Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 46 Guests are viewing this topic.

marcelbanu

#16185
A1 lot IV tronson Brănişca - Termocentrala Mintia...
20 iunie 2014...
Termocentrala de la Mintia văzută din cîmp...



Camioane portocalii în zonă...



Decopertare prin cîmp...
Dinspre Brănişca spre termocentrală



Artileria grea în depărtare...



Pămînt răscolit de buldozere în depărtare...



Deal la ieşirea din Brănişca...
Acum este, mîine nu mai este...





Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#16186
Artileria grea...



Foreza pentru piloţi...



Traseul văzut spre termocentrală...



Tubulatura de turnare piloţi...



Traseul autostrăzii prin lanul de grîu...



Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#16187
Dealul din Brănişca, drumul spre Rovina...
Vedere spre pescăria din Brănişca spre Ilia...







Vedere de pe dealul din Brănişca, cel care va dispare...
Vedere spre termocentrala Mintia...



Vedere spre Ilia printr-un cîmp de maci striviţi...



Foreza pentru piloţi din nou...
Din goana furiei vişinii...






Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#16188
Urmează imagini cu o mică porţiune pe unde va trece autostrada,
exact în buza Mureşului...

Între dubiţa albă şi salca aia mare aproape de centrul imaginii va trece autostrada...



Semn într-o tufă aproape de malul Mureşului...
Mă dusesem să fotografiez ceva goange şi flori şi dădusem peste semnul ăsta...



Din dreptul tufei m-am întors spre baraj...



Tot căutînd goange am mai găsit un semn...
Se vede Mureşul mult mai bine acum...



O groapă pentru descărcare arheologică...



Cam în dreptul acelei gropi, alt semn agăţat în tufe
dar şi ţăruş înfipt în pămînt tot aproape de malul Mureşului...



Groapa arheologică pe aliniamentul autostrăzii...



Una dintre florile după care am alergat pe malul Mureşului...


Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

dorel

Bravo Marcel. Astazi esti un fel de Dan Diaconescu al forumului, ne aduci senzationalul la noi acasa. good job UMB ! in doua zile au decopertat vreo cativa km.

iulius

#16190

Cine are vointa si o buna organizare, se vede cum lucra pe teren, BRAVO UMB!!!!
multumim @MarcelBanu!!!!

stangabriel

Nu ai cum sa nu observi diferente:

Impregillio 2-3 excavatoare la Aciliu/ UMB 12 excavatoare la Branisca.

Felicitari pentru poze. Artistice pot spune.

myid

va fi prapad cu linia de inalta tensiune pe acolo

Eu zic sa se apuce Transelectrica de modificat de pe acum, ca sa termine odata cu UMB-ul

Multumim Marcel Banu

dorel

este loc destul. autostrada nu intersecteaza linia.

marcelbanu

#16194
Linia intersectează autostrada nu doar într-un singur loc...

Chiar lîngă foreză se vede stlpul de înaltă tensiune...



Stîlpul ce se vede preia linia din fotografia de sus...



Aici m-am poziționat în așa fel să arăt că, dacă foreaza aceea ar fi fost chiar sub linia de înaltă tensiune,
ar fi ieșit ceva scîntei...



Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

north

Quote from: alecu26 on June 20, 2014, 12:56:31 PM
din pacate in cazul nostru se aplica ideea ca suntem prea saraci si facem ceva ieftin.

Cred ca aici ati pus punctul pe i.
In acest sens (si poate ca dvs. puteti elabora mai mult pe urmatoarele idei, fiind de specialitate): am gresit construind "in modul light" Autostrada Bucuresti - Pitesti, care, iata, a avut nevoie de interventii costisitoare (in total mai scumpe decat insusi costul de constructie a autostrazii) in ultimii 20 de ani si in ciuda acestora arata - pe multe portiuni - asa cum arata.
Intr-o gama similara, CF Ramnicu Valcea - Valcele se "faramiteaza" ("in conservare" fiind) tocmai datorita parcimoniei (in fine, tipica Romaniei anilor '80) aplicata asupra solutiei tehnice initiale...
... Ce vreau sa spun este ca mi-e teama ca aplicarea aceleiasi politici in cazul Autostrazii Pitesti - Sibiu va conduce la o noua "CF RmV - Valcele" in rutier... adica o autostrada cu cheltuieli exorbitante de intretinere in teren similar... asta doar datorita propensiunii de a evita solutii gen "Bechtel".
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

alin_simeriaveche

marcel, poze deosebit de frumoase, de o claritate impecabila. realizez, ca la cate dealuri are UMB de mutat, nu isi pun problema de unde vor face rost de pamant pt terasament. cu cat avanseaza lucrarile, incep sa imi dau seama ca acest lot va fi suficient de spectaculos. UMB e tare

rocklee

imi plac imaginile lui marcelbanu  :) ....sa-ti traiasca furia rosie  :D....o intrebare .. au ajuns cu decopertarea in marginea muresului ??....de acum in colo vom vedea cum se descurca pentru ca de aici incepe partea mai grea lotutlui ....de cum vor intra in lunca muresului !!  :)

marcelbanu

#16198
Mulțumesc de aprecieri, colegii...

Cu decopertatul au ajuns la 50 de metri față de sterilul de la Mintia...
Este un dig acolo ce vine de la podul CFR peste Mureș de la Brănișca
și merge pînă la DJ706A, de pe el am făcut fotografia de mai jos...
Dacă priviți cu atenție imaginea, în stînga, după smocul acela de iarbă se vede digul...

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

MHN

Transmit si eu multumiri colegilor entuziasti ce contribuie periodic cu imagini si reportaje, un plus mergand la marcelbanu ale carui fotografii sunt excelente.

Vazand aceste imagini cu dealurile de pe lotul IV Lugoj-Deva si apropos de discutia de ieri despre "saracie", PIB, etc, parerea mea este ca solutia tunel trebuia adoptata deja de aici, pana sa se ajunga la lotul III.
Cel putin de doua ori. Acum pare a fi tarziu, insa.