Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 57 Guests are viewing this topic.

stangabriel

#15105
Multumim tuturor pentru poze si informatii.

Insa mie mi-a ramas in cap si nu prea inteleg daca problemele dinspre Sebes de la Aciliu sunt cu adevarat deja sesizate,si daca nu,traficul greu va scoate la iveala problema rapid. Si asa,daca apar probleme pe perioada de garantie,nu constructorul trebuie sa le repare? Cativa din forum au aruncat cate o pastiluta. Cat de grave sunt daca se continua in modul actual.

Imi aduc aminte articolul cu dealul Cristian/Astaldi,unde ei au declarat ca au forat pentru consolidare Micropiloți: 12.200 ml
Coloane furate: 13.500 ml.

Mi se pare enorm....Oare Imprevizilio va consolida ceva?


adiarc

Buna intrebare
Ce este si mai bine - cei 4 ani de garantie pe care ii are tronsonul - asta e partea plina a paharului ; si partea goala - eventualele vicii aparute pot depasi valoarea garantiei retinute pana la expirarea per de garantie
Ce pot eu sa va spun este ca inspre Sebes s-a impregnat terasamentul cu Durosol..doar atat...
O sa cer proiectul tehnic la Cnadnr ; dar nu e sigur ca-l vor da
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

Posibil sa fie secret.... Garantia intra in vigoare dupa receptionare? e posibil sa fie dat drumul la trafic fara receptionare,deci nu mai intra in vigoare garantia? cu acordul tacit al autoritatilor,ce doresc deschiderea tronsonului pe considerente electorale.


montaniardul

#15108
http://www.ziuadevest.ro/35-actualitate/46377-autostrada-nadlac-pecica-lot-i-gata-in-decembrie-2014

Am fi de tot rasul daca ungurii vor termina autostrada lor si noi nu vom fi gata cu a noastra, in special lotul 2. Ce e asa de greu ca CNADNR sa gasesca un constructor sa finalizeze ce-a mai ramas?

sebba

n-ar fi prima data cand ne-am facem de ras si din pacate e foarte probabil ca asa se va si intampla
istoria imi sustine pesimismul, unfortunately! :(
Sailing away! S/Y Haimana

dorum

cat sunt eu de realist, la capitolul asta sunt optimist....terminam in acelasi timp daca nu chiar noi inaintea ungurilor... mai au si ei de lucru bine... iar noi avem doua firme mari pe lot 1 care au fost angajate special pt a reface rahatul in timp record... problema ciudata ramane cu lotul 2...aici mi-e putin frica sa n-am dreptate, pt ca in ciuda celor 85% executati, habar n-avem cat vor dura procedurile de atribuire...

stangabriel

Si acum optimistul din mine spune ca se asteapta pana ajung cu lotul 1 la 85 % si imediat le inmaneaza si lotul 2....sa fie gata tot in acelasi timp.....hai,e an electoral,iar fizic e posibil. anumite amanari le vad putin fortate pe motive economice,parerea mea.

Momentan nici nu sunt incasari la buget,ma gandesc ca nu sunt bani in sistem,insa dupa recolta de vara ce se anunta din nou record,vor da drumul la lucru.

sebba

dorule, ca tine sa fie, si ca toti cei ce cred ca va fi gata in acelasi timp cu partea ungara! nici nu-mi doresc altceva!

gabi, n-are cum ca un proiect care se deruleaza in ani sa depinda de productia de ovaz sau alte productii agricole
poate doar de "furajele" alocate pe cap de vita minist... ptiu drace! ca era sa o dau iar in balarii! imi scapase! :D
Sailing away! S/Y Haimana

johnny348

STRACO a inceput sa decoperteze inainte de pasajul spre Cut pe sensul SEBES - SIBIU. Sa fie oare vorba despre spatiul de servicii ?

Archi

Altceva nu cred ca poate fi acolo. Thanks for news!

adiarc

dupa mine ( legat de lotul 2 din Nadlac-Arad ) lucrurile stau astfel
- ori avem de a face cu niste amatori , incompetenti , etc , etc , ...lucru cel putin partial adevarat , sau suta la suta adevarat in ceea ce-i priveste pe  unii ( S_ _ a )
- sau , IN MOD VOIT , se tergiverseaza licitatia , pt a fixa un termen de executie , F.SCURT , pe care , pura coincidenta  :D , doar...ASTALDI CU MAX BOEGL il pot respecta , fiind in zona    ;)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dorum

#15116
aliniatul 2 coincide cu realitatea dupa parerea mea... nu-si permit sa participe la licitatie XULESCU SRL si GIGELESCU SRL, iar mai apoi sa stea 7 luni cu contractul prin CNSC & CAB...valoarea contractului va fi destul de mica si ar putea participa, cel putin teoretic, aproape oricine....DAR, DAR UMB-ului nu i s-a permis sa aiba o organizare de santier pt mai multe loturi...oare asta sa fie unul dintre motivele pt care sunt 2 organizari de santier pe Nadlac-Pecica? .... hmmm

rocklee

adiarc..cred ca ce spui tu devine tot mai plauzibil.. :D

stangabriel

Daca la anul avem Lugojul si Dumbrava(Timis) legate la reteaua Europeana de autostrazi,plus Sibiu Deva continuu,va fi un salt mare pentru Romania.

dorum

#15119
Asta va insemna degajarea in proportie de 75% a DN7 Arad-Deva si aglomerarea pana la sufocare a DN68A Dumbrava - Ilia pana la finalizarea celor 2 loturi (lot2 si 3)... va fi un infern sa circuli in zona Faget-Margina si in zona Cosevita-Ohaba-Dobra, pt ca vor fi camioanele Teloxim/Salini si traficul preluat de pe DN7... Dar eu m-as bucura sa circul si asa 1 an, la gandul ca vom avea intr-un final A1 continua pana la Sibiu...  O:-)