
sursa: http://www.aradon.ro/avans-pe-autostrada-nadlac-arad-lotul-1/1453655
Articol din septembrie.
In continuare, in 9 octombrie apare urmatoarea precizare tot din partea domnului Adrian Adler: ",,În ceea ce priveşte efectiv autostrada, calea de rulare, nu avem probleme de întârziere. Stratul de uzură este turnat pe aproximativ 90 la sută din suprafaţă. Mai avem de lucru la punctul de trecere a frontierei şi pe unele poduri şi podeţe. În schimb, avem anumite probleme şi întârzieri pe drumul de legătură dintre autostradă şi DN 7, zona Nădlac şi în parcări", a spus Adrian Adler."
Poate vreo sursa secreta ne lamureste unde sunt probleme ... daca mai sunt ... Multumiri anticipate!  :D

madsnowman

am avut si eu placerea sa merg ieri pe lotul nou inaugurat, spre deva. de vazut, nu am vazut mare lucru pentru ca era seara, dar calitatea asfaltului, cel putin pe cei 6 km cu probleme, e foarte slaba, imi dadea impresia ca sunt cu calul.

alecu26

apropo de lotul 3: acolo unde era curat, asfaltul parea foarte....lucios. As fi curios sa obtinem niste masuratori de IRI http://en.wikipedia.org/wiki/International_Roughness_Index

Sunt cam obligatorii inainte de deschiderea autostrzii...si oricum parte din receptia curenta a stratelor de uzura.

Nu stiu de ce pare asa....poate prea mult bitum, poate o alegere proasta a agregatelor sau a curbei lor granulometrice.
Daca e intradevar mult bitum...acum e OK...dar in iunie iulie...va migra rapid la suprafata si vom avea aceasi situatia ca in 2011 pe DN 7, dupa ce a lucrat UMB. Aspect de gheata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

neobluenet

@alecu26
Postarile tale sunt deobicei obiective si la subiect, dar sa spui ca in curand Clujul va fi legat de Budapesta prin Sebes, e ca si cum ai merge cu trenul de la Bucuresti la Ploiesti via Arad. Chiar daca pe autostrada ai viteze mai mari de deplasare, in mai putin de 3 ore iesi din tara din Cluj prin Oradea, iar de acolo pana la Budapesta timpul este comparabil cu cel de la Nadlac. In 160 km (pana la Bors) consumi mult mai putin decat pana la Nadlac (pana la Deva sunt mai bine de 160 km). Marii transportatori nu vor folosi ruta asta catre vest pentru ca nu renteaza (rezervorul nu se umple singur), iar despre turisme, probabil vor fi cativa, dar nici aceia multi.

Revenind la subiect:
Nu sunt impotriva A1, chiar ma bucur ca se face, ca in sfarsit pot merge decent pana la Deva, Sibiu si sper ca in curand si pana la Bucuresti. Daca autoritatile se misca si exista vointa se poate ca pana in 2020 sa avem Sibiu-Pitesti. Ar fi interesant sa luam exempul bulgarilor cu Struma: incepem cu bucata pana la Boita si cea catre Curtea de Arges, iar dupa un an sa ne ocupam de partea din munti cu succesiunea viaduct-tunel. Ar fi bine sa se reabiliteze si DN 7D, cu ocazia asta, pentru a avea o varianta in caz de accident sau orice fel de situtatie de urgenta care necesita inchiderea unui segment de autostrada.

teocharis

avand in vedere rezultatul votului de ieri, sansele pentru Sibiu-Pitesti cresc exponential.

danutzu_1069

^^
Mai este o conditie: alt guvern!

alecu26

stiu ce am spus...si ai perfecta dreptate. Problema e ca nu avem si nu vom avea in veci trafic (ca peste vreo 50 de ani oricum vom reveni la CF si productia industriala se va muta spre zone mai sarace ale lumii suprapus totul pe depopularea masiva prin scadearea natalitatii)....pentru doua autostrazi cvasiparalele si care se bifurca de la Sebes. A3 ca sa aiba trafic tre sa aiba legatura Bv-Tgm...dar din nou revenim  in discutii si dezbateri de MP si cat de prost a fost facut.

