Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 45 Guests are viewing this topic.

RaduC

#16530
Quote from: alecu26 on July 11, 2014, 09:21:52 PM
da...nu tiu ce tactica e asta.

Scugerea apelor se proiecteaza cam la final....in lantul trofic...e cam ultima chestie care o poti stabili. Fiindca este influentata cam de toate chestiile dinaintea ei (de profil lung, de pla, de profil transversal, de poduri, de podete).

daca ai profilul terenului, adica masuratorile topo efectuate, proiectare se poate face relativ usor, in ceea ce priveste cotele finale, in CivilCAD (de exemplu). Deci si cotele rigolelor s-au dat atunci cand s-au dat cotele terasamentului, etc. CivilCAD iti poate scuipa coridorul prin care va trece drumul, si implicit cum ar trebui sa arate la final, pana la detaliu de marcaje rutiere.

alin_simeriaveche

Am gasit o poza pe facebook cu lotul 3 Impregillo, de azi

alecu26

#16532
s-o crezi tu asta...Raduc C

Asa...la primul draft e usor si ti le scuipa, dar dupa aia trebuie sa le iei la mana sa le corelezi cu pantele minime si maxime de scurgere, cu cotele de intrare si iesire din podete, cu cotele de revarsare in emisari naturali, cu santurile secundare dupa aia....(de garda, rigole de terasament, etc). Cam trebuie sa stii ce apa duci si unde o duci si cata aduci si cu ce panta, ca si santurile alea nu duc un volum infinit.

Eu pe toate proiectele de autostrada care le-am lucrat am primit COTELE REALE SI FINALE pe santuri cam ultimile....supa cateva luni bune de proiectare.....si in executie la fel. Nu prea vad nici un avantaj in a face santurile acum. Asta si dpdv al constructorului....Doar pentru iarna ar putea sa-l ajute putin...dar nu mult.

Sa vezi acum, fara rigole acostament si fara casiuri ce misto ravine si santuri vor aparea pe terasament care nu prea le mai poti repara. Plus ca inca nu au pus solul vegetal...si sa-l puna pe ala trebuiau sa faca niste trepte de taluz....in fine...intru in prea multe detalii.

Treaba lor....ei isi trag singuri cuie in picioare.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

iulius

#16533
sper sa puna si panouri antiorbire... ;)

alecu26

sunt obligatorii acum pe 100% din lungime....fara a se mai respecat sa zic asa...unele norme ingineresti.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

Cine mai stie cum se mai prezinta DN68A? Mai ales daca Pasajele centura Nord Arad vor fi gata,tirurile tot pe Arad vor merge. Oricum  doar dupa ce e gata autostrada de la Marginea/Faget pana la granita,devine atractiva varianta aceasta.

adiarc

deja se vede acest lucru , din moment ce s-a lucrat cu prioritate pe acest sector , si la conexiunea cu lotul deja finalizat se toarna deja rigolele
in urm sapt , probabil lucrurile vor devenii f clare in acest sens
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Danny550394

#16537
Quote from: alin_simeriaveche on July 11, 2014, 09:39:28 PM
Mai stie cineva de Salini si Teloxim de pe Lugoj Leva lot. 2 si 3? Teloxim, din ce stiu de la Rooklee cand a fost in vizita acum o saptamana, sunt tot in acel loc cu decopertatu.Poate pana la sf. anului reusesc sa decoperteze tot iar Salini reuseste sa isi faca si ei organizarea de santier. Deja e o magarie. Intr-unul din raspunsurile de la CNADNR spune ca inca sunt in faza de proiectare iar ordinul l-au primit in octombrie. Au trecut aproape 9 luni si ei sunt tot in faza de proiectare

Din avion am vazut ca Salini a decopertat comparabil cu Teloxim. Chiar si zona spatiului de servicii care il au pe lotul lor se vedea decopertat.
Daca are cineva drum pe Lugoj-Deva poate intra spre organizare lor de santier. Posibil sa se vada mai multe.
Teloxim decopertase si zona nodului de la Dobra (se vedeau viitoarele bretele).

Din nefericire in zona Holdea-Cosevita-Margina care este cea mai grea nu sa lucrat. Slabe sperante sa fie terminate loturile pana anul viitor in Decembrie. Probabil sunt eu prea pesimist.

Ionut

Probabil intr-o luna, sau pe la final de iulie chiar, se mai merita un zbor pe loturile 2 si 3 din Lugoj-Deva. E cam dificil din ce observ sa se intre pe aceste doua loturi, sunt cam departate de colegii super pasionati.

dr4qul4

Forumul s-a tot marit in ultimul an. Sunt sigur ca avem pe cineva in zona.
Dar pentru decopertare e mai greu sa te misti. Loturile sunt si mai inaccesibile, iar noroiul prezent.

Insa cum se apuca de terasamente/structuri cred ca vom avea colegi care se vor aventura.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Quest

Quote from: adiarc on July 12, 2014, 11:36:34 AM
deja se vede acest lucru , din moment ce s-a lucrat cu prioritate pe acest sector , si la conexiunea cu lotul deja finalizat se toarna deja rigolele
in urm sapt , probabil lucrurile vor devenii f clare in acest sens

Hm, eu n-as zice (inca) cum ca proiectul e aprobat numai din faptul ca TS a lucrat toata primavara de la Sanovita 1-2 km catre Topolovat, ajungind la stadiul terasamentelor din poze. Au facut-o ptr ca solutia tehnica pina la dealul din zare nu putea fi alta din moment ce lucrarea practic continua ceea ce s-a facut in capatul dinspre Sanovita al lotului Lgj - Deva 1. De asta insist si intreb: Cine poate sa ne spuna cu certitudine ca TS are proiectul aprobat ?
Common sense will get you far !

florin74

#16541
Inca nu are autoriztie de constructie. Cel putin nu este actualizata lista de pe site-ul MT.

vchira

mai are cineva informatii despre lotul 1 Nadlac-Arad? Se lucreaza tot la fel de sustinut? si...licitatia pe lotul 2 are termin acum in iulie...adevarat?

mirceal


udar

este asfalt la strat de uzura de la lotul 2 de unde incepe lotul 1 si pana la intersectia cu 709J :
https://www.google.com/maps/@46.207922,20.995866,3a,75y,121.27h,93.69t/data=!3m4!1e1!3m2!1ssoCqOPUZy8_y3BOrjnJ-FQ!2e0

cica in 3 luni undeva prin octombrie-noiembrie vor da gata tot lotul la stratul de uzura , nu stie cat dureaza nodul si pasajele ce trebuie facute, taluzarea,canale de scurgere.................etc
am vorbit cu cineva de pe santier care este in echipa de asfaltare si se lucreaza la greu pe toate fronturile