Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 53 Guests are viewing this topic.

stangabriel

#17655
Pai sa dea buzna si peste Impregilio,ca ar termina in o luna tot, Cernavoda-Medgidia Style....asteptam pozele cu nerabdare.

Ultima filmare Arad Nadlac are peste 24 000 de vizualizari....felicitari.

pasadia

Sanovita - Topolovat nu ar putea eventual sa fie deschis pe un singur fir de sens? Si celalalt sa il foloseasca TS-ul in continuare ca legatura intre organizarea de santier si zona neterminata.

Sa zicem ca e o solutie imperfecta dar care ar multumi mai multa lume si nu cred ca ar provoca probleme prea mari in perioada de 8-9 luni in care ar fi aplicata.

MHN

Deci, sursasecreta ne informeaza ca s-a semnat astazi contractul cu asocierea Astaldi SpA - MAX BOEGL Romania SRL, pentru finalizarea lucrarilor de pe lotul II Arad - Pecica, iar dupa nici o ora de la semnare, utilajele Astaldi & Co au intrat pe teren pentru lucrari de amenajare:








Se verifica drumul tehnologic, se amenajeaza intrari pe lotul II si se transporta materiale spre lotul I.
Multumim.

ciprebbe

#17658
Quote from: MHN on September 25, 2014, 01:00:04 PM
De la sursasecreta: Astaldi a intrat cu utilajele pe lotul 2, adica pe Arad - Pecica!
Imagini ceva mai tarziu.

Au intrat = muncesc? la lot2
Asta ar fi stirea lunii.

LE:
Bravo lor, avem sperante mari pt finalizare.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

MHN

Contractul se pare ca s-a semnat in jurul amiezii, iar la ora 13 deja au intrat utilajele pe drumurile tehnologice (pentru amenajari si verificari), iar pe autostrada au inceput sa fie transportate materialele pentru lotul I, care mergeau pe alt traseu pana ieri.

dorum

tare de tot!!!
super veste! hai A&MB, baga mare! :)
:cheers:

sebba

sa bage bine ca sa dea frumos pe sticla, ca le mai pregatesc un survol, inopinat ;)
Sailing away! S/Y Haimana

SILVIUFG

In sfarsit si vesti bune. Poate in aug 2015 va fi gata Dumbrava-Nadlac. Bani si vointa sa fie. Va spun sincer ca am ajuns sa imi doresc reziliererea pe lotul 3 Orastie-Sibiu. Nu mai vreau nici o deschidere, nici o inaugurare anul asta. Gata!!! Sa o luam de la capat cu rahatu' de birocratie inca din iarna. La primavara sa vina altcineva sa termine o data lotul asta. Avem deja 18 luni de intarziere.  >:(

laszlo.robert


alin_simeriaveche

Asa ma bucur de aceasta veste. Am banuit ca se va intampla asa dar aveam emotii. Sper sa fie gata pana la sf anului. S-au miscat exemplar cu atribuirea

boer_escu

Super veste!!! Multumim!  :cheers:

Acum sa vedem cum se vor misca ungurii...

dorum

Izvin Sanovita, 25.09.2014

la Recas s-a inceput lucrul la pasaj








si intre Petrovaselo si Sustra s-a inceput lucrul la fundatia pasajului










Se lucreaza bine la nodul Topolovat





















dorum

Sanovita
















UMB repara trambulinele de pe pasajul nodului IZVIN












alecu26

Quote from: dr4qul4 on September 25, 2014, 12:48:32 PM
@cutter avem urmatorul calcul:
plati: 501078363
valoare contract: 604791600+26500000 suplimentari=631291600
procent plati: 79,37%

Dupa parerea ta, lotul este la 80% finalizat?

Inteleg ca sunt probleme cu avizul de mediu si cu autorizatia de constructie, dar nu ar fi prima data cand se face o autostrada inainte de a avea toate avizele. Pur si simplu Imbecilio se agata de orice maruntis ca sa traga de timp.
Bani de primit nu au. Pur si simplu au umflat preturile la viaduct si la alte lucrari efectuate, si au subevaluat (sau mai bine zis ei considera ca lucracrile de la debleu valoreaza doar atat cat le-a dat comisia de arbitraj).
Consultantul nu le poate certifica lucrarile efectuate la valoarea umflata de ei iar CNADNR nu le poate plati tot ce au licitat si sa se trezeasca dupa ca Imbecilio renunta la contract si la cei 26,5 mil dar nu mai fac nici debleul.
Comisia de arbitraj a spus clar ca ei trebuie sa faca debleul in costul total, asadar costul debleului (- 26,5 mil) trebuie scazut proportional din costul tuturor lucrarilor efectuate pana acum.

scuze ca citez...dar exact asta spun si eu...Imrepgilo e la 80% de aproape 2 ani. Ei daca-si lua acei 132 de milioane depaseau 100%. Asta din cauza ca au umflat preturile la lucrarile initiale...si au micsorat artificial cantitatile. Ei ma aveau de executat sa zicem 50% din terasamente...dar banii prin artificiul de mai sus erau incasati 100%. Si acest contract este LUMP SUM...asa cum trebuie sa fie toate contractele design&build. Din nou...Impregilo citeste si lucreaza dupa alt contract decat CNADNR. Evident...adevarul si vculpabilitati sunt din toate partile...si poate CNADNR era mai bine daca jua totul supersafe..si era fara pata...ca atunci ii juca in piccioare pe Imrepgilo. Dar situatia asta e. Plus...daca-mi amintesc bine contractul, daca extinderea de timp era imputabila Impregilo....trebuiau sa plateasca si Consultantul. Plus ca daca solutia tehnica era aleasa prost si erau nevoie de expropieri suplimentare...trebuiau ei sa plateasca sumele de expropiere si sa faca documentatia.

Eu zic ca si DAB-ul si CNADNR le-au aratat suficienta mila si intelegere si DAB a dat o solutie echilibrata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

istvan78

S-au reparat trambulinele si pe lucrarea TS (A1 Lugoj-Deva Lot1 + A6 A1-Centura Lugoj).  Vreo 3 sau 4 locatii reparate.