PS: exact aceasi cerere si problema a avut-o si BOSCH. Si lor li s-a promis autostrada. Acum sincer, nu putem face autostrada de la fiecare fabrica, uzina...fie ea cat o fi de mare. Daca DN 1 se va degreva de  trafic...fie si 20-30% prin mutare pe A1, va fi lejer pentru transportatori, ca ei oricum merg cu maxim 100 la ora, sa ramana pe A1 pentru o cursa cat mai scurta in km, si chiar si ca timp intre Cluj si Debrecen sa zicem.

Deja la Turda, Camia Turzii, Iernut, Ludus, TGM...incepe sa fie aproape sigur ca vor merge pe A1.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

sublimu


Tavi

Teloxim este intimat. Adica parat. Si cine il paraste? Asocierea in care este parte. Hmm... nu stiu pe ce se cearta dar cu siguranta nu au inceput bine  :|

mishu77

Daca o fi faliment e tare nashpa. Nodul Ilia apartine de lotul 3, deci lotul 4 e din nou inutilizabil. Cand credeam ca am scapat de probleme de astea iata ca nu. In ritmul asta nici in 2018 nu avem autostrada gata pana la Sibiu.

florin74

#19091
Banuiala mea este ca COMSA contesta valoarea cu care a fost inscrisa in tabelul preliminar al creditorilor (TELOXIM cred ca a intrat in faliment/insolventa). S-ar putea sa fie legat de scrisori de garantie sau mai grav de plata avansului. (daca au apucat spaniolii sa vireze contravaloarea avansului la TELOXIM si nu aia au disparut cu banii, au pus-o. Nu imi dau seama cine e seful real in asocierea asta, adica daca spaniolii chiar sunt sefi pe bune sau sunt de forma acolo.)

Update : COMSA cere 32 mil lei, adminsitratorul judiciar ii accepta 30 mil. 

Citesc acum raportul.

In octombrie s-a redus cota TELOXIM in asociere la 0,1%. (de la 38.80%) si a pierdut calitatea de leader.
Noua structura  : COMSA si ALDESSA au 48,45%, Arcadis 3% TELOXIM 1%
Asocierea trebuie sa plateasca 1,2 mil lei TELOXIM referitor la costurile pentru intocmirea ofertei de catre ARCADIS si care au fost suportate de TELOXIM

Katana_ro

Multumim pentru filmarea Cunta- Saliste.

Un singur lucru mi se pare aiurea: indicatoarele. Primul e la 1000 de m de intersectie, iar urmatorul e la vreo 3 metri dupa, avand si o banda de deccelerare foarte lunga, ceea ce e un pic aiurea. Daca ai ratat primul indicator, trebuie sa faci la al doilea o manevra brusca si riscanta - ar trebui sa il puna la 500 de metri - nu dupa intersectie.

Pe de alta parte asta mi se pare o problema endemica la autostrazile din Ro....tin minte ca mi s-a mai intamplat asta odata cand am fost in tzara pe alta bucata de autostrada si mi s-a parut f bizar cum sunt pozitionate indicatoarele - sta asta intr-un normativ? sau pur si simplu au fost puse aiurea?


igorashu

Nu cred că a mai fost pus:
http://www.romanialibera.ro/actualitate/proiecte-locale/circulatia-pe-saliste-cunta-poate-provoca-alunecari-de-teren-357676

QuotePotrivit raportului, stadiul lucrărilor este următorul:
profilări ale pantei conform geometriei din proiect – 80%,
lucrări de drenaj al apei subterane – 37% ,
lucrări de drenaj al apei pluviale – 0%,
lucrări de protecţie a taluzurilor – 0%,
lucrări de îmbunătăţire a terenului prin metoda deep-mixing – 12%,
lucrarea de susţinere din dreptul căi ferate km 63 – 19%,
alte lucrări auxiliare - 60%.

alecu26

deci se cearta pe impartirea avansului. Adica totusi...nici administratorul nu a putut contesta ca Spaniolii trebuie sa primeasca 32 milioane (mai putin cei 1,2 deja cheltuiti).

E o suma mare...daca nu-i primesc rapid le va fi greu la spanioli. Le e greu si acum...dar fara cashflow....e si mai naspa.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).