Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 50 Guests are viewing this topic.

Archi

Quote from: Ionut on January 28, 2014, 07:48:04 PM
De ce ar trage tare, ce motiv ar avea?


Un motiv de genul: Bai lasati cascavalu de pe lotul asta, si promitem ca va dam cascaval pe Sebes-Turda, cum s-a si intamplat, TS castigand lotul 3 daca nu ma insel.

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

bond

#13532
Quote from: dorum on January 28, 2014, 07:36:50 PM
Adiarc[/b] asta se intampla pentru ca este cel mai prost semnalizat nod. Marcajul de pe asfalt nu se vede, semnul cu Nadlac inca este acoperit de vopsea pur si simplu te trezesti cu chestia in fata.
Oricum sensul giratoriu este cireasa de pe tort. Acolo te incadrezi doar presupunand ca esti pe calea cea buna. Daca esti pentru prima data in zona sansele sa te incadrezi gresit sunt imense.

exact senzația mea când am fost prima dată pe A1-le "proapăt inaugurat": dacă ești obișnuit cu stilul de mai la vest (A2 nu se pune), pot apărea situații neprevăzute. ieșiri strâmte, benzi de accelerare nenaturale, noduri atipice, etc. cere obișnuință.
oricum, decât deloc... important e că există. practicile, consistența și stilul (dincolo de normative) o să apară când o să celebrăm câteva mii de km de autostrăzi. ceea ce cu optimism cred că o să se întâmple în viitorul apropiat :)

Danny550394

#13533
Quote from: dorum on January 28, 2014, 07:36:50 PM
Mai sa stii ca la deschiderea tronsonului la care am participat in 19 dec  n-am avut nici o problema...si nu cunosteam zona, eu fiind venit din TM...acu poate fi din cauza experientei la volan sau poate fi din cauza milioanelor de poze facute de adiarc si mariansb la acest nod si poate mi s-a intiparit in creier configuratia lui....oricum, nu exista scuza sa intri ca bou' cu masina in acel plastic verde...
Dorum sa sti ca sunt din Sibiu si am urmarit indeaproape constructia acestor loturi de autostrada. Nici eu nu am probleme sa folosesc acest nod.
Dar de foarte multe ori vad cate o masina in fata plasticului cautand intrarea pe autostrada. Asta se intampla din cauza lipsei de semnalizare a intrarii. Noaptea in acea zona este o adevarata placere. Poate ca cineva ar trebui sa mai stearga semnele din cand in cand.

PS: Nu sustin ca este OK sa intri in plasticul respectiv. :D Mai bine mai faci o tura pana inveti configuratia nodului.

florin74

Un articol corect despre calitatea studiilor de fezabilitate, care atinge si problema lotului 3 Sibiu - Orastie.
Dupa cum spuneam in discutiile anterioare, totul pleaca de la calitatea SF-ului. Asta pentru cei care vedeau numai Impregillo sau Imbecillo in fata ochilor.

http://www.zf.ro/eveniment/nicolae-b...ctive-11982390

Stefan Tudor

#13535
Da-mi voie sa nu fiu deloc de acord cu acel articol care mai si incepe cu o eroare gramaticala grosolana "Facultatii .... AL Universitatii". Daca e sa luam de buna declaratia acestui profesor ajungem la urmatoarea colcluzie: Pe lotul 3 al A1 Orastie-Sibiu se joaca cu lopatica niste copii naivi care au preluat un studiu facut in stil amatoresc de o firma "specialista", dar care a fost verificata de niste diletanti din MT sau de la CNADNR, care nu stiau ce au in fata! eu zis sa stam stramb si sa judecam drept! Dupa razboi multi viteji se arata ... problema e de cand a fost realizat SF ... de ce vine acum cu asemenea declaratii? daca mereu se face asa .... cred ca acest mereu nu e de acum 3 ani ... cred ca e de mai demult! Si daca se cred asa specialisti, acesti profesori sau ce or mai fi ei ... de ce nu se coalizeaza si sa isi faca vocea auzita si sa puna presiune pe autoritatile incompetente! Mai da-o naibii de treaba ... chiar suntem pacaliti pe milioane si zeci de milioane de euro de catre niste incompetenti ... de peste tot: firme care fac SF, autoritati, firme de constructii? pai atunci eu zic sa ne apucam sa ne jucam si noi cu lopatica ... poate suntem mai competenti .... daca restul e facut oricum la nimereala? Parerea mea!  :lol: ca sa nu fiu inteles gresit: firma de constructii ca beneficiar de facto al SF-ului avea datoria sa sesizeze anumite anomalii din SF, sau nici ei nu au specialisti? daca firmulitele de apartament care fac SF sunt romanesti, inteleg, ca autoritatile sunt romanesti, si asta inteleg, dar ca o firma care are de aparat o reputatie, fiind prezente pe piata internationala a constructiilor, asta nu mai inteleg! deci tot ce vine din romania sau IN romania, este sau devine incompetenta?

