News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

alecu26

#15690
^ Nu stiu de ce tind toti sa exagereze. Auziii.....anul asta tm lugoj cand mai ai doar cateva luni din sezonul e lucru. Si faza cu se lucreaza puternic pe eeva lugoj e tare. Iar de terminat anul viitor ceva din deva lugon.....posibil. dar toata si pt 2016 ma tem.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Archi

@ionut

Posibil este. Totul se bazeasa pe mobilizarea TS. Parca spunea cineva acum cateva saptamani ca TS are obiectiv propriu finalizarea in acest an pentru a se putea muta pe Sebes-Turda.

alin_simeriaveche

Articolul spune clar, se incearc sa se termine, nu este o certitudine, asa cum se spune despre lotul Impregillo sau Arad Nadlac

iuli

Terminati cu prostiile, NU se termina nimic din lot 2 Timisoara - Lugoj. Nici macar sa se dea in circulatie. In plus, nu o mai musca constructorii cu darea in folosinta inainte de predarea catre CNADR. Exemplu FCC continua, nici dupa ce s-a predat lotul tot nu au terminat lotul, centrul de la Ortisoara nu e gata si nici nu se lucreaza la el, bani canci!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

tigrel58

E tare ca se lucreaza tare pe Lugoj - Deva.
Lotul UMB este cel mai avansat, are in sfarsit supervizor.
Sursa: SEAP
Anunt de atribuire numarul 146893/28.05.2014
Contract nr: 92/28371    Denumirea: SUPERVIZARE AUTOSTRADA LUGOJ – DEVA LOT 4 
V.1)   Data atribuirii contractului    21.05.2014 
V.3)   Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
AECOM INGENIERIA SRL 
Valoarea totala finala a contractului 
Valoarea: 5904056.40     Moneda: RON    Fara TVA 




alin_simeriaveche

^ nu ma pricep, ce rol are un supervizor in constructia de autostrazi?

florin74

Quote from: alin_simeriaveche on May 28, 2014, 12:37:49 PM
^ nu ma pricep, ce rol are un supervizor in constructia de autostrazi?

E reprezentantul beneficiarului pe santier, certifica faptul ca lucrarile s-au executat in calendarul stabilit si conform proiectului tehnic, la calitatea ceruta prin caietul de sarcini si fara aprobarea lui  pe situatiile de plata  (care cuprind cantitatile de materiale, manopera executata) intocmite de constructor CNANDNR nu plateste nimic. Un fel de diriginte de santier la scara mai mare.

AFC

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

iuli

Sunt perfect de acord cu Neaga in ceea ce zice acum. Adica sa fie taxata autostrada din Romania, oricare ar fi ea, nu doar A1 si A2, dar mai ales imi place ca a zis:

QuoteNarcis Neaga a precizat ca va exista un alt fel de sistem de taxare imcepand chiar de anul viitor.

Problema e insa ce va fi cu Rovinieta. Nu ai voie sa suprataxezi si nu cred ca vor dori sa renunte la muntele de bani pe care il aduce Rovinieta de pe DN-uri. Nimeni nu va dori sa renunte la varianta asta si va cauta tertipuri juridice de a taxa in plus.

In plus, despre ce lucrari de reabilitare pe A1 si A2 vorbeste?!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

anacronox

concesiunea la pachet A1 bucuresti-pitesti cu a2 pentru centura de sud

Archi

A1 doar pana la Pitesti sau toata?

AFC

#15701
^
Eu inteleg ca va fi anulata taxarea la Fetesti si inlocuita cu taxa pentru A1 - A0 - A2 ( Pitesti - Bucuresti - Constanta ), povestea cu concesiunea A0 la pachet cu intretinerea si reabilitarea A1 si A2
Cat despre reabilitari, atat A1 cat si A2 au nevoie. La A1 trebuie refacut stratul de uzura ( cel putin ) iar la A2, portiunea pana la Fundulea.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Ionut

E ciudat sa dai acum A1+A2 intretinerea si apoi sa cuplezi cu o concesiune sau ce-o fi pe A0-Sud. Nu prea vad cum. Inseamna ca se renunta la A0-Sud (in concesiune) sau se da intretinerea A1+A2 doar pentru o perioada finita. Dar sa recuperezi cateva sute de milioane de euro investiti in cativa ani e cam greu. Ceva nu se leaga... sau nu inteleg eu.

delacroix

Abia astept ziua cand vom avea autostrazi ca-n China. La fel de goale.

iuli

In momentul in care vor baga taxa pe autostrada sa nu te mire sa fie cam goale autostrazile.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog