Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 66 Guests are viewing this topic.

ovicor

Salut aparitia pe GM a noilor tronsoane de A1, bucura ochiul si sufletul. Pacat ca nu s-a realizat o descarcare provizorie la Sanovita ! Nodul definitiv cred c-a fost bine gandit la Topolovat, deoarece respectivul DJ continua si la sud de DN6. Sa speram intr-un ritm sustinut al lucrarilor pe Timisoara - Lugoj lot 2. Aceleasi regrete si sperante pentru lot 3 Orastie - Sibiu ! Sustinere pentru cei  de pe forumuri prezenti la inaugurari, nu va lasati manipulati ! Sa se vada ca nu atacam culoarea politica, ci minciuna, incompetenta si delasarea, indiferent de unde ar veni ! In Bucuresti, manifestantii anti RM scandau JOS BASESCU, PONTA SI-ANTONESCU, sa nu se creada vre-unul ca e in gratiile multimii. Toti ne fac, dar doar cand au ocazia ! Pe toti ne-a scarbit Ponta si Sova, dar daca veti scanda impotriva lor, PD-istii se vor umfla in pene, iar USL-istii va vor face Basisti !

Ionut

Sugestia mea: nu politizati un eveniment care trebuie sa fie doar unul care sa bucure. Evident ca politicienii vor sa "steal the show", cum zic americanii. Asta nu inseamna ca trebuie sa le dam nas si noi. BUCURATI-VA PENTRU DESCHIDEREA ASTA SI ATAT! Nu se stie cand mai pupam asa multi km deodata si asa de impact. Si inapoi ontopic, va rog.

AFC

Incep cu deja cunoscutul enunt "va urmaresc de ceva vreme" si vreau sa va felicit pentru ce faceti si pentru dedicarea si pasiunea de care dati dovada. Incerc sa ma alatur voua, deocamdata cu o stire despre initiativa din data de 19.12. Sa ne auzim cu bine!
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/189970.html
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

weaz

OFF TOPIC

Am o propunere daca are cineva datele dupa ce se deschid noile tronsoane. Sa se faca un calcul cat dura si dureaza un drum de la Sibiu la Nadlac in urmatorii ani: 2007, 2009, 2011, 2013. Dupa care sa luam in calcul cat a crescut traficul pe aceste tronsoane in respectivii ani pentru ca parcul auto a crescut si el. Extrapoland apoi sa vedem cam ce ar fi insemnat in 2014 un drum de la Sibiu la Nadlac fara autostrada avand acelasi parc auto ca la finalul lui 2013. Apoi un calcul cam ce inseamna asta pentru economie propriu zis.
Am o presimtire ca am depasi cu foarte mult media aia de "fiecare milion investit in infrastructura de genul acesta se intoarce in economie de n ori".
Pot face eu calcule, dar cum nu sunt nici economist nici prezicator, nu stiu nici de unde sa iau datele necesare, imi e teama ca nu o sa iasa ceva concludent pentru nimeni.

P.S.: welcome caf

davyl

#12484
Quote from: caf on December 17, 2013, 04:52:55 PM
Incep cu deja cunoscutul enunt "va urmaresc de ceva vreme" si vreau sa va felicit pentru ce faceti si pentru dedicarea si pasiunea de care dati dovada. Incerc sa ma alatur voua, deocamdata cu o stire despre initiativa din data de 19.12. Sa ne auzim cu bine!
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/189970.html
Bine ai venit caf si iti multumim de info!
Comunitatea de aici este una extraordinara, membrii ei fiind adevarati pasionati. Te aseptam cu stiri ori de cate ori ai ceva interesant de partajat cu noi!

Multumesc si eu tuturor celor care au adus informatii, foto si video noi pe forum. Desi n-am postat nimic (o perioada incarcata la serviciu) am reusit sa va urmaresc, neputand insa si posta.

Faceti un lucru minunat, cu totii si cum sarbatorile se apropie, vreau sa fiu printre primii care ureaza un sincer LA MULTI ANI! tuturor membrilor acestei comunitati exceptionale!

Incheiem 2013 cu ceva deschideri de autostrazi (ca sa fim modesti  :lol:) si privim cu optimism la inceperea lucrarilor la loturile la care s-au castigat licitatiile.

Am si eu o intrebare: stie cineva daca avem un termen limita pentru Pecica-Arad? Adica o data concreta la care am putea spera sa avem o informatie concreta? Urmaresc, recunosc, si posturile lui ionut foarte atent, ca el are la semnatura toate loturile, insa vad ca la Pecica-Arad nu se misca momentan nimic...Mare pacat ca falimentul lui Alpine s-a produs cand lucrarile au ajuns la 90%... Ne-am innecat fix la mal... :(

Lucrurile merg bine vad cu castigarea licitatiei pe lotul Nadlac-Pecica (Astaldi+Max Boegl) si mult asteptatul lot Izvin-Sanovita (Tirrena Scavi). Vazand ce bine s-a descurcat Astaldi pe A6, sper sa faca o aceeasi buna impresie si pe noul lot. Au si parteneri seriosi: Max-Boegl a mai "reparat" un "lot demisionar" in urma cu ceva timp...  :lol:

Sanatate tuturora...


msamoila

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/189970.html :
"Pentru a traversa ţara, din Constanţa până la prima autostradă spre Vestul Europei, la Mako, în Ungaria, trebuie parcurși aproape 900 de kilometri. Chiar dacă 400 km sunt de autostradă (Constanţa – Piteşti, Simeria – Deva, Timişoara - Arad şi centurile municipiilor Piteşti, Sibiu, Timişoara, Arad), drumul se parcurge în cel puțin 13 – 14 ore. Acest timp este echivalent cu cel necesar pentru traversarea întregii Europe, exclusiv pe autostradă, de la Mako la Rotterdam Olanda - cel mai mare port din Europa, menționa Consiliul Concurenței, în vara acestui an, într-un raport dat publicității."
O sa scada cu jumatate de ora sau o ora cu tronsoanele de la Sibiu...dar tot e mult...ca timp

davyl

#12486
Multumim de info, insa este discutabil cu 13-14 ore.

Eu personal cand vin acasa de la Bruxelles fac exact 19 ore pana la Mako si distanta este aproximativ echivalenta. Este evident ca in cele 19 ore intra si pauzele. Mai sunt persoane care au si copii in masina, trebuie sa opreasca pentru una, pentru alta.

Insa eu personal Bruxelles - Mako fac 19 ore... Si crede-ma ca in Germania pe zonele nelimitate, chiar am mers si cu mai mult de 180 km/h unde traficul si conditiile meteo au permis-o... Iar limitarile le-am respectat cam peste tot... n-am chef de amenzi...

Sorry daca am fost off-topic, dar discutia era despre cele 13-14 ore...

Parerea mea personala este ca nu putem vorbi de un calcul corect, decat cand vom avea gata de la Nadlac la Sibiu macar...

panda80

Ambele cifre sunt trase de par, Mako-Rotterdam se face in 16 ore minim daca se merge in continuu, cu pauze doar de toaleta si alimentare combustibil si fara vreun stau serios pe parcurs. Constanta-Mako se face in 11 ore destul de lejer.

viossboss

 :offtopic:     Hai ca numai maine nu-i poimaine.....

Astept si eu deschiderea asta de parca.....as circula in fiecare zi pe ea
Dream come through !
Once in a lifetime !

BoGDaN

Hai cu inaugurarea! Fratilor tunelul e ok, dar spuneti-mi luminatul ala ramane standard? Se adauga panouri digitale ca in Occident. Asa cum arata mi se pare cam demodat si ieftin...acum scuze daca cobesc!
Cat necaz si cata ura am pe acesti italieni Impregilo.  Hai sanatate si bineinteles vrem Sibiu - Pitesti!


bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

#12492
Tunelul nu pare 100% finalizat, trebuie sigur niste elemente reflectorizante, de exemplu. Probabil vor mai lucra la el... Mie imi place in mod deosebit ca are banda de urgenta. Pun eu si clipul video, multumim, TS!

http://www.youtube.com/v/Cud19YIthhU

Sper ca TS si Mr. Deleanu sa ne tina la curent cu lucrarile pe lotul Impregilo, chiar daca bugetul pentru benzina creste un pic. :p Multumim!

marius_ar

Ce zic cei de la Digi aici? Nu am priceput, lipsesteo bucata de autostrada intre Orastie si Sebes?
QuoteMai parcurg aproape 33 de kilometri pe o altă bucată de şosea rapidă după care coboară din nou, parcurg un kilometru pe un drum national şi ajung într-un final pe autostrada Orăștie - Sebeș.
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Autostrazi+pe+bucati+Pe+lotul+1+Lugoj-Deva+soferii+pot+circula+d

Ionut

Ei stiu. Probabil e vorba de lotul 3, Impregilo. Respect Digi24 pentru reportajele lor si stirile OK in marea lor parte. Din pacate pe partea de infrastructura cred ca iau consultanta de la Neferu.