Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 71 Guests are viewing this topic.

adiarc

Bravo Dorum...super poze
ma bucur sa vad ca se vede luminita de la capatul tunelului pt acest lot crucial , care va lega sectorul deja finalizat ( centura Arad+Arad-Tm+Tm Lugoj lot 1 ) cu Lugoj-Deva 1
superrrrr
normalitatea este grozava
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

bogdymol

Quote from: delacroix on April 27, 2014, 06:16:34 PM
Iar austriecii dau amenzi la greu la "granita" cu Ungaria. Granita nu mai exista dar limitarile de viteza au ramas.

Interesant e ca acolo n-am vazut niciodata oprite masini de Austria sau Ungaria, ci doar Romania si Bulgaria :D
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

ion59

Felicitări pentru imagini, Dorum! Se pare că la capătul dinspre Sanovița, terasamentul începe să prindă volum!

neobluenet

Quote from: bogdymol on April 27, 2014, 06:51:15 PM
Interesant e ca acolo n-am vazut niciodata oprite masini de Austria sau Ungaria, ci doar Romania si Bulgaria :D
Vara trecuta au prins un slovac acolo. Eram in coloana pe banda I cu viteza conform limitei si asta ne-a depasit "like a boss". Dupa 1-2 minute l-am vazut tras pe dreapta :lol:. Am mai vazut radar la intrarea in Viena, in partea de vest, la limita de 70 la ora. Doar ca acolo stateau intr-un fel de refugiu, cu duba vizibila de dinainte sa fie limitarea si cu radar laser tip pistol, nu ca la noi, intr-un boschet, dupa o curba.

Nightwolf

#15019
Quote from: alecu26 on April 27, 2014, 05:34:08 PM
WHHHHHAAAAT? E prima oara cand aud ca se sta la asa ceva. Nu mi s-a intamplat niciodata. Asta chiar e perversitate si nesimtire din partea politiei.

Quote from: bogdymol on April 27, 2014, 06:51:15 PM
Quote from: delacroix on April 27, 2014, 06:16:34 PM
Iar austriecii dau amenzi la greu la "granita" cu Ungaria. Granita nu mai exista dar limitarile de viteza au ramas.

Interesant e ca acolo n-am vazut niciodata oprite masini de Austria sau Ungaria, ci doar Romania si Bulgaria :D

Replicile astea sunt cu punct si de la capat :)

Ionut

Pana la urma Sova a dat un termen mai clar pentru lansarea licitatiei pe Arad-Pecica? Sau a ramas la "in curand"?

ovicor

#15021
Vad nume noi pe PUM, unele cunoscute de pe celelalte forumuri, altele absolut noi, dar sunt convins ca ne urmaresc de mult. Le spun " bun venit " tuturor. mai ales acelora care s-au inscris convinsi de iminenta posibilitate de-a fi utili cu informatii despre noile tronsoane a caror constructie e pe cale sa inceapa. E inca o dovada ca multi ne urmaresc fara a fi inscrisi. Parafrazand pe Lapusneanu, care spunea "prosti, dar multi !", eu as spune "multi, si nu prosti !"
Desi sunt reticent din fire, as spune ca suntem din ce in ce mai multi, astfel ca guvernantii, oricare vor fi ei, nu mai pot sa ne ignore !!!!!!!!!!!!!!!!

dorum


montaniardul

^Adica din septembrie 2013 se tot chinuie M.T. (prin CNADNR) sa lanseaze licitatia pentru tronsonul Pecica - Arad?  :((
Oare ce e asa de complicat?

ciprebbe

Nu au gasit contractul cu Bechtel, iar Sova crede ca ii trebuie pt Pecica-Arad  :lol:
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Time-and-Space

fcking ridiculous decalajul la lotul arad pecica. la fel ca si alte proiecte cnadnr  oprite in constructie in judet!

florin74

Le-a luat 1 an sa aibă un raport privind situatia lucrărilor executate / ramase. Pe baza lui se elaborează noul caiet de sarcini. Vai de steaua lor.

alin_simeriaveche

#15028
Deci...culmea penibilului. Mie m-i se parea si cei 250m putini pt un tunel intr-o zona asa de dificila si acum iata isprava. Vina o apartine statului si firmei Impregilo. Ii cred si pe ei ca  doar cum sa faca asa lucrari de arta cu 10 %. O sa fie probleme pe acea portiune tot timpul. Oricum e un dezastru ecologic pt acea portiune. Cred ca daca faceau asa in Italia ii si inchidea. Macar daca ar turna piloni forati.
In fine...Damago, i-ai din Romania si lasai in Italia

dorum

...cine stie...probabil asta a fost intelegerea secreta dintre Sova si Impregilo...da-l ma' draq de tunel...radeti dealurile, dar terminati-o odata fara bani in plus...
Io-s curios cine plateste instalarea utilajelor pt tunel, stationarea lor si demontarea... ca sunt convins ca nu Collini...
Inca o dovada de prostie si nepasare... va fi un peisaj selenar acolo din pacate...