udar

Am auzit la radio de un accident pa A1 tim-arad cu o cisterna si masina de pe contra sens

florin74

#13537
Poti sa sesizezi anumite inadvertente, dar SF-ul si cererea de finantare pe baza careia se acorda finantarea de la UEreprezinta biblia proiectului. OK, castig licitatia, sesizez aceste probleme, modific SF-ul si proiectul tehnic pe baza caruia s-a derulat licitatia, si vine apoi DG REGIO si spune "Stop jocul, eu ti-am acordat finantarea in anumite conditii si tu modifici aceste conditii? Daca in aceste conditii castiga altcineva licitatia?" Si se poate ajunge la corectii de 100% din valoarea finantarii. Din acest motiv se si deruleaza achizitia acelor servicii de analiza a modificarilor asupra proiectului  si a implicatiilor asupra achizitiilor (solicitata de DG REGIO).

Daca achizitia era 100% fonduri bugetare, cred ca se putea face ceva aranjamente, dar aici e mult mai complicat.

Acest lot e studiu de caz pentru ce inseamna un SF facut prost.

Aviz Deva Lugoj, lot 2,3,4.


tonică

eu cred ca la orice se discuta despre lotul 3 se poate raspunde in contra si cu exemplu pozitiv ca rezolvare cu lotul 4. Cum de acestia au reusit atat in cazul tunelului cat si al dealului cu probleme iar imbecilio nu. Nu, nu e o intrebare, este realitate. Nici ca ma intereseaza alte scuze.

alecu26

Quote from: ovicor on December 28, 2013, 02:54:18 PM
Nodurile de la Sebes n-au fost gandite pentru sebeseni, ci pentru traficul din zona, sa se evite tranzitul prin oras ! N-are nimic de-a face cu numarul de locuitori ai Sebesului. Cat priveste nodul de la Cugir, eu l-as fi facut in detrimentul nodului Orastie. Cei ce voiau sa ajunga la Orastie dinspre Sebes coborau la Cugir, cei ce veneau dinspre Deva coborau la Simeria.

Nu se poate asa. By Pass Deva-Orastie a fost gandit ca proiect independent, realizat cu vreo 5-10 ani inainte de restul CIV. Ca realitatea a fost alta...e alta poveste.

Ca o parare personala....cu bani chiar si de doua bretele se pot face alte chestii...mult mai eficiente. Iar cu un pic mai multi bani...o centura la satul ala LUUUUUUUNG si ingust (VINEREA), sau dininte de satul vinerea un drum nou direct in nodul Orastie, sau o reabilitare a drumului DJ 705G prin Romos si Romosel.

Sa fim seriosi...orice nod rutier se face sau se determina dupa un studiu de fezabilitate si oportunitate....si trebuie si acolo un trafic minim....
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

nenea_hartia

Quote from: florin74 on January 29, 2014, 11:16:33 AM
Poti sa sesizezi anumite inadvertente, dar SF-ul si cererea de finantare pe baza careia se acorda finantarea de la S reprezinta biblia. OK, castig licitatia, sesizez aceste probleme, modific SF-ul si proiectul tehnic pe baza caruia s-a derulat licitatia, si vine apoi DG REGIO si spune "Stop jocul, eu ti-am acordat finantarea in anumite conditii si tu modifici aceste conditii? Daca in aceste conditii castiga altcineva licitatia?" Si se poate ajunge la corectii de 100% din valoarea finantarii. Din acest motiv se si deruleaza achizitia acelor servicii de analiza a modificarilor asupra proiectului  si a implicatiilor asupra achizitiilor (solicitata de DG REGIO).

Daca achizitia era 100% fonduri bugetare, cred ca se putea face ceva aranjamente, dar aici e mult mai complicat.

Acest lot e studiu de caz pentru ce inseamna un SF facut prost.

Aviz Deva Lugoj, lot 2,3,4.
+1


À propos de SF-ul pentru A1: ai cumva idee ce s-a mai întâmplat cu litigiul CNADNR vs. DIWI legat de acest așa-zis SF? Sau cu CNADNR vs. Colas? Tare aș vrea să știu, dar Compania de Drumuri e foarte misterioasă. Mă mir că a răsuflat în presă că trebuie să-i plătească pe Todini.
Poate pune cineva o întrebare în scris la CNADNR?

disney


adiarc

#13544
Astazi a derapat un tir inainte de Apoldu de Sus..pe deal
din pacate am prins chiar momentul cand a venit macaraua sa-l ridice
din fericire am putut sa scurtez pe lotul Impregilo
ca noutati...au reanceput excavatiile la dealul de dupa nodul Apoldu de Jos . spre SB
se mai lucra sporadic pe alocuri la finisaje









"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura