Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 53 Guests are viewing this topic.

alin_simeriaveche

unde este senior Damago care făcea lobby până în pânzele albe cu firma sfântu Impregilo?

vancouver

Quote from: alin_simeriaveche on March 24, 2014, 11:23:24 PM
florin, ar fi foarte interesant ca după reziliere, la noua licitatie sa castige tot Impregilo. daca va fi asa, clar ca a fost o inscenare pt aș spăla imaginea fiecare și pentru a ieși in avantaj amandouă instituții

Nu e nici o inscenare. Pur si simplu trebuie respectata legea. Mai precis trebuie respectat cetateanul - adica noi.

Solutia prezentata de Impregilo costa multi bani. O suplimentarea asa de mare a contractului este ilegala. PUNCT. Deci se reziliaza si se da ocazia tuturor firmelor sa vina cu idei mai ieftine. E foarte posibil ca solutia Impregilo sa fie cea mai ieftina - DAR NUMAI O LICITATIE POATE STATUA ACEST FAPT. Numai o licitatie ne arata noua, contribuabililor europeni, ca se adopta solutia cea mai ieftina si ca banii nostri sunt folositi cu maxim de grija.

Orice alta varianta lasa deschisa calea coruptiei. Asadar nu e nici o mânărie. E singura cale logică, legală, morală.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

sebba

si cum e respectat cetateanul cand ani la rand nu se face nimic?? cand se abandoneaza lucrari in stadii avansate de finalizare? si as putea continua mult si bine!
Sailing away! S/Y Haimana

iulius

daca in cazul in care se va rezilia contractul cu Impregilo, si cu siguranta se va intampla acest lucru, in cel mai bun caz vom vedea lotul 3 ( Sibiu-Orastie) finalizat undeva pe la sfarsitul anului viitor 2015, parerea mea...

florin74

^
Daca legea spune ca nu se pot incheie acte aditionale care sa aduca modificari substantiale fata de oferta si contract asta e. Nu este o justificare faptul ca anterior s-au putut incheia acte aditionale care dublau si chiar triplau valoarea contractului, aia este istoria. Eu nu-mi doresc sa ma intorc in timp,si sa evoluam spre o lume in care regulile sunt respectate de la primul pana la ultimul cetatean.
In plus, cred ca nu te-ai simti bine sa dai cu subsemnatul pe la DLAF si DNA pentru utilizarea incorecta a fondurilor europene. Eu cred ca asa zisa reziliere e de fapt o incheiere amiabila a contractului, prin care Impregilo isi termina maxim  intr-o luna restul lucrarilor si preda CNADNR tronsonul finalizat, urmand ca pe sectoarele cu probleme sa se liciteze lucrarile suplimentare (care sigur depasesc 10% din valoarea initiala a contractului). Tu de ce crezi ca a dat brusc harnicia in Impregilo si asfalteaza la greu? Daca erau neintelegeri majore intre ei si CNADNR nu mai faceau nimic si isi lua si jucariile de pe deal si direct in tribunal.  Ai vazut cat de tare au jucat in problema canalului Panama, crezi ca aveau vreo jena la contractul asta?

Poate Eurocopter ne poate spune la ce stadiu erau lucrarile pe sectorul Cunta-Apoldu de Jos si daca era o mobilizare semnificativa, ca sa ne facem o idee.

AFC

http://www.capital.ro/sova-anunta-rezilierea-contractului-cu-impregilo-pentru-tronsonul-3-al-autostrazii-orastie-sibiu.html
Cam asta se enunta si in articol. Cei 6 km. cu probleme vor fi relicitati. Sunt de parere ca este calea normala si legala dar ne putem lua adio de la o deschidere completa anul acesta. Ramane intrebarea de ce a durat asa de mult sa se traga aceasta concluzie cand era evident ca Imbecilio va supralicita. Vorba colegilor de pe forum, era suficient ca cei responsabili sa urmareasca PUM si salvau cateva luni bune. Concluzia mea : INCOMPETENTI !
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

stangabriel

Care ar fi cazurile in care se pierde finantarea europeana,si cine plateste cei 6 km? multumesc

ciprebbe

Quote from: florin74 on March 25, 2014, 10:17:55 AM


Poate Eurocopter ne poate spune la ce stadiu erau lucrarile pe sectorul Cunta-Apoldu de Jos si daca era o mobilizare semnificativa, ca sa ne facem o idee.
Si raspunsul
Quote from: Eurocopter on March 22, 2014, 08:28:05 PM

Din motive tehnice nu am putut sa filmez tot lotul, dar de unde se opreste filmarea si pana la nodul Cunta avem asfalt.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

Daca s-ar fi incheiat un act aditional fara licitatie, atunci se pierdea finantarea, inclusiv pe ce s-a realizat de Impregilo pana in prezent. Banuiesc ca a fost o negociere intre CNADNR, AMPOST si DG REGIO in a doua jumatate a anului 2013  (dupa ce Impregillo a finalizat solutia tehnica si a inaintat-o spre aprobare CNADNR), in final  DG REGIO a solicitat realizarea unei expertize independente privind natura modificarilor si daca afecteaza conditiile in care a fost atribuit contractul initial, expertiza care a ajuns la concluziile mentionate mai sus.

Daca se urmeaza procedura de licitatie, atunci diferenta de bani pana la pragul aprobat de AMPOST cand s-a semnat contractul de finantare poate fi finanatata din POS T 2007-2013, cu conditia ca lucrarile sa fie finalizate pana la sfasitul lui 2015. Ce depaseste acest nivel de la bugetul de stat. (exemplu : 100 lei buget aprobat, impregilo 80 de lei platiti, lucrari suplimentare 25 lei, se deconteaza pana la 100 lei in procentul stabilit, iar diferenta de 5 lei e suportata integral buget de stat).

pasadia

Eu nu inteleg insa de ce se vorbeste despre 6 km cu probleme. Solutia noua era doar pentru capatul dinspre Sibiu de dupa viaductul mare de la Aciliu. O zona de aproximativ 1 kilometru.

Care ar fi bucata de 6 km? De la nodul Saliste pana la nodul de la Apoldu de Jos?

florin74

Si bucata de dupa viaduct pana la nodul de la Apoldu.

stangabriel

Acum ca apar modificari,sper sa fie consolidari cel putin ca cele facute de Astaldi la Dealul dinspre Cristian.

pasadia

Quote from: florin74 on March 25, 2014, 10:51:53 AM
Si bucata de dupa viaduct pana la nodul de la Apoldu.

Bun, si nu e putin ciudat faptul ca intre viaduct si nodul de la Apoldu nu ramane in sarcina italienilor executia lucrarii? La cati bani au luat eu zic ca ar cam trebui sa termine si ce e pe acea bucata...

florin74

Sunt alunecari masive si acolo, de lucrat au lucrat, inclusiv la "imblanzirea" pantelor, dar se pare ca trebuie facute consolidari serioase, si se depasea bugetul. Daca era problema doar cu tunelul, se rezolva fara licitatie. Parca spunea unul de la Impregilo ca erau precum mesterul Manole, azi sapau, maine gaseau pamant la loc.

igorashu

Si daca se reliciteaza integral sau partial, garantia pentru lucrarile realizate si decontate pana acum in sarcina cui cade?