Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 46 Guests are viewing this topic.

Archi

Si aici mai am cateva poze care le-a ratacit flickr-ul. Mai mult ca sigur nu sunt in ordine cronologica.
















Archi

Asta a fost baieti (fete?). Ca o concluzie daca se mentine macar ritmul pe care l-am vazut astazi cred ca este posibila finalizarea in vara urmatoare.

Multumesc pentru atentie!  :cheers:

nenea_hartia

#16427
Mulțumesc pentru poze! :cheers:

Quote from: Archi on July 04, 2014, 10:19:29 PM
Si o intrebare pentru cunoscatori: In ultima poza, ce rol are acel tub iesit din pamant?
E probabil o țeavă goală care subtraversează amplasamentul viitoarei autostrăzi și prin care vor trece în viitor ceva cabluri. E mai bine să se facă la început, când poți săpa liniștit șanțul cu excavatorul, decât după ce e gata terasamentul, pentru că atunci trebuie să forezi dintr-o parte în alta a lui și e tare scump.
Posibil ca țeava din poza ta să fie folosită la alimentarea cu energie a vreunui punct de lucru sau la viitoarea relocare a unor cabluri de telecomunicații sau unei linii electrice de joasă ori medie tensiune care intersectează autostrada. Mai pe scurt, prin tubul acela se poate trece orice cablu dintr-o parte în alta a autostrăzii.
Tubul e învelit cu folie ca să nu intre pământ în el și e ridicat de la sol ca să fie vizibil și ocolit de utilaje. Din experiență proprie, ăsta e un lucru ce nu reușește niciodată :lol:.

Oricum, din ce văd acolo aș zice că e vorba de 2 tuburi Ø40 legate unul de altul.

MNU

Pana la urma, la Topolovat va fi nod permanent sau provizoriu?

NGC

^^^ Va fi nod permanent la Topolovat la intersectia cu DJ572.

RaduC

Quote from: Archi on July 04, 2014, 10:19:29 PM

Interesanta abordare: intai terasamentul si apoi structurile

Si o intrebare pentru cunoscatori: In ultima poza, ce rol are acel tub iesit din pamant?

1. Abordarea asta e logica, cel puțin teoretic,  întrucât dă ocazia solului pe care e construit terasamentul sa egalizare presiunile hidraulice din pori,  astfel ca atunci când podul vă veni, împreună cu fundația lui pe piloți,  și va avea loc o tasare foarte mica,  tasarea terasamentului sa fie de asemena mica,  și deja efectuată în proporție de 85-90%. Trambuline de la rosturile de îmbinare pod-terasament apar atunci când solul de sub terasament se lasă mai mult decât solul de sub baza pilotilor fundației podului. Peste 6 luni când podul vă începe sa apară, tasarea primară ar trebui sa fie în mare parte efectuată sub terasament. Consolidarea secundara poate continua chiar și 10 ani de la încărcarea solului,  dar nivelul de tasare este mult redus, astfel ca trambuline mari ar trebui să nu apară.

2. Tubul poate fi de asemenea parte a unui put de monitorizare nivel ape freatice,  etc. Vad ca acolo e o vale... Ii va ajuta la proiectare, deși eu nu așa  aș construi un asemena puț.

adiarc

up-date Impregilo

incepem de la Halta Aciliu

imbucurator este ca se lucreaza in ritm sustinut...am vazut in aceasta zona , 5 excavatoare



[/img]

















"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

o alta veste buna este ca pe sensul , Sibiu-Sebes , au ajuns la Cunta pe un sens cu ultimul str
pe celalat sens , mai sunt 2 portiuni fara str de uzura...impreuna nu au mai mult de 7 km...adica aprox o sapt de lucru , in cond de vreme buna





















"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc





si aici e str de uzura , dar a fost turnat de anul trecut...e perfect



aici avem str de uzura pe ambele sensuri





se lucreaza si la parapeti...cu doua masini ...cate una pt fiecare rand









"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

aici mai este o mica portiune ( de aprox 1 km ) , unde pe un sens nu avem str de uzura...din cauza unei mici alunecari...nimic serios







aici , practic , lipsesc doar marcajele si semnele de circulatie













"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

nodul Apoldu de Jos





aici , pe sensul Sibiu-Sebes , au venit cu balastul stabilizat , pana in portiunea cu asfalt , aferenta nodului Apold











gravitatia functioneaza  :lol:







"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc



















si aici avem balast...dar Impregilo lucreaza periculos , pt ca terenul o ia la vale , la un m de balastul stabilizat  :o..ar trebuii sa bage un buldozer la baza
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

se excaveaza pe ambele parti



aici sunt acele alunecari





aici , practic , argila alunecata e lipita de balast...se vede cum alunecarile au inclinat si acel burlan de beton , pe post de fantana oarba ( pt colectarea excesului de apa )













"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

pietrisul acesta este pt acel podet nefinalizat



si aici avem un furnicar continuu





in sfarsit se lucreaza la acest podet















nu plecati...revin un pic mai tarziu , cu inca o transa de poze
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

ok...sa revenim
al doilea podet cu probleme















cam asa va trebuii sa arate panta si in cealalata parte a viaductului





si ...surpriza...in premiera avem primele coloane forate



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura