Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 47 Guests are viewing this topic.

MHN

@ nenea_hartia, iuli & boer_escu, multam pentru imaginile recente.

Quote from: Wadan on May 07, 2012, 07:57:32 PM
Cu placere, ma bucur ca putem vedea impreuna cum evolueaza lucrarile. O sa mai revin cu poze, dar astept sa se toarne mai mult asfalt ca sa avem pe unde sa mergem, acum a trebuit sa mergem mult pe drumuri de santier si nu am putut poza chiar tot.

@ Wadan, de asemenea multam pentru imagini si explicatii.
Ai avut ceva probleme cu paza? Dupa detalii deduc ca sunteti o echipa?

Quote from: iuli on May 07, 2012, 11:30:46 PM
QuoteCirculaţia pe Autostrada Bucureşti-Pitesţi se desfăşoară cu dificultate, luni seară, la kilometrul 73 al sensului dinspre Capitală, după ce un utilaj s-a răsturnat de pe trailerul care îl transporta, informează Mediafax.
   
Accidentul, în urma căruia nu există victime, s-a produs din cauză că şoferul nu a respectat limita de înălţime şi a lovit cu utilajul grinda pasarelei care traversează autostrada.

sursa
Daca a ajuns fara probleme pana la km 73, inseamna ca pasajul de acolo nu respecta nivelul de inaltime pentru libera trecere?!


Wadan

Quote@ Wadan, de asemenea multam pentru imagini si explicatii.
Ai avut ceva probleme cu paza? Dupa detalii deduc ca sunteti o echipa?


Nu am avut probleme cu paza, am avut permisiunea sa merg pe autostrada doar ca pe unele portiuni nu se putea merge decat pe drumurile de santier de langa pentru ca fie se executau lucrari de terasamente fie erau tratate suprafetele si incercau sa le pastreze curate.

Am fost mai multi la vizita, de aia am vorbit la plural.



ciprebbe

@skynick excelenta comparatie  :gj:
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


Cristi232

#1565
@Ionut
A corectat acel 27 mai, dar de ce mi-ai sters post-ul intreg?
Continea si aprecierea mea...




Acelasi utilaj din pozele afisate, vad ca-l are si Tancrad pe A2, INSA observati cum aici se adauga si ceva ciment la stratul stabilizator, solul fiind nu prea propice autostrazii:


Il are si UMB:


Si RMT:



Este vorba despre:

http://www.wirtgen.de/en/produkte/bodenstabilisierer/wr_2500_s/WR2500S_Produktseite.php



WR 2500 S. De înaltă performanţă: face reciclare la rece pentru reciclarea întregii structuri a carosabilului, în acelasi timp cu adăugarea de agenţi de legare diferiti, cum ar fi ciment, emulsie de bitum sau bitum spumat.WR 2500 S este perfect adecvat pentru stabilizarea non-coeziva a solurilor cu var sau ciment. Disponibil opţional cu o lăţime de lucru de 3048 mm.

Ionut

@Cristi232: am sters pentru ca Skynick a modificat si mesajul devenise redundant. A retinut ca ai apreciat clipul sau. :) Multumesc pentru detaliile despre acel utilaj, it's badass!

Legat de Deva-Orastie, mie mi se pare un progres foarte bun pentru o luna de lucru... daca vor continua sa traga tare sunt totusi sanse sa termine anul asta. Stiu ca intr-o vizita a lui Nazare cei de la Strabag ziceau chiar ceva de genul octombrie. Nu stiu daca ar fi gata in octombrie, insa pana in iarna eu zic ca sunt sanse. Mai sunt totusi luni bune pana la 10-15 decembrie. Si cred ca oricum vor fi presati sa termine pana in alegeri...

Cristi232

Pe mine ma strabate un gand de tristete, cu privirea la ceea ce se va mai construi. :(( Numai cand ma uit ca exista 4 noi ministere. Cati bani costa astea si sa faca ce anume?! Banii pt functionarea si dimensionarea lor, nu cumva sunt luati de la A1, A3?

Cu firmele care vor profit si muncesc.
E simplu.
Strabag tragea tare, ca sa-si mute utilajele pe un alt segment al A1, nelicitat inca, precum facea si UMB, Astaldi, Alpine, Max.
INSA, acum sigur vor tura motoarele mai putin, pana vor primi... noi asigurari. DACA le vor mai primi in timp util...


Ionut


Chagall

#1569
O poza panoramica realizata de mine sambata de pe Cetatea Devei cu o portiune din autostrada Deva - Orastie.



Poza marita aici
The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

valexandru

"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

vancouver

Quote from: Cristi232 on May 08, 2012, 04:36:34 PM
Pe mine ma strabate un gand de tristete, cu privirea la ceea ce se va mai construi. :(( Numai cand ma uit ca exista 4 noi ministere. Cati bani costa astea si sa faca ce anume?! Banii pt functionarea si dimensionarea lor, nu cumva sunt luati de la A1, A3?

Faptul ca au infiintat posturi noi de ministri delegati numai de dragul de a satisface dorinta de putere a tuturor grupurilor de interese nu este bine. Totusi, asta nu inseamna automat ca vor fi cheltuiti semnificativ mai multi bani, pentru ca fiecare nou ministru preia un departament, o parte, o zona a ministerelor actuale. Numai banii ministrului si a consilierilor sai - suma nesemnificativa in buget - sunt cu certitudine in plus. Restul personalului si birourile sunt luate din ceea ce exista deja.

Asadar daca vor reduce poate motoarele pe ici pe colo, cu siguranta nu din aceasta cauza.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

tonică

eu am asa o bruma de optimism in ideea ca se va munci in continuare pe rupte, terminarea tronsoanelor in lucru cat mai repede facand ochi dulci ambelor tabere.
Pdlul se va lauda cu faptul ca a fost un promotor si sunt de fapt 'lucrarile carora ei le-au dat viata' iar ceilalti, uslul, va gasi in terminarea tronsoanelor motiv de lauda cum ca venind ei la conducere lucrurile au mers mult mai repede, ei fiind de vina pt terminarea tronsoanelor la termen. Si tot asa...Noi astialaltii, cu capu pe umeri stim despre cum stau lucrurile pe cand ai mai dusi cu pluta dintre votanti oricum baga nasu la orisice prostie. Deci nu e decat in avantajul nostru si al faptului ca lucrarile la A1 vor continua.

Pentru restul insa, n-are rost prea mult optimism caci se pare ca nu se vor intampla minuni. Timisoara-lugoj, lot 2 se scalda intr-o promiscuitate judiciara, nimeni, chiar si ei cred, nu mai stie care ar fi calea buna pt a scoate lucrurile la capat. E acolo o chichita cu iz de spaga si mânarie pe care noi doar de-o banuim...Eu cred ca se va mai taragana nitelus caci s-or cam lovit cu capu' unii de altii si nu mai stiu cum sa se bandajeze...
Pentru lugoj-deva cu exceptia primului lot nu exista bani. Acum vreo 6,7 luni d-na Boagiu aruncase cateva idei legate de economiile facute in urma revizuirii contractului cu bechtel dar se pare ca banii aia, daca au existat vreodata fie si pe hartie s-au spulberat prin alte parti. Eu unul sunt convins ca se va astepta bugetul ue pe 2014-2020. La fel si cu sibiu-pitesti chit ca studiile sunt deja facute ambelor trasee iar pana in 2014 sa se mai tot perinde cateva guverne. Acolo doar decizia si banii lipsesc.
Pentru transilvania (A3) nenea acela, mare cunoscator intr-ale transporturilor psdiste, a tot aratat ca n-a nici un chef sa mai aloce ceva bani. Nu stiu ce a stat in spatele acelor amanari a licitatiei pt gilau-nadaselu, cred ca e o mare pierdere pt pdl si in special pt boc si clujul in alegeri dar stiu ca nici n-au ajuns sa formeze guvernul si aveau sa anunte anularea licitatiei cum ca cica-i prea mic tronsonul..( :D ). Oricum de-a lungul timpului Departamentul pentru Transporturi si Infrastructura al PSD atot sarit in sus cand era vorba de vreo continuare a autostrazii transilvania.
Pana-n 2014 eu unul prognozez un joc de picioare agil, proiecte, studii peste studii si noi trasee, asa cum a aparut acum si 'ciudatenia' severin-craiova-alexandria, multe vorbe dar cum bani nu vor fi....

Poate acea ultima modificare a retelei ten-t, unde in principal se distinge ideea de a fi cofinantata din bani ue o autostrada sebes-turda-tg mures-continuata cu mai vechea idee pana la iasi sa aiba ceva sorti de izbanda. Un text mai vechi aparut prin ziare spunea printre randuri cum ca psdul ar recunoaste aceste modificari ( fireste nu si pe cei care s-au muncit sa le faca ) deci nu ar fi impotriva lor. Poate aici sa se vada ceva semne pana-n 2014...

tonică

Ce ma enerveaza pe mine e mai ales de cum s-au feliat aceste tronsoane pe A1. Cine a facut acest lucru? Segmentarile sunt trasate si pe SFuri...
De ex. faptul ca lugoj-deva lot 1 incepe fara nod din dj809a si se termina-n...iarba, in alt dj, urmatorul nod fiind doar la 5 km departare...Apoi deva - orastie care va incepe cu un giratoriu si se va termina intr-un altul pana termina strabagul nodul de la orastie aflat insa pe un alt lot. Mi se pare anapoda nu atat in sf, desigur, ci mai apoi, in licitatii cand se stia ca se vor găta aceste segmente fara finalitate. Daca la orastie nu va fi o mare diferenta de timp, la celelalte vor astepta mult si bine licitarea in 2013-2014 a loturilor dintre faget si soimus...ori a segmentului remetea-sanovita...

bogdymol

Si la Nadlac-Arad limita intre cele 2 tronsoane e in camp, nu intr-un nod. E aiurea chestia asta. Cel mai normal era ca orice tronson sa inceapa si sa se termine cu un nod (nodul efectiv fiind realizat de castigatorul unuia dintre tronsoanele care incep/se termina acolo).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele