News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 49 Guests are viewing this topic.

Shhhh

@cutter:
Eu zic ca interpretezi gresit acest memorandum sau aceasta lista. Lista respectiva se refera la proiecte, ale caror avansuri platite sa fie incluse in executia 2007-2013.

De aici pana la "Sibiu-Pitesti nu se face" e cale lunga, oricat de suparat ai fi.

Dimpotriva, facand acest lucru, ramane un buget mai mare pe exercitiul 2014 - 2020 pentru executarea portiunii celei mai grele, plus alte proiecte.

Ionut

E pacat de topicul ala nou. Si de threadul general de autostrazi. Inapoi la A1, va rog, multumesc! :cheers:
Plus ca ar fi minunat daca nu ne-am lua iar la cearta cu VO vs VP.

iuli

Back on topic:

Autostrada Deva-Lugoj, deviată de un cimitir ilegal care figura în acte ca păşune

QuoteLotul 4 din tronsonul de autostradă Deva-Lugoj va fi deviat după ce constructorul a descoperit un cimitir care funcţiona ilegal şi care figura drept păşune.

După ce constructorul a descoperit cimitirul de pe traseul autostrăzii, conducerea Ministerului Transporturilor a anunţat că a sesizat Parchetul General în această privinţă. Pentru ieşirea din impas, este necesară acum o Hotărâre de Guvern care să abată traseul autostrăzii din zona cimitirului.

,,În documente, aşa spunea domnul director Neaga (Narcis Neaga, directorul CNADNR - n.red.), acolo unde se afla acest cimitir fără autorizaţie, figura păşune când a fost expropriată. Noi am sesizat organele în drept. Mai departe ne facem treaba, abatem puţin autostrada şi o continuăm. Deci lucrurile sunt bune", a spus Dan Şova.

Pe de altă parte, ministrul Transporturilor, Dan Şova, a anunţat că Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale intenţionează să inaugureze în acest an lotul 2 Timişoara - Lugoj, lotul 3 Orăştie - Sibiu, dar şi o porţiune de 6,5 kilometri a autostrăzii Bucureşti - Ploieşti.

De asemenea, anul viitor se aşteaptă recepţionarea loturilor 2,3 şi 4 de la Lugoj - Deva, cele patru loturi de la Sebeş - Turda şi loturile 1, 2 şi 3 de la Câmpia Turzii - Ogra - Târgu Mureş.

Sursa: Digi24
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

alecu26

Quote from: cutter on April 24, 2014, 11:23:31 PM
Pentru Lugoj-Deva lot 2, 3, 4 nu avem consultant ("Inginer" în limbaj FIDIC, dacă nu mă înșel). Procedura de achiziție publică a avut termen de depunere a ofertelor 28.11.2013, dar pînă în prezent din datele disponibile public nu s-a făcut desemnarea cîștigătorilor. Avînd în vedere și inevitabilele contestații care vor urma desemnării, ne aflăm la cel puțin 2-6 luni de momentul semnării contractelor.

În aceste condiții, îi întreb pe cei care cunosc mai bine sistemul de lucru FIDIC, în ce măsură poate continua execuția dacă nu există supervizare?

se poate...fara probleme. Asa a fost peste tot in ultima vreme. Este asigurata o vreme de DRDP-uri....oricum mai profesionist decat de exemplu ce face CFR care deja de 2 ani de cand este inginer pe tronsoanele in reabilitare.

Oricum initial va fi proiectare, arehologie, deminare...decopertare, utilitati.
Drumurile noastre POATE;

alecu26

Quote from: florin74 on April 25, 2014, 09:30:55 AM
Se pare ca se va amenaja o banda suplimentara de stationare pentru tiruri inainte de granita. Ultimul termen inaintat decembrie 2014.
http://www.gandul.info/financiar/cand-va-fi-gata-lotul-i-din-autostrada-nadlac-arad-12520028

foarte proasta solutia si foarte nesigura.

Sova vad ca si-a dat drumul la ordine de variatie...dar stie si el cat de greu se obtin bani suplimentari de la UE pe chestii din astea. Deci...aceasta banda si Graveyard By Pass de la buget.

