Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 25 Guests are viewing this topic.

jalemare

excelente pozele si filmele Adi!!! multe lucruri arata foarte bine.
spor la treaba! multumim pentru efort.  :cheers: :cheers:

alin_simeriaveche

Superb. Frumoasă treabă per ansamblu dar tot nu termina pe 15 iulie porțiunea neafectată de alunecări (părerea mea). Mă bucur că s-au apucat cu mașinăria de deep-mixing. Mă gândesc că la treaba asta, vremea nu influnețează procesul de forare. Multumim Adi. Imi era dor de pozele tale, chiar începusem să imi fac griji că  nu ai mai postat nimic în ultimul timp :D :) ;)

Ionut

Adi, din ce mai afli/auzi de pe la colegi/sefi si din ce vezi la fata locului, se doreste finalizarea anul asta? Ma refer la lotul Impregilo, tot, nu doar Cunta-Apoldu. Desi nu zic de fiecare data (ca ar fi enervant), profit sa-ti multumesc si eu pentru update-urile tale! :cheers:

twist3r

#16308
Are cineva planul Diwi sau ceva mai detaliat in care sa se vada CIC de la Pianu de Jos (jud. Alba) (cred ca e lotul 1 Orastie - Sibiu) ?! Lucrez la o harta online si ma intereseaza acele drumuri de acces pe autostrada prin CIC care teoretic ar trebui sa fie folosite doar pentru CIC.

Am cautat cu search dar fix portiunea din drept cu CIC-ul nu am gasit-o.

rudolf.s

Atata prostie rar am intalnit intr-un articol. Unii fac cum fac dar pe unguri vor sa-i scoata vinovati ca nu avem legatura cu restul Europei. 2015 toamna? Pe bune?


Incredibil: inaintea ungurilor pe autostrada?



QuoteDacă este să ne luăm după declaraţiile oficialilor, autostrada Nădlac-Arad va fi gata înaintea autostrăzii Nagylak-Mako.

ARAD. Nu vom putea circula pe autostradă spre Occident cel puţin un an şi jumătate. Asta susţin cei de la Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR). La întâlnirea susţinută de către firma care acordă consultanţă pe autostrada Nădlac-Arad s-a luat în discuţie data la care vom putea urca pe autostradă din Arad şi să circulăm spre vest, spre Ungaria, Austria sau Germania, ori poate chiar mai departe. Veştile venite dinspre autorităţi nu au fost, însă, cele la care speram.

Le luăm faţa

Dacă este să ne luăm după graficul de execuţie şi după declaraţiile constructorilor, atât lotul 1, cât şi lotul 2 al autostrăzii Nădlac-Arad vor fi finalizate cel mai târziu în vara anului 2015. Teoretic, primul lot va fi gata în ianuarie 2015. Pe lotul 2, dacă licitaţia se va desfăşura normal, dacă nu vor exista contestaţii, iar ofertele primite vor fi admisibile, lucrările ar putea fi finalizate până în aprilie-mai 2015. În atare condiţii, toată lumea s-a gândit că, din vara viitoare, se va putea călători pe şoseaua de mare viteză din oraşul nostru înspre ţările vestice. Însă nu va fi aşa.
Incredibil dar adevărat, dacă este să ne luăm după ce spun oficialii români, vina ar aparţine ungurilor. ,,Din câte ştim noi, termenul de finalizare al autostrăzii maghiare care se va lega cu autostrada Nădlac-Arad este luna noiembrie 2015. Aşa că, între mai şi noiembrie, deşi autostrada Nădlac-Arad va fi, teoretic, gata, nu se va putea circula pe ea", a menţionat Adrian Adler, directorul de proiect al autostrăzii Nădlac-Arad, lotul 1. Ca atare, deşi ne aşteptam la altceva, de această dată am putea fi puşi în situaţia de a aştepta ca partea maghiară să îşi facă treaba, nu noi.

Pură teorie

Trebuie precizat că toate cele enumerate mai sus sunt valabile cu o singură condiţie: ca pe autostrada Nădlac-Arad lucrurile să meargă ,,brici", să nu ne mai lovim de un faliment (ca în cazul Alpine) sau de o delapidare a fondurilor (ca în cazul Romstrade). Şi, ţinând cont de faptul că licitaţia pentru lotul 2 al autostrăzii Nădlac-Arad va fi finalizată de abia la finele lunii iulie, după cum spun cei de la CNADNR, afirmaţiile de mai sus sunt, pentru moment, pură teorie.



iuli

Quote[...]Şi, ţinând cont de faptul că licitaţia pentru lotul 2 al autostrăzii Nădlac-Arad va fi finalizată de abia la finele lunii iulie, după cum spun cei de la CNADNR, afirmaţiile de mai sus sunt, pentru moment, pură teorie.

Ce sa fie finalizata ca nici nu a fost inceputa?!  :o
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

VictorC

Au amestecat informatiile. Pe 23 iulie e termenul limita de depunere a ofertelor. In nici un caz nu are cum sa se anunte castigatorul pana la finalul lunii. Nici nu mai vorbim de semnarea contractului

adiarc

cred ca cel mai important paragraf este....daca este sa ne luam dupa declaratiile oficialilor......nu vad de ce am  face-o , judecand dupa intoxicarile zilnice
sa o faca inainte si apoi sa se laude
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

davyl

#16313
Imi este greu sa cred ca acest domn Adler nu stie ca ambele segmente (atat roman cat si ungar) ale autostrazii A1 au drumuri de legatura cu DN-ul, ce pot fi folosite in cazul in care o parte sau alta (ungurii sau romanii) ar termina primii segmentul respectiv. Legatura cu DN-ul in partea ungara exista (am vazut-o personal pe Google Street View): le lipseste o mica parte, nodul la autostrada si o eventuala mini-centura la Nagylak.

Deci intregul articol este "praf in vant" si n-ar trebui sa ii dam prea mare amploare. Mai multe stim noi de pe forum decat ei, "oficial"!!! :)

panda_no 5

Astazi am parcurs iar Bucuresti Arad dupa ce ultimul drum l-am facut la sfarsitul lui Martie.
Plecat la ora 8 din Bucuresti - ajuns la Arad la ora 17 cu doua opriri de cafea si masa.
Viteza "aproximativ " legala
Centura Bucuresti intre Pipera si A1 - 45 de minute - superaglomerata.Doua TIR-uri si-au troznit oglinzile trecind unul pe linga altul
A1 mers cu atentie maxim 13o la ora.
Pitesti - Ramnicu Valcea Sibiu - aglomerata ca intotdeauna. 2 Tiruri erau sa se ciocneasca frontal din cauza celor de la drumuri.La un podet la care se faceau lucrari de asfaltare, oamenii cu paletele care dirijau circulatia alternativ au dat verde la ambele sensuri si doar prezenta de spirit a soferului roman a facut sa nu se loveasca frontal.A franat si a tras de volan intrand pe zona in lucru.Si-a facut zob bara si farurile dar bine ca nu a lovit nici un muncitor aflat pe pod.
Circulatia blocata cam 20 de minute.
Centura Sibiu peticita pe alocuri.Unele petice perfecte , unele se simt binisor mai ales pe prima banda.
La Aciliu se lucra chiar daca mai picura din cand in cand.
Intre Deva si Arad se asfalteaza pe anumite zone.Se toarna un alt strat de uzura.
Fata de sfarsitul lunii martie asfaltul se prezinta mai bine luand in calcul mai ales Deva - Arad.
Sunt curios sa vad maine cum stau ungurii fata de ultimele poze postate.
Va tin la curent.

gdaniel

Hop si eu cu poze de azi de la debleul cel mare de la Aciliu. De data asta cu 5 excavatoare la lucru si unul pe "pana" la o senila.

http://postimg.org/gallery/cm8x5f3o/284fde2b/

Multumiri tuturor si mai ales celui care poate sa le adauge in forum ;)



adirt69_70

 >:(
Quote from: Ionut on June 24, 2014, 10:57:28 PM
Adi, din ce mai afli/auzi de pe la colegi/sefi si din ce vezi la fata locului, se doreste finalizarea anul asta? Ma refer la lotul Impregilo, tot, nu doar Cunta-Apoldu. Desi nu zic de fiecare data (ca ar fi enervant), profit sa-ti multumesc si eu pentru update-urile tale! :cheers:
Trebuie sa gate din spusele celor de la orsa asfalt pina in octombrie

adirt69_70

#16319
sa pus o ploaie cand am plecat de la miercurea bai si nu am putut intra sa pozez mașinăria de deep-mixing.




curcubeu la sura mare