Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 50 Guests are viewing this topic.

alin_simeriaveche

Nu imi vine sa cred ce seriosi sunt. Multumim mult Dorum

ovicor

Cred ca ezita sa-si convoace efective masive deocamdata. Abordarea lor mi se pare corecta: cu efective relativ mici, isi creaza drumuri tehnologice si alte lucrari pregatitoare. Apreciez ca dupa mijlocul lui februarie, data dupa care e putin probabil ca timpul, mai ales in TM, sa-i oblige sa-si retraga oamenii din santier, vom asista la o mobilizare impresionanta la decopertare, drenaje, podete, terasamente. Sunt, probabil, anumite drenaje ce continua pe terenuri agricole, mai departe de imediata vecinatate a autostrazii, acesta ar fi sezonul ideal pentru realizarea acestora.

dorum

#13562
O ultima mica noutate de azi...TS a inceput lucrul (drum tehnologic pietruit) si le intersectia cu DJ609E Recas-Herneacova.
"Centura" Sustra e gata, lucreaza si pe DC76 Sustra-Petrovaselo si la nodul Izvin.
Duminica au zi libera, nu se justifica sa lucreze acum...e absolut normal...







Archi

Ma bucur ca lucreaza sustinut! Cred ca daca mentin ritmul termina anul asta, ceea ce nu ma poate decat bucura. Practic acest lot cel putin va injumatati traficul pe ruta Lipova-Savarsin. Dupa ce e gata si Lugoj-Deva loturile ramase nu mai vorbesc, dar mai sunt vreo 2 ani jumate pana atunci.

erw78ar

Astaldi a inceput masuraturile TOPO  pe Pecica Nadlac 

Archi

#13565
Mutam de veste!  :cheers:  In alta ordine de idei sper sa se grabeasca cu Arad-Pecica.

sebba

Am vaga impresie ca nu vor face mai nimic pe Arad Pecica pana când Pecica Nădlac nu va ajunge la un stadiu asemănător, sincronizand cumva cu partea maghiară astfel încât să deschidă tot odată.
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut

Cei care trebuie sa se sincronizeze sunt astia de la MT/CNADNR. Astaldi cel mai probabil lucreaza ca sa termine anul asta, isi iau banii si la revedere. Ei isi vad de treaba, obiectivul oricarei companii e sa inceapa, sa finalizeze si sa incaseze banii pe proiect, apoi sa inceapa alt proiect.

Archi

@Sebba

Pai si asa trebuie sa se grabeasca, ca Astaldi termina anul asta, cel mult in primavara anului viitor, iar pe Arad-Pecica nici macar nu e demarata licitatia! Si eu cred ca sunt sanse mari sa avem o deschidere sincronizata cu ungurii, care parca in primavara lui 2015 au zis ca termina, nu mai stiu exact.

ciprebbe

#13569
In septembrie 2014 vor sa termine Ungurii M43 de la Mako pana in granita (23km).
Cel putin asa s-a planificat desi au termen mijlocul lui noiembrie 2014.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Archi

#13570
Sunt destul de avansati atunci! Sper sa terminam si noi onorabil ambele loturi la maxim 3 luni diferenta fata de unguri, sau dece nu deodata!  8)

adiarc

minunea nu s-a produs...in zona tunelului lucrurile sunt in continuare inghetate la propriu..dar mai ales la figurat






:((
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

Pe viaduct raman acesti parapeti? imi par firavi,chiar si dupa ce se monteaza partea din mijloc.

adiarc

acestia raman
si eu mi-am exprimat aceeasi parere in trecut , dar colegi mai experimentati au adus argumente cum ca e la fel peste tot in Europa
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee

adiarc...pe restul traseului e ceva miscare sau se hiberneaza in continuare :)