Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 45 Guests are viewing this topic.

mishu77

Am mai scris pe skyscrapercity ca prin 2011 cand a inceput constructia autostrazii Orastie - Sibiu si cei de la Impregilo au venit la Sibiu un prieten care lucreaza la finante in Sibiu si care a fost la o rambursare de TVA la ei, mi-a spus ca cei de la Impregilo previzionau de pe atunci ca autostrada va fi terminata in 2015, deci clar italienii stiau cu ce au de a face, dar probabil sau gandit ca mai pot scoate niste bani in plus.... Uite ca de scos mare lucru nu au scos si probabil autostrada va fi terminata in 2015 ... in acest timp noi suntem tot fara autostrada ...

dorum

Vesti bune...se lucreaza bine de tot!!!

Ghiciti voi unde, undeva prin vest! :) :)
























Danny550394


vchira

@dorum: merci fain! mai ai poze? cum stau cu terasamentele?
@Danny550394: era clar ca mobilizarea era doar pentru Sova...dupa ce o plecat Sova se doarme ca si pana acum.

Danny550394

In zona cu "tunelodebleul" am vazut doar buldozerul care cosea iarba si un MCV a celor de la CCCF "Laboratorul....." nu mai tin minte. Probabil mai era cineva prin groapa dar nu am ajuns pana pe margine sa vad.
Pe partea cealalata a viaductului (spre Apoldu) erau foarte multe camioane care lucrau de zor.

dorum

nu am avut timp sa iau lotul la puricat...nu stiu cum stau cu terasamentele, insa se vad in zare multe utilaje si multe camioane...

adiarc

Confirm si eu ce spune Danny....pe partea spre Sibiu...era ZERO MISCARE !!!!!...si intradevar spre Sebes erau cateva excavatoare si basculante care lucrau in jurul orei 17 00
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

disney

Conform raspunsului de azi al CNADNR, contractul cu Impregilo NU va fi reziliat, iar solutia este "in analiza".  :o ???

stangabriel

Pai si in timpul vizitei lui Siova era miscare mare doar pe partea spre Sebes. Asa aparea in poze,daca nu gresesc,cu toate acestea nu e pardonabil.

NGC

Se pare ca se grabesc degeaba sa termine, pentru ca pentru noi nu va fi nici o imbunatatire pina in Noiembrie 2014 (estimare CNADNR), conform raspunsului CNADNR din 12.05.2014.
"Un nod rutier va fi executat in zona localitatii Apoldu de Jos. Deschiderea traficului pentru portiunea de tronson Cunta - Apoldu de Jos se va realiza in momentul finalizarii executiei lucrarilor pentru tronsonul Orastie - Sibiu, lot 3."  :o

ghrt

O întrebare rezultată din discuţiile de mai sus. De ce se face nodul de la Apoldu? Înţeleg că drumurile până la el sunt impracticabile pentru mai mult de 3.5t, ori asta înseamnă că va deservi strict localitatea Apoldu de Jos şi eventual trafic insignifiant de autoturisme. Chiar şi o privire pe hartă nu arată nimic de interes. În aceste condiţii traficul putea să meargă la fel de bine şi pe DN până la Sălişte sau Cunţa, că oricum DN-ul va fi liber după deschiderea completă a autostrăzii.
Adică aşa ca principiu e foarte bine că există nodul pentru localitate, şi nici nu doresc să redeschid discuţia despre necesitatea nodurilor mai dese. Ştiu că iniţial se vroia şi un nod la Miercurea. Pur şi simplu nu înţeleg care a fost motivul.
Cont (aproape) inactiv.

iuli

Ca nu ii recunostem noi potentialul turistic al zonei Apoldu si Miercurea Sibiului asta e, dar sa stii ca strainii vin in acea zona ca sa nu mai vorbim sasii plecati, cati dintre ei mai vin.

Apropo, te-ai oprit vreodata prin Apoldu de Sus?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Noduri ar trebui din 10 in 10 km. Si unde e nevoie (orase), mai dese. Am tot discutat... autostrazile sunt facute si pentru turism si traficul local, nu doar pentru TIR-uri si restul traficului de tranzit. Un nod genereaza mai usor investitii (turism, comercial, logistic etc). A se vedea, ca singur exemplu existent, eu nu stiu altul, noul nod pe A2 din apropierea Bucurestiului unde un investitor si-a facut singur racord la autostrada. De acord, aceste noduri costa initial, insa isi merita pe deplin banii!

Nota bene: autoritatile locale ar trebui sa nu mai planga pe la centru si sa-si "traga" nod la autostrada. A se vedea si autoritatile cu pretentii gen cele din Timisoara care plang de mama focului ca au nod abia pe la Giarmata si Izvin insa nu sunt capabile sa puna niste bani deoparte pentru o co-finantare Regio pentru a face un proiect care sa decongestioneze Dumbravita. Ne-am obisnuit sa stam cu mana intinsa.

alecu26

Quote from: athosga on May 09, 2014, 01:56:39 PM
Quote from: R@du on May 09, 2014, 12:03:45 PM
...asa este...nu e de glumit cu stationarea pe banda de urgenta...
http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/barbat-mort-dupa-ce-a-fost-lovit-de-un-tir-cand-incerca-sa-schimbe-o-roata-la-un-microbuz-pe-a-1.html

Zilele astea am facut si eu drum pt. prima oara pe tot ce este A1. Din pacate, am observat cateva probleme chiar majore, cea mai mare fiind chiar "latimea" benzii de stationare. Cel putin in zona Sibiu/Sebes, banda de urgenta este EXTREM DE INGUSTA (nu stiu, daca pe acolo s-a intamplat accidentul), astfel pericolul este si mai mare fata de o stationare in conditii "normale" pe alte sectoare.

Si daca veni vorba, hai sa mai impartasesc cateva impresii, avand o doza de experianta pe autostrazi din strainatate:


acum incerc si eu sa recuperez din ce s-a scris pe forum....ca se scrie foarte mult in timp relativ scurt.

E doar o impresie in general ce spui cu banda de urgenta.

Impresia vine din cateva motive:

- in zona Sebes, curbele sunt mult mai stranse. Acolo avand in vedere curbele foarte lungi cu raze la limita normativului, existenta nodurilor deja dese si a traficului oarecum afectat de aceste noduri ar trebui oricum limitat la 100. Eu oricum incetinesc acolo instinctiv (de la 160 cum merg in rest...).

- toate autostrazile din ultimile ture se fac dupa noi reguli (normativele sunt aceleasi) si prin aceste reguli se cer 100% parapeti si si parapetii sunt mult mai mari.

- latimea efectiva a benzilor a ramas aceasi. (cat despre idiotul cu 50 la ora...e lipsa de cultura a autostrazilor). Eu deja ii recunosc. E specia care in nodul rutier pe bretele merge cu 30-40 la ora (cand se poate merge cu 80) dar cand ajunge in autostrada tasneste direct pe partea carosabila in loc sa foloseasca banda de accelerare. Eu ii depasesc in tromba normal pe banda de accelerare si ei sunt injurati de TIR-isti care trebuie sa incetineasca. Nu ai ce sa le faci. Doar politia cu niste amenzi...chiar carnet...ca acolo e incalcare de linie continua...sa-i ia naiba de idioti.

- iar efectul anumitor marcaje sau a unor parapeti e explicat in multe articole de psihologie a sofatului si intradevar asa se "simte" banda respectiva, mult mai ingusta. De exemplu e un studiu ca si simpla vopsire a borduri, face soferii sa incetineasca.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: weaz on May 09, 2014, 06:25:05 PM
Imi poate explica si mie cineva care este diferenta dintre deep-mixing propus pe noua sectiune si piloti forati? Sunt aceeasi chestie? Pilotii sunt armati iar la deep-mixing nu e obligatoriu sa se foloseasca ciment?
Multumesc.

cam asa ceva. Dar sincer cred ca e frectie la picior de lemn. Nu stiu cine le-a vandut aceasta metoda...dar banuiesc ca firme gen Soletanche Bachy (de fapt am auzit ca va fi vorba de Keller si/sau Hayward Baker...depinde cum actioneaza in Romania). Poate totusi e o sansa. E firma care a preluat problemele de la Centura Clujului dupa falimentul constructorului Maghiar. Chiar daca erau subcotnractori au inghitit galusca si au rezolvat problema...fara sa dea biri cu fugitii....cum vad ca, cam face Impregilo).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).