Oricum...ce vroiam sa spun despre Graveyard By Pass se pare ca UMB a gasit pana la urma de unde sa scoata banii....chiar daca in caz absolut similar Boagiu a reziliat contractul cu Colas.
Drumurile noastre POATE;

dr4qul4

lasa UMB-ul ca o suplimentare de cateva procente merita si ei la ce mobilizare au. Parca vad ca primesc si aceareabilitare de la Soimus pentru 5 mil euro si uite cum si-au scos paguba.
Dar dupa cm vedeti noi nu suntem in stare sa cheltuim toti banii, asa ca prefer sa platim mai mult decat sa returnam mai multi si sa avem si mai putini km...
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

florin74

#14976
Quote from: alecu26 on April 25, 2014, 04:04:56 PM
se poate...fara probleme. Asa a fost peste tot in ultima vreme. Este asigurata o vreme de DRDP-uri....oricum mai profesionist decat de exemplu ce face CFR care deja de 2 ani de cand este inginer pe tronsoanele in reabilitare.

Oricum initial va fi proiectare, arehologie, deminare...decopertare, utilitati.

M-am uitat un pic pe preturile ofertate
Lot 2 : Egis (3,9 mil lei),  Via Consult (4,1 mil lei) dupa care la mare distanta restul (peste 6,5 mil lei : Consent, Primcaons, Louis Berger)
Lot 3 Egis (3,87 mil lei),  Via Consult (4,25 mil lei) dupa care la mare distanta restul (peste 6,8 mil lei :  Louis Berger, Hill International)
Lot 4 Egis (3,98 mil lei),  Via Consult (4,1 mil lei) dupa care la mare distanta restul (peste 6,9 mil lei :  SPEA Ingeneria, TPF Planage, Louis Berger, Hill International,Consitrans)
La preturile pe care le-au ofertat, tare mi-e ca EGIS este un UMB reload pe consultanta.

Si ca tot a venit vorba de supraveghere lucrari, licitatii in derulare mai sunt pentru centurile :Bacau, Alesd, Stei, Tg Mures.

trifuhoria

Salutare, azi se lucra la partea dinspre sibiu de dupa viaduct de pe lot 3 orastie sibiu, am vazut 2 excavatoare si vreo 10 basculante in zona unde se va termina viitorul tunel, spre sibiu, vedere din zona benzinariei de pe dn...taluzau, carau pamant...duminica ma intorc spre sebes...daca permite vremea intru sa fac cateva poze.
Ps. ma bucur ca fpum creste si m-am decis sa postez si eu aici decat dincolo:)

dorum

welcome horia...asteptam cu interes poze si vesti!!!
:cheers:

Ionut

Daca vremea este OK si va permite timpul, atunci cred ca ar fi interesant de vazut de luni incolo cine revine la munca pe santierele A1.

sublimu

Quote from: Ionut on April 26, 2014, 07:09:08 AM
Daca vremea este OK si va permite timpul, atunci cred ca ar fi interesant de vazut de luni incolo cine revine la munca pe santierele A1.
Saptamana care vine va fi din nou scurta. Mai avem de asteptat 1 saptamana.

iuli

Si eu cred la fel. Cel putin o saptamana, daca nu doua...
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

dorum

eu zic ca minivanta de 1 mai va fi una lucratoare... in constructii sarbatorile religioase primeaza si se respecta

ovicor

De acord cu Dorum, poate va fi o parte din "trupe' ce vor sosi dupa vacanta de 1 Mai, dar sigur vom asista la activitate intensa pe Soimus - Ilia, Sanovita - Izvin si Nadlac - Pecica.

B.Robert

#14984
Ieri, in zona Ilia erau doua excavatoare care faceau noi gropi (descarcare arheologica presupun).
Acestea erau in urma lor (poze facute din tren, motiv pt care nu am avut timp sa-i prind si cand lucrau) - click dreapta -> vezi imaginea (pt a o vedea completa) - :