Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 59 Guests are viewing this topic.


alecu26

nu cred ca cuprinde si escaladarea...ca aia se misca tot timpul. Nimeni nu poate stii escaladarea finala cat va fi. In fapt...chiar este o disputa interesanta la Imrepgilo pe faptul ca indicii de escaladare au fost inghetati la aprilie 2013 (data initiala de finalizare) dar din cate stiu asta este practica internationala.

In fine...conteaza mai putin. oricum nu cred ca momentan CNADNR datoareaza 132 milioane RON lui Impregilo IN FACTURI NEPLATITE. Ca sunt certificate neaprobate si alte chestii...asta e ghinion si ca antreprenor general ti le asumi.

Poate ati observat ce facutra ENORMA s-a platit lui Strabag la un an de la incheierea lucrarilor....120 Mil RON (adica vreo 20% din contract).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Ceva miscare pe lot 3. Se lucra la capătul de la Cunta,- cred ca la alunecările de teren de acolo, se pregăteau de marcaje, si am văzut ceva miscare la capătul înspre Sebes al viaductului. Plus un accident la iesirea din Saliste :(

rin tin tin

#17763
^^
Alecu26 facturile aia cuprinde escaladare, believe me. Practic escaladare freezed la data din aprilie 2013 este in jur de 1.10, deci 501/1.1 = 450---> 75% din accepted contract amounts.

adiarc

wow...s-a scris la greu , in saptamana in care am lipsit
multumim pt poze - Dorum , Sursa Secreta , Rocklee.....iar vestea despre lotul 2 din Nadlac-Arad este excelenta...chiar nemaipomenita.
cat despre Hotii Hotilor de pe lotul 3 , din Orastie-Sibiu....no comment...am militat inca de acum 2 ani pt reziliere...o sa trec zilele urmatoare pe acolo si va tin la curent
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dorum

ti-am simtit lipsa... am crezut ca te-ai resemnat :) :)
...dar tinand cont ca ai trecut pe la Oktoberfest, eu, personal, te iert...  :cheers: :cheers:

mariansb

Citind comunicatul CNADNR observ ca nu se mentioneaza termenul de finalizare a lucrarilor. Oare ce durata o fi?
Parca la lotul 1 au termen februarie 2015.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

adiarc

am pus aceasta intrebare pe thread-ul respectiv ( Comunicare oficiala cu CNADNR ) si probabil Disney , va fii la fel de prompt
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

mariansb

OK, Adi! Poate stiu ceva si sursele noastre secrete . ;)
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

alecu26

buna escalarea. Pe acele licitatii a fost un adevarat balon de oxigen. 10% in plus e enorm...mai ales ca putea fi zero sau negativa si mai ales ca cursul euro a stat pe loc si salariile....poate chiar au scazut. Doar motorina s-a scumpit.

Idiotii de la CFR pe proiecte duble ca durata si ca valori nu pun deloc escaladare. Practic trebuie sa intuiesti de acum preturile peste 4-5-6 ani. E ceva enorm. Doar escalarea ar fi undeva la 20%...plus factorul de siguratna...asta inseamna undeva vreo 30%. La 2 Miliarde insemna 600 MILIOANE EURO in plus la licitatie.

600 milioane care ar lasa loc la alte licitatii....ca oricum...din ce stiu escalarea e cost eligibil.

Florin 74 ai vreo explicatie pentru abordarea asta a CFR?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

disney

Quote from: mariansb on September 26, 2014, 08:54:23 PM
Citind comunicatul CNADNR observ ca nu se mentioneaza termenul de finalizare a lucrarilor. Oare ce durata o fi?
Parca la lotul 1 au termen februarie 2015.
Quote from: adiarc on September 26, 2014, 09:09:03 PM
am pus aceasta intrebare pe thread-ul respectiv ( Comunicare oficiala cu CNADNR ) si probabil Disney , va fii la fel de prompt
Pana cind primim raspunsul oficial de la CNADNR, in SEAP apare ca "Durata contractului este de 56 luni incepand de la data ordinului de incepere a lucrarilor (8 luni perioada de proiectare si constructie + 48 luni perioada de notificare a defectelor)".
Avand in vedere ca au intrat deja in teren, putem presupune ca au si primit ordinul de incepere a lucrarilor. Deci probabil ca ar trebui sa fie gata cel tirziu la 01.06.2015.

ciprebbe

Pe lot 2 constructorul se va concentra pe cei 6. Km dintre. Lot 1 si nod Pecica.
Au declarat ca mai sunt utilitati de mutat.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

sebba

n-ar fi mai util si mai de efect sa se concentreze pe nodul Pecica, pasajul peste CF si sa se dea in folosinta partea utilizabila din lotul 2?
ce e de la nod pana la lotul 1 e cam inutil in prima faza...
Sailing away! S/Y Haimana

trifuhoria

In aceast moment la sebes au iesit de pe autostrada 16 camioane portocalii "umb" care au luat drumul clujului;)

Archi