Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 60 Guests are viewing this topic.

bogdymol

#13440
Quote from: vancouver on January 20, 2014, 10:05:44 PM
15 decembrie - 15 martie nu se poate lucra mare lucru in constructii. Doar prin exceptie se mai lucreaza. Utilajele, macaralele etc nu pot fi inchiriate o zi da si una ba, oamenii la fel. E vorba de productivitate si eficienta.

Vad ca sunt multi atat aici, cat si pe SSC, care urla: de ce nu se lucreaza? Afara e vreme buna... vrem sa vedem muncitorii pe santier!

Ei nu inteleg ca:
- in perioada asta vremea e imprevizibila si peste 2-3 zile, cand numai bine oamenii tai lucreaza, vine iarna peste tine
- un utilaj, asa cum spui si tu, nu-l inchiriezi o zi da si una ba. Il inchiriezi pe o perioada mai lunga si il folosesti in fiecare zi pentru a scadea costurile. Iarna n-ai cum sa faci asta
- iarna se dau multe concedii pt muncitorii in constructii, tocmai ca vara sa fie apti de lucru
- tot iarna se fac reviziile anuale la utilaje, pentru a nu avea treaba cu asta vara
- in perioada asta se face proiectarea, planul pentru ceea ce urmeaza, stocuri de materiale etc.

Unii nu inteleg ca nu este eficient sa te apuci de lucru in perioada asta.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Alexuss

#13441
Quote from: vancouver on January 20, 2014, 10:05:44 PM
Chiar nu vedeti ca PE NICI UN SANTIER NU SE LUCREAZA ? Nu va puneti o intrebare. Si aceeasi poveste in fiecare an.

Acum 2 ani UMB s-a descurcat de minune pe Tim-Lug lot 1. Nu zice nimeni sa toarne asfalt sau sa inchirieze buldozere sau ceva, dar macar sa fi facut masuratorile necesare si sa fi facut drumul tehnic, cum au facut cei de la TS Ma refer aici pe Lug-Deva 2,3,4.
Impregilo, dupa parerea mea n-au nici o scuza...toata vara trecuta au tras chiulul, au pus asfalt la prima zapada din decembrie, si au fost amendati pt asta.Nu contest ca este o zona cu probleme pe o anumita portiune...dar la cat timp au avut, in afara de cei 6 km, restul trebuia sa fie tot asfaltat, strat de uzura, marcaje etc...si nu este.. si scuza? vara-i prea cald, iarna-i prea frig si cand vrem sa asfaltam ziceti ca nu e bine ca e sub 5 grade..pe ce lume traim :o

dorum

Toti ne dorim sa se lucreze...si sunt convins ca o mare parte din noi inteleg foarte bine ce ai spus tu bogdy...
Am fost azi la Nadlac...cred ca am numarat vreo 30 de camioane LAVINAMIX albastre, unele cu numar de AR, altele cu numar de HU...carau balast pt M43...
Am fost si la Curtici...se lucra la calea ferata Frontiera-Curtici-Arad...

Insa sunt unii care nu ne dau mari sperante ca se vor apuca in forta dupa 15 martie...sper totusi sa ma insel!

carutasul

eu cred (sper) ca e o chestiune de minimizare a cheltuielilor. Dincolo, UMB a tras tare pentru ca avea marja suficienta si spera sa ia si lotul doi. Acum nu mai are nici marja si nici nu ajuta daca termina mai repede. Ma gandesc ca si ei ca si ceilalti prefera sa nu lucreze acum ( ziua mai scurta, noroi, vreme imprevizibila) si sa se apuce in primavara cand sunt cheltuieli mai mici. Ma rog, eu sunt mai optimist din fire :)

tonică

Quote from: dr4qul4 on January 21, 2014, 12:01:01 AM
Azi, la 10 dimineata, pe o ploaie marunta erau peste 20 de muncitori pe jumatate doar din pasajul mihai bravu. In ultima luna aici s-a suprabetonat, pus parapeti, montate grinzi metalice si arcuri de cerc si au sudat la greu. Au turnat si asfalt pe 2 benzi provizorii.
Pt Astaldi nu e iarna?

Dar la M5 metrou drumul taberei acelasi Astaldi e intr-o frumoasa perioada de concediu prin maldive. O lalaie la superlativ.
Asa ca nu iarna e cel care explica astfel de sincope ci...banii ori birocratia statului. Care prin beneficiarii sai ( metrorex la m5 si cnadnr la lotul trei ) incurca lucrurile extrem de tare prin nehotarare, neprofesionalism si interventie politica.

Quote from: dorum on January 21, 2014, 12:58:07 AM

Am fost azi la Nadlac...cred ca am numarat vreo 30 de camioane LAVINAMIX albastre, unele cu numar de AR, altele cu numar de HU...carau balast pt M43...

