Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 64 Guests are viewing this topic.

north

Quote from: alecu26 on August 15, 2014, 02:40:29 PM
Sa stabilit un pret pe toata autostrada,sa calculat pretul pe km...si dupa aia sa inmultit cu km fiecarui lot. Daca faceti o verficare veti vedea ca bugetul per km e acelasi pe fiecare lot...

Nu este adevarat. Vezi aici:

Lot 1 - Km. 0+000 – km. 17+000 Lungime lot: 17 km
Valoarea estimata fara TVA: 627,312,447.55 RON
Asadar 36,9 MRON/km

Lot 2 - km. 17+000 – km.41+250 Lungime lot: 24,250 Km
Valoarea estimata fara TVA: 736,038,791.42 RON
Asadar 30,3 MRON/km

Lot 3: km 41+250 – km. 53+700 Lungime lot: 12,450 km
Valoarea estimata fara TVA: 532,095,949.22 RON
Asadar 42,7 MRON/km

Lot 4 - Km. 53+700 – km. 70+000. Lungime lot: 16,300 Km
Valoarea estimata fara TVA: 585,728,197.62 RON
Asadar 35,9 MRON/km
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

Zimox

Salutare baieti, va pot comunica ca azi dim. la 6 erau 3 camioane TS la Sonovita, presupun ca mai erau si alti pe parcurs, nu am avut cum sa fac poze la Izvin din cauza oboseli, dar e la fel ca acu 1 sapt., nodul de la pecica pare in *paragina*, sper sa se miste cu talent cei cu *deschisu* ofertelor, pot spune ca firul Arad / TM-Izvin astfaltul nu e WOW intradevar dar inafara celebrei trambuline nu am notat nimic deosebit fata de alte autostrade, mi se pare ca parapetul median este prea aproape de banda 2 si iti da senzatia, la depasirea Tir.urilor, ca ai putin spatiu.
!

rin tin tin

Quote from: alecu26 on August 15, 2014, 02:14:05 PM
Cred ca in sfarsit imbecilo sia dat seama ca nu e de glumit cu cnadnr. Cred ca realizeaza acum ca vor pietde bani pe lugoj deva....si ca ar putea pietde bani si pe sebes turda 1 si de aia nu mai contesata.

Salut!
Eu stiu ca impregilo a contestat lot1.

mariansb

Am vorbit azi cu un inginer de la o firma de constructii din Sibiu si dupa ce i-am spus ca sper sa se deschida pana in decembrie lotul Impregilo, mi a zis ca nu e sigur , pentru ca ar fi probleme la cel putin unul din pilonii viaductului si trebuie gasita o solutie.
Adi69 , tu esti pe santier, stii ceva?
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

MNU

Au mai fost niste zvonuri ca ar fi probleme la viaduct. As zice ca  numai faptul ca se impun restrictii la traversarea lui arata ca problema este una reala.

adiarc

se pare ca aceea legatura cu Dn , prin drumul tehnologic , dinainte de capatul viaductului spre Sebes , are tot mai multa logica si nu este numai pt intretinerea viaductului.....care se putea face si pe un drum pietruit
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dorel

#17001
Aseara la 7 fara 5 am trecut pe langa lotu' 4 UMB la Bretea. Am fost surprins sa vad sambata seara la ora respectiva lucrau cel putin vreo 10 camioane in locatii diferite din zona. erau si niste oameni la cofragul unei supratraversari cred ca DC147 spre Boz/Tarnavita. Un picior al supratraversarii e gata la celalalt se lucra.  In varful dealului care il taie erau cel putin 2 excavatoare. nu stiu daca lucrau dar intre deal si cariera de piatra am vazut cel putin 10 camioane care lucrau.  Terasamentul din zona dealului arata foarte bine si am vazut deja doua straturi diferite : pamant si ceva mai consistent deasupra.  am si cateva poze dsar nu am timp acuma sa le pun si nu sunt prea calitate fiind facute din mers.

B.Robert

Plin de caini morti pe Deva - Sebes. Am observat ca in unele locuri nu exista garduri pe marginea autostrazii, nu ar trebui sa fie cam peste tot ?

rudolf.s

Ar cam trebui sa fie. La 130 km/h (asta presupunand ca se circula regulamentar) orice animal ajuns pe autostrada reprezinta un real pericol. Probabil s-au furat gardurile pentru ca era nevoie de garduri pentru casele / cotetele din zona.

MNU

Chiar daca se rup din cauze naturale, intretinerea CNADNR e inexistenta. La unguri, nu a fost drum sa nu vad macar o echipa executand diverse reparatii, inclusiv la garduri.

rudolf.s

Intretinere CNADR? :D Ce e aia? Nu am vazut nici macar pe Pitesti - Bucuresti care nu e o autostrada de cativa ani. Utilaje portocalii cu girofaruri de aceeasi culoare? Inscriptionate cu INTRETINERE AUTOSTRAZI sau ceva de genul?  :lol:









Recunosc ca imi place sa tot dau exemple utilajele si autovehiculele de intretinere din strainatate. Deocamdata noi doar visam la ele.

Tavi

Frumoase pozele dar cu tristete constat ca nu au treaba cu A1  :(

florin74

Azi STRACO  lucra la spatiu de servicii de la Cut.
Impregilo baga tare mai ales in zona dinspre Sebes, dar si spre Sibiu aveau 3 -4 excavatoare. De asemenea, lucrau la amanajarea unor rigole si peisagistica in zona podului peste calea ferata de la Miercurea Sibiului.
In rest, si pe sectorul ASTALDI a inceput sa se simta efectul turnarii asfaltului in miezul iernii. Cel putin pe drumul de acces de la Saliste au aparut niste gropite frumusele, iar pe sensul spre Sibiu  imediat dupa spatiul de servicii pe banda 1 se simte o denivelare. S-ar putea sa fie probleme cu terasamentul pe acolo, asfaltul e OK.
In rest balariile din zona spatiilor de servicii au ajuns la 1 m inaltime. Si spatiile sunt tot inchise.
Bonus: Super aglomerat drumul de la Turda la Sebes, atat la dus cat si la intors. Plus ca mama prostilor se pare ca este in permanenta gravida. Nici o miscare semnificatica de pe drum, cat am apucat sa vad, pe sectorul TS cat si PORR pana in Unirea. Parca fata de ultima oara  s-a inceput decopertarea inaintea de Decea, (cum se vine dinspre Aiud, pe partea stanga) - gramezile de pamant erau mai mari  fata de cele de la descarcarea arheologica.


mariansb

Probabil ca lotul acesta va avea soarta lotului Romstrade de pe Nadlac-Arad .
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell