Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 50 Guests are viewing this topic.

SB76UFO

La ce minut incepe lotul Max Bogel/Astaldi?
"Prostia este eternă și invincibilă"

Eurocopter

Quote from: delacroix on June 21, 2014, 12:15:29 PM
Premiera! prima filmare "externa"
PS. Ai trimis decontul pentru ultimul minut ungurilor?

Daca se doreste data viitoare pot filma pana la Mako. :)

delacroix

Quote from: Eurocopter on June 21, 2014, 01:55:53 PM

Daca se doreste data viitoare pot filma pana la Mako. :)
Dar pana la Vásárosnamény?

delacroix

Quote from: sebba on June 21, 2014, 01:30:12 PM
cand zici "cu viraj la stanga" te referi la incadrare pe stanga ptr iesirea celor ce vin dinspre Nadlac??
Da, adica semnalizezi stanga nu pentru a depasi, marirea vitezei, ci pentru a iesi de pe autostrada, implicit scaderea vitezei, chiar daca asta inseamna sa tai calea "vitezistilor" de pe banda 2.

vancouver

Avand in vedere niste neintelegeri pe care le-am observat, as vrea sa lamuresc o chestiune: Masinariile de mai jos fac PILOȚI si nu PILONI :

Quote from: 'marcelbanu'Foreza pentru piloni nu piloţi cum a scris eronat cineva...



@marcelbanu, coloanele forate se numesc PILOȚI FORAȚI. Aceasta este denumirea tehnică corectă. Cel care a scris despre piloți nu a scris deloc eronat. PILONII în schimb nu au legătură directă cu piloții forați. Desigur, în cele mai multe cazuri la autostrăzi, piloții forați servesc la ancorarea fundațiilor PILELOR (numite în popor și piloni) ai unui pod sau viaduct, dar nu întotdeauna. Și fundațiile clădirilor înalte se ancorează cu piloți forați (sau coloane forate).

De exemplu aici găsești UN GHID PRACTIC PRIVIND TEHNOLOGIA DE EXECUŢIE A PILOŢILOR PENTRU FUNDAȚIE.

Iata si o prezentare a unei firme (prima pagina):

sursa: http://www.kellergeotehnica.ro/download/Keller_20-01RO.pdf
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vchira

referitor la Nadlac-Pecia am si eu cateba intrebari. Prima se refera la punctul de trecere a frontierei: nu era gandita acolo o parcare mare pentru vama? Si a doua intrebare este referitor la numarul de supra si subtraversari...sa marit numarul lui in proiectul nou? parca nu erau atatea si se plangeau agricultorii ca nu au pe unde sa treaca dar mie mi se pare ca sunt multe de tot.

dr4qul4

#16221
Quote from: delacroix on June 21, 2014, 02:25:48 PM
Quote from: sebba on June 21, 2014, 01:30:12 PM
cand zici "cu viraj la stanga" te referi la incadrare pe stanga ptr iesirea celor ce vin dinspre Nadlac??
Da, adica semnalizezi stanga nu pentru a depasi, marirea vitezei, ci pentru a iesi de pe autostrada, implicit scaderea vitezei, chiar daca asta inseamna sa tai calea "vitezistilor" de pe banda 2.
Daca inteleg bine, breteaua va avea 2 benzi pt acelasi sens dar ca sa iesi o vei face prin stanga?
Chiar daca se respecta limita de 80km tot ar tb banda d decelerare destul de lunga.

Ce bine ar prinde o simulare  :D
@Eurocopter,  :gj:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

Quote from: vchira on June 21, 2014, 02:57:25 PM
referitor la Nadlac-Pecia am si eu cateba intrebari. Prima se refera la punctul de trecere a frontierei: nu era gandita acolo o parcare mare pentru vama? Si a doua intrebare este referitor la numarul de supra si subtraversari...sa marit numarul lui in proiectul nou? parca nu erau atatea si se plangeau agricultorii ca nu au pe unde sa treaca dar mie mi se pare ca sunt multe de tot.
incepand cu minutul 11 00 se vad si pe stanga si pe dreapta gropi pt descarcarea arheologica.....nu se vede din filmare toata suprafata acestei parcari , dar ea e delimitata de acele gropi si se vede ca este imensa
multumim Eurocopter...Astaldi a avansat f mult si pe mare parte din lotul Alpine , unde avem asfalt , nu mi se par atat de grave deteriorarile
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee

multumesc Eurocopter ....pentru minunata lucrare care o faci ...FELICITARI  :) :gj: :cheers:

marcelbanu

vancouver, mulţumesc de precizare, nu cunosc tehnologia construcţiilor...
Oricum, mă mai corectase cineva şi am schimbat piloni în piloţi...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

adiarc

aceasta filmare mi-a reaprins speranta , ca pana la sf anului ne vom conecta cu autostrada ungara
ce tare va fii ...de la Nadlac pana la Lugoj  numai pe autostrada ( Nadlac-Arad lotul 1+2, centura Arad , Arad-Timisoara , Tm-Lugoj 1 ) si apoi pe tronsoanele deja construite ( si poate daca Tirrena se misca cu talent vom putea avea ,tot pana la sf anului  si cei 10 km neutilizati din Lugoj-Deva 1+ 6 km din TM-Lugoj 2 pana la nodul de iesire )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

sebba

Quote from: delacroix on June 21, 2014, 02:25:48 PM
Da, adica semnalizezi stanga nu pentru a depasi, marirea vitezei, ci pentru a iesi de pe autostrada, implicit scaderea vitezei, chiar daca asta inseamna sa tai calea "vitezistilor" de pe banda 2.

macar sa puna presemnalizari din timp (inca de la trecerea de nodul cu aeroportul) sa nu ajunga toti pe centura
poate peste vreo 15 ani, cand sper sa nu mai fim asa de "disperati" dupa autostrazi, vor reface si nodul asta sa fie cum trebuie
Sailing away! S/Y Haimana

AFC

Big like Eurocopter, multumim frumos ! :gj:
Astaldi a lucrat bine si frumos. Toate lucrarile de arta sunt abordate si in stadiu avansat de executie. Terasamentele sunt aproape gata.
Va spun eu ca tot ei vor termina si lotul Alpine si sunt aproape sigur ca vor fi gata pana la sfarsitul anului.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

mirceaVRo

Frumoasa filmare Eurocopter ,
Poti sa-mi spui te rog cu ce viteza ai zburat si la ce inaltime (aproximativ) ?
Multumesc.

sebba

pai de zburat a zburat la minim 300m altitudinte, fata de sol
iar viteza fata de sol o poti calcula singur :)
Sailing away! S/Y Haimana