Ungurii-s la tropice e alta mancare de peste.. :p

sebba

#13445
Io as fi de acord ca nu lucrează acum ca e perioada instabila dacă până acum s-ar fi lucrat cum trebuie si nu am avea întârzieri la nivel de ani...
Daca tipa toată lumea că nu se lucrează acum e pentru ca nici pana acum nu au lucrat cum trebuia,  asta e motivul...
Sailing away! S/Y Haimana

Betuel

offtopic: Acest topic a ajuns la pagina 900. E de departe cel mai lung topic de pe acest forum. Pe aceasta cale vreau sa ii urez si eu felicitari lui Ionut pentru infiintarea acestui forum. Preconizez ca pana la terminarea in intregime a autostrazii A1 Bucuresti-Nadlac acest topic va depasii 2000 de pagini. Cand va incepe constructia tronsonului Sibiu-Pitesti atunci vor curge "cu galeata" si postarile. Iar la inaugurarea lui, valul de postari din aceea zi va depasi cu mult ceea ce s-a intamplat in 19.12.2013 la deschiderea celor 3 loturi de pe tronsonul A1 Sibiu-Orastie.  De asemenea tronsonul de pe VO va fi de departe cel mai extraordinar tronson de pe A1 si poate chiar din Romania.

Ionut

Meritul este al tuturor colegilor care au contribuit. Sper sa inchidem repede acest topic, daca intelegeti ce vreau sa zic. In 5 ani as vrea sa-l inchidem, cel mai tarziu. Si sper anul asta sa ne concentram si pe A10, nu doar pe A1. :)

msamoila

A 1 e durerea multora caci strabate tara de la vest la est si practic oricum ai da-o te lovesti de drumul asta. Este si mental ca o piatra de hotar, daca o terminam pe asta, de la Bucuresti la Nadlac, avem sanse sa ne miscam si pe altundeva..daca nu...

Goldmund

adiarc,
abia acum am ajuns sa vad pozele tale(superbe!)care alaturi de efortul tau merita mai multe 'like!', dar nu se poate mai mult de unul....

adiarc

mersi
altfel , astazi si Straco a reanceput lucrul la spatiul de servicii de la Cut
cat despre Imbecilio..aceasta atitudine n-are nici o legatura cu inchirierea utilajelor , costuri suplimentare , etc....
sa ne aducem aminte ca anul trecut pe vremea asta ( mult mai frig si cu mult mai multa zapada ) , lucrau la greu la tunelul Cf de la Cunta
in mod normal , cand te pasc penalitati de intarziere de zeci de mii de euro pe zii , nu te poti crampona ca 2-3 zile poti lucra si apoi o sapt.faci pauza...N-AU NICI O SCUZA
Din pacate autoritatile statului se fac vinovate , in aceeasi masura pt ca pun botul la acest santaj de tip "Colas"
doar ca atunci Boagiu a avut mult mai mult sange "in instalatie"
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Pellady

ZF (alias Neferu) strike again!

Autostrada Sibiu-Nădlac va fi gata anul viitor, dar conexiunea cu estul ţării, spre Constanţa, se va face abia în 2018

De ce tot ii dau oamenii inainte cu expresia "O autostradă continuă între vestul ţării, la Nădlac, şi estul ţării, la Constanţa, care va trece prin Sibiu şi Braşov, va fi gata în 2018" dar nu precizeaza nimic despre Comarnic - Ploiesti sau centura nord a Capitalei care conecteaza A3 de A2. Astea vor fii gata pana in 2018 ? Daca nu sa taca din gura cu conectarea est - vest.

Archi


dorum

Astazi am fost pe TM-Lug...situatia e exact cum o banuiam...TS s-a apucat de lucru, insa asa, ca ardeleanu'... :)
2 excavatoare continuau lucrul inceput in decembrie la drumul tehnologic intre Sanovita si nod Topolovat...a inceput lucrul la CIC pe A6.... se mai bibilea una alta pe la tf SOS si pe la alte chestii....o macara facea ceva la nodul A6/A1...organizarea de santier era intesata de masini mici, Dustere & stuff...utilajele si camioanele insa erau tot la locul lor aranjate frumos :)

radutm

Suntem pe maini bune:
QuoteCrucile 'misterioase' de pe centura Timisoarei au luat cu asalt autostrazile! A rasarit prima cruce pe autostrada Lugoj – Deva. FOTO!
.....
La capatul autostrazii Lugoj – Deva, la intersectia cu drumul national din dreptul localitatii Traian Vuia, a aparut, de nicaieri...o cruce imensa, inalta de cativa metri si asezata pe un piedestal din piatra, a semnalat un cititor al opiniatimisoarei.ro.
......
Sursa: http://www.opiniatimisoarei.ro/crucile-misterioase-de-pe-centura-timisoarei-au-luat-cu-asalt-autostrazile-a-rasarit-prima-cruce-pe-autostrada-lugoj-deva-foto/21/01/2014/
cont inchis