Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 38 Guests are viewing this topic.

mariansb

La Imbecilio nicio miscare, era doar un Duster in zona pasajului.

[/URL]



[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

alecu26

Quote from: laurashgeo on February 16, 2014, 11:17:01 AM
Cofrajele astea pentru tunel zac de cateva luni bune pe santier, timp in care proprietarul lor va factura cu siguranta aceeasi suma ca si cand ar fi fost folosite. Sper doar ca aceste costuri sa nu fie imputate CNADR-ului

pai daca ii intrebi pe Imbecilo 100% pe asta mizeaza si probabil la un cost mult mai mare decat cel real.

Imbecilo au acum acelasi joc ca la Canalul Panama. O reziliere in acest stagiu costa mult mai mult beneficiarul si ca timp si ca bani.

La canalul panama au o problema destul de mare deoarece expertii internationali cam dau vina pe constructori. Comparativ cu al doilea clasat...Bechtel, au avut o oferta mai mica....cam cu exact cat e claimul...adica vreo 1,5 miliarde de dolari, asta la o licitatie de vreo 5 miliarde.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mariansb

Pe lotul 4 se lucra in zona nodului Saliste, la dealul consolidat de la Sacel, la spatiul de servicii si nodul Sibiu Vest
Si duminica dimineata se lucra la nodul Saliste, la CIC.

[/URL]
































[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

dorum

mai uitati-va la dealu' ala rosu cat mai apucati...ca la primavara va fi verde!...de-abia astept! :)

sebba

apropos de inverzire... pe Timisoara-Arad am vazut la multe traversari ca a inceput sa alunece pamantul pe sub plasa aia stabilizatoare
probabil nu s-au prins ierburile pe acolo
facusem si ceva poze, trebuie sa le caut prin tilifon
Sailing away! S/Y Haimana


florin74

Se pare ca nu inghite CE varianta romaneasca cu acte aditionale si lucrari suplimentare, cred ca ei considera ca modificarile propuse sunt semnificative si trebuie facuta o noua licitatie pt lucrarile respective. Aici cred ca ar accepta o licitatie accelerata sau o negociere, asa ar impaca si capra si varza.

ovicor

Multumiri, Traian Deleanu, pentru interes si informare. Dar logica mea spune ca lucrul la cele doua tuneluri se poate face concomitent, eventual cu un avans de 50m a unuia dintre ele. Au doua cofraje, fiecare pentru un tunel, nu cred ca pot imparti tunelul in doua, spre a realiza cu fiecare cofrag cate jumatate de tunel. Ba da, daca ar porni de la mijloc spre extremitati. Nu mi-e draga Impregillo, dar impresia mea e ca, atat in cazul de fata, cat si in general, CNADR incurca constructorii, prin bajbaieli generate de incompetenta, dezinteres si INTERES ! CNADR trebuie sa fie ferma, sa arate ca stie ce vrea, ori, vedem cu totii, CNADR " NU STIE CE VREA !!!". Nimic nu e mai frustrant pentru constructor decat sa astepte sa se hotarasca beneficiarul ce vrea! Amintiti-va "aventura" cu nodul Sibiu- vest, ca sa spunem doar un caz recent.

ciprebbe

Si uite si logica de ce nu vor italienii sa termine lucrarile pe tot lotul(22km) - cei 6 km cu probleme.
Daca i-ar termina "la cheie" ar exista sanse ft mari ca CNADNR-ul sa le faca vant. Adica le plateste pt lucrarile executate minus cota parte pt cei 6 km( adica undeva pe la 75-80%) , si face alta licitatie pt cele 2 zone. E clar ca se merge la santaj, si asa cum sublinia si ovicor CNADNR-ul e complice si nu pune piciorul in prag.
Faza cu tunel pe un singur sens nu o inteleg in conditiile in care ai deja 2 cofraje montate pe santier. Decalajul intre ele poate fi de 1 luna, max 2 luni pt a nu se suprapune etapele la turnare si daca intentionezi sa deschisi in septembrie 1 sens(vise dupa ce vedem in teren), atunci de alegeri poti sa deschizi pe ambele sa te lauzi... bla bla bla.
Pt astfel de santajuri as face acel black list chiar si la nivel formal iar informativ la o viitoare licitatie(ca si comisie) as arunca o privire si pe o astfel de lista.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

radutm

EXCLUSIV! Topul judetelor cu cei mai multi kilometri de autostrada! Pe ce loc e Timisul? In doi ani, va fi primul din tara!
TIMIS. La cinci ani de cand a inceput constructia primei autostrazi din vestul tarii, judetul Timis a ajuns sa aiba 66 km de drum de mare viteza, iar peste inca 2 ani va avea cei mai multi kilometri din tara.

Sursa: http://www.opiniatimisoarei.ro/exclusiv-topul-judetelor-cu-cei-mai-multi-kilometri-de-autostrada-pe-ce-loc-e-timisul-in-doi-ani-va-fi-primul-din-tara/18/02/2014/
cont inchis

udar

#13765
UMB a ridicat si ultima statie de betoane de la Giarmata


rocklee

http://www.tion.ro/pe-autostrada-spre-ungaria-inca-din-2014/1384783

noroc cu forumisti ca mai au si ei informati si subiecte de infrastructura ....

Ionut

^ Cei de la Adevarul citeaza chiar mai bine pozele sursei secrete aparute in premiera nationala aici. :) (Treceti peste "Astalaldi".)

Din fericire, aici a fost stabilit un nou executant, adică asocierea dintre Astalaldi şi Max Boegl, companii considerate destul de serioase atunci când vine vorba de lucrările realizate în România. O serie de imagini prezentate pe forumul peundemerg.ro arată că acolo au apărut deja primele utilaje care s-au apucat de treabă. E drept, mai mult la organizarea de şantier, dar şi la terasamente.

sursa: Adevarul

sergiusergiu

In ziarul local, Mesagerul Hunedorean, de astazi 18 februarie 2014, la mica publicitate a aparut urmatorul anunt:
                                       ANUNT  PUBLIC
SC TEHNOSTRADE SRL anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul ,,Organizare de şantier - amplasare staţie betoane", propus a fi amplasat în satul llia, str. Unirii, nr. 103, comuna llia, jud. Hunedoara/
Informaţiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Hunedoara, din Deva, str. Aurel Vlaicu, nr. 25, jud. Hunedoara, de luni până joi, între orele 8 şi 16.30 şi vineri, între orele 8 şi 14 şi la sediul SC TEHNOSTRADE SRL, din localitatea llia, str. Unirii, nr. 103, jud. Hunedoara, de luni până vineri, între orele 8 şi 16.
Observatiile publicului se primesc zilnic la sediul APM Hunedoara, din Deva, str. Aurel Vlaicu, nr. 25, jud. Hunedoara.

ciprebbe

#13769
^^^ sergiu da un quote la mesajul meu sa vezi unde ai gresit cand ai pus link-ul.
Ms de poza

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe