Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 27 Guests are viewing this topic.

Cristi232

Quote from: Ionut on April 28, 2012, 06:30:35 AM
Cadou de ramas bun al lui Nazare: filmulet Deva-Orastie 26 aprilie pe MT.


Ce pacat ca s-a terminat cu investitiile in autostrazi...
A fost bine, cand ne incurcam in loturi si tronsoane pe aici, acum vom privi cum pila aceea de la A3 Buc-Ploiesti, Podul peste raul Prahova va fi inclusa in contractele aditionale si va costa minim 100 milioane euro....
Acum bani sunt, caci guvernul MRU a lasat in vistieria tarii aprox. 5mld euro (pe + !:), nu cum a lasat guvernul Tariceanu (un MARE zero).
Din astia 5mld, peste un pic de 1mld, era destinat sustinerii proiectelor autostrazilor, acel miliard de care s-a mai vorbit...

Acum, miliardul va merge in pensii, poate revin si pensiile alea cu luarea in calcul a contributiei pe ultimile 3 luni si alcatuirea pensiei in functie de contributia a numai 3 luni (in care puteai trece orice venit, desigur...) Ptiuuuu, ce ne asteapta!
Sa fim satanosi Ionut, dar eu nu vreau sanatate fara autostrazi...
Iar astia care au azi puterea, mi-au arata in trecut TOT ceea ce pot face si-n domeniul autostrazi : prada.
(si nu e marca aia renumita...:))
Cred ca la cei 3 din semnatura mea, aseara a fost mare chef :(


Frumos acest ultim film!
Multumim Boagiu, Nazare, Udriste...

ciprebbe



am venit, dar pe A3..........
[/quote]
am vazut, excelente poze ...poate reusesc si eu cateva azi...... vedem cum stau cu timpul.....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

isotech_ro

#1352
Quote from: Ionut on April 28, 2012, 06:30:35 AM
Cadou de ramas bun al lui Nazare: filmulet Deva-Orastie 26 aprilie pe MT.

fata de toamna 2011, Staco (Orastie - Simeria) si Strabag (Simeria - Soimus) au redus motoarele, asa cum se vede din film sigur nu finalizeaza la termen

LE cred ca nici aprilie 2013, pentru tot ce inseamna Orastie - Deva si Orastie - Sibiu nu mai este un termen sigur. Nu stiu exact care este schema de finantare/decontantare lucrari (fiind vorba si de finantare UE), dar cred ca executantii lucrarilor iau in calcul tot felul de claim-uri pentru extinderea termenelor. Din punct de vedere al MT, deci politic, se vor reduce in mod clar alocarile bugetare cu alte directionari paguboase catre Ministerul Dezvoltarii sau cel al Administratiei si Interne, gen asfaltari drumuri comunale, asa cum s-a intimplat in 2008, cind se punea asfalt direct pe pamint ( stiu o multime de cazuri concrete ) ... scuze de politica, dar finantarea lucrarilor de infrastructura este o decizie ce tine de politici economice, iar cei chemati la guvernare au o cu totul alta abordare si directionare a finantelor publice  >:(  cred ca trebuie deschis si un thread nou DRUMURI COMUNALE

delacroix


isotech_ro

@ Ionut daca consideri ca postul meu este politic, te rog sa-l stergi

Cristi232

Unde dreaq e politica aici?!
E adevarul gol-golut! Statistica rece!
Isotech stie ce vorbeste. Asa este, pana in 2008, normativele si stas-urile erau tiparituri, atat.
"Asfaltul" se punea exact pe pamant, dupa ce trecea cilindrul de 3 ori, uneori.
Iar asfaltul era nisip si pietris cu urme de bitum.
De ce cred bravii nostri ziaristii ca si-a cumparat un profesionist adevarat - UMB, o statie de realizare mixturi asfaltice ?
(statia e chiar mobila).
:)


valexandru

In filmulet se vad podurile peste Mures care sunt in urma. Insa la tronsonul Orastie-Simeria totusi ii mai dau o sansa sa fie terminat anul acesta, tinand cont de faptul ca a aparut niste balast stabilizat, iar pe unele portiuni chiar asfalt.

off topic: Sunt curios cine o sa vina totusi la MT...
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

udar

se vede ca pe Orastie-Simeria stau binisor si sunt sanse sa fie gata la sfarsitul anului , pe Simeria-Soimus cei de la Strabag mai au de tras in forta pentru ca lotul lor este mai dificil si sunt in urma, dar au forta sa recupereze, au si ei posibilitatea sa termine la sfarsitul anului(2012)

:cheers:

valexandru

^^
Intr-adevar Strabag e o firma serioasa , ce poate recupera usor.
Legat de nodurile de pe Arad-Timisoara, stie cineva cand o sa fie deschise? In 2013 alaturi de Autostrada Sibiu-Deva si Izvin-Nadlac?
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

udar

pana nu avem costructorii pe ele nu se stie   :dunno:

valexandru

Dar e adevarat ca s-au restras pentru ca nu au mai primit bani?
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

tonică

Mai intai...Bine v-am gasit!
Dupa un an pe forumul celalalt ca cititor am hotarat sa intru si-n vorba...pe forumul astalaltu'.. ;)

Legat de orastie-deva si ultimul filmulet am o nelamurire...Din cate stiu, nodul de la orastie de pe DN7 intra in atributiile celor care au luat lotul 1 orastie-sibiu, adica strabag. Nu pare sa fi facut nimic la el ori la trecerea peste dn si cf asa ca intreb eu, unde se va face 'descarcarea' de pe autostrada? Cand va fi gata simeria-orastie legatura se va face cumva fara nici un fel de nod pe 705 ala, care vine de la geoagiu? Caci nici podul peste acel drum nu cred ca e in proiectul celor de la straco ci tot la strabag in curte.
Pe de alta parte lucrarea celor de la straco pare a avea mari sanse sa fie gata in 3 luni, doar ceva dedesubturi politice ori de ordin financiar sa determine intarizerea finalizarii. La minutul 4:22 e mai ciudata trecerea, probabil pe dedesubt si la nodul de la simeria ce sa-i mai intarzie...

Despre simeria-deva, numai de bine, mie nu-mi par mai in urma, chiar si podul parand a fi in grafic, raportat de ex. la podul peste mures de la arad... La o adica si ei tot in toamna iarna trebuie sa termine, chiar daca din contract reiese ca e vorba despre trimestrul 1 din 2013. Cu siguranta nu isi pot face iluzii ca vor lucra la asfaltari in ianuarie, februarie.  Facand abstractie de politic, care la o adica e intr-atat de important incat sa bulverseze toate lucrarile, ei ar trebui sa termine intreg deva-orastie in toamna, iarna, maxim inceputul lui decembrie. Fireste , raportat la ce-am trait cu totii pana acum, se va forta o inaugurare undeva inainte de alegeri, fie si pe strat de uzura urmand, ca recompensa, sa le lungeasca nitelus contractele. Cine isi va revendica lucrarea si cine va avea de castigat din asta ramane de vazut...

Cristi232

Eu sunt curios ce se va intampla cu PRIMUL proiect pt UE, cap-coada facut ca lumea,
pt: Sibiu-Pitesti, Sebes-Turda, TgMures-Iasi, Calafat-Buc, Tm-Belgrad?
Trebuia depus anul acesta, pt a prinde 2014-2020...
Oare in ce sertar va fi aruncat?
>:(

Ionut

Mica precizare: putem face referire la aspecte "politice" care tin de administrare, de MT, de alocari bugetare. Ideea este sa evitam sub orice forma lamentarile si parerile "ba aia sunt mai buni/mai prosti/mai hoti". Evident infrastructura trece prin "factorul politic", iar acest factor politic nu poate fi ignorat. Ideea e sa nu discutam despre acest factor, ci pur si simplu sa prezentam FACTS, fapte pe romaneste, nu ideologii, impresii personale, frustrari interne etc.

Just facts. Fapte care tin de elemente concrete, FARA JUDECATI de valoare. Pastrati-le pt voi si pentru alte medii. Multumesc!

@all: multumesc pentru implicarea voastra!
@userii noi: bine ati venit! :cheers:

nenea_hartia

Quote from: tonică on April 28, 2012, 05:24:53 PM
Mai intai...Bine v-am gasit!
Dupa un an pe forumul celalalt ca cititor am hotarat sa intru si-n vorba...pe forumul astalaltu'.. ;)

Legat de orastie-deva si ultimul filmulet am o nelamurire...Din cate stiu, nodul de la orastie de pe DN7 intra in atributiile celor care au luat lotul 1 orastie-sibiu, adica strabag. Nu pare sa fi facut nimic la el ori la trecerea peste dn si cf asa ca intreb eu, unde se va face 'descarcarea' de pe autostrada? Cand va fi gata simeria-orastie legatura se va face cumva fara nici un fel de nod pe 705 ala, care vine de la geoagiu? Caci nici podul peste acel drum nu cred ca e in proiectul celor de la straco ci tot la strabag in curte.
Bine ai venit! Da, nodul de la Geoagiu şi pasajul pe DJ705 peste autostradă cad în sarcina Strabag. Ei abia au început să lucreze la nod, pe ambele părţi ale DN7 şi respectiv CF. Dar, evident, nu vor termina înainte de deschiderea sectorului Orăştie-Simeria. Întrebarea legată de descărcare e foarte bună, probabil că se va improviza un giratoriu, aşa cum este acum pe DN7 la intersecţia cu DJ705. Acest giratoriu şi trecerea de cale ferată vor îngreuna cu siguranţă foarte tare circulaţia în zonă.



====================

Pe de altă parte, vreau să pun aici două poze foarte interesante cu PUG-ul oraşului Nădlac. Se pare că iniţial s-a considerat construirea unui drum expres Nădlac-Timişoara, în locul autostrăzii A1. Traseul acestui drum se suprapunea parţial cu actualul traseu al drumului de legătura Nădlac-A1: