Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 72 Guests are viewing this topic.

vchira

Quote from: iuli on December 16, 2013, 07:24:20 PM
Trebuie repede doar ca să nu se deterioreze. Practic lotul e aproape finalizat. Bogdymol ar putea evalua mai bine un termen realist pentru lotul 2. Oricum e cu mult mai avansat decât lotul 1.

eu sper sa il ia tot astaldi...avand organizarea de santier acolo cred ca o sa ofere un pret de nimica pe lotul 2 pentru ca, chiar nu mai este mare lucru de facut. Eu cred ca pe lotul 2 costa mai mult o organizare de santier decat sa o termine :)

Ionut

Ca sa ia cineva lotul 2 (Arad-Pecica), mai intai trebuie scos la licitatie... si cