Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 89 Guests are viewing this topic.

Tavi

Legat de filmul cu Sova am doar doua cuvinte: Campanie electorala!

ovicor

A pomenit ceva de Centura Nord Bucuresti, s-ar parea ca se fac demersuri pentru realizarea unui nou studiu de fezabilitate (UE n-ar avea incredere in cel realizat pe vremea lui Boagiu, se banuieste ca traseul a fost ales pentru a favoriza la expropieri clientela).

adiarc

chiar va pierdeti timpul , urmarindu-l pe Liar Liar - Jim (Sova)Carrey ???? :lol: :lol: :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Raducu Popa

Asta are un tupeu fantastic...campanie electorala in stil pontalau, minciuni, propaganda, manipulare..etc.. Auzi la el comparatie : ca "pana si Ceausescu n-a reusit..."

Ionut

Hai sa nu poluam degeaba topicul... personajul chiar nu merita.
Inapoi la discutiile despre A1. :cheers:

NGC

Quote from: Ionut on May 06, 2014, 05:20:37 PM
Pecica-Arad? Nimic? A mai urmarit cineva pe SEAP?
Urmaresc eu zilnic atit procedurile in curs de derulare de la CNADNR, cit si pe SEAP.
La CNADNR fac update cu intirziere de citeva zile, dar la SEAP sint 2 update-uri pe zi.

dorum

#15216
Pt Pecica - Arad eu inclin sa trec peste incompetenta si rea vointa si cred ca baietii de la CNADNR au niste directive clar trasate... ceva de genul: lansam licitatia mai tarziu, cu conditii si  termene draconice, astfel incat sa nu poata participa toata suflarea de GIGEI de pe piata romaneasca (GIGEI gen CCCF & others), astfel incat singurul castigator va fi cel care trebuie: ASTALDI- MAX BOGL...

E o presupunere, evident, fara a avea surse care sa confirme acest lucru....

dr4qul4

Astaldi s-a specializat in a castiga si realiza in timp record, lucrari incepute de altii.
Eu as pune ca cerinta pt licitatie: terminarea unor lucrari similare, in aceleasi conditii ( relicitare)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ghrt

Cerinţele absurde nu constituie motiv de contestare?
Cont (aproape) inactiv.

iuli

Orice poate constitui motiv de contestare precum stim deja :(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

dr4qul4

De ce ar fi cerinta absurda experienta similara?
Tb doar sa fie atenti la reformulare.
Pe langa constructie, o firma care castiga o relicitare trebuie sa stie sa evalueze lucrarile deja facute, calitatea acestora, si mai ales daca tb refacute/imbunatatite.
In plus trebuie sa s poata adapta la imprevizibil. Cine stie ce surpriza gasesc acolo.

Imagnati-va o relicitare la imprwegilo, asta dupa ce fac 1\3 din debleu. Vine o alta firma care liciteaza tot debleuca asa zice DIWI, si dupa, cand se apuca de treaba vad ca 1\3 -mea gata o ia la vale prima. Si tb refacuta si aia, sau mai degraba tunel. Iar ne invartim in jurul cozii?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

madsnowman

Quote from: montaniardul on May 06, 2014, 01:25:40 PM
http://adevarul.ro/locale/hunedoara/autostrada-lugoj-deva-treilea-lot-intrat-constructie-vom-putea-circula-autostrada-primavara-2016-1_5367e0950d133766a862cda4/index.html#

Ieri am trecut pe acolo si chiar voiam sa spun ca mi se pare mai mult decopertat decat organizarea de santier. De la Abucea, de unde se intersecteaza DN68A cu calea ferata, se vede ca e decopertat inspre Lugoj. Din pacate n-am poze :)

florin74

Quote from: Ionut on May 06, 2014, 05:20:37 PM
Pecica-Arad? Nimic? A mai urmarit cineva pe SEAP?

Vad ca au scos la licitatie paza pe Arad Nadlac, Centura Arad - Arad-  Timisoara Lugoj lot 1, Lugoj Deva lot 1 , Deva-Orastie, Sibiu Orastie lot 1 si 2
Plus supervizare centura Brasov lot 2 si constructie pasaj suprateran peste centura oradea  in zona strazii ciheiului.
Poate maine :)

cutter

Am obținut de la AM POS-T adresele și evaluarea JASPERS pe baza cărora a fost anulată în 2012 licitația pentru Revizuirea Studiului de Fezabilitate al Autostrăzii Sibiu-Pitești:

Cu mențiunea că le-am citit sumar, concluzia mea ar fi că obiecțiile majore ar fi fost:
1) revizuirea SF-ului exclusiv pe varianta Iptana/Scetautorute din 2007 fără a se lua în considerare variante alternative
2) necesitatea etapizării studiului astfel:
a) o etapă de studiu "din birou" în care se identifică variante de traseu pe baza studiilor anterioare și a hărților gelogice și altor surse de date
b) o etapă de selectare a unei liste de variante restrînsă pentru care se fac studii geo preliminare
c) alegerea variante finale pentru care se fac studii extinse

Nu sunt de specialitate așă că nu-mi dau seama dacă obiecțiile respective justificau anularea licitației la momentul 2012, dar în mod sigur nereluarea licitației timp de 18 luni nu este justificată.

marcelbanu

A1 lot IV Deva - Lugoj, tronson UMB...
Stația de asfalt de la Bejan...
7 mai 2014...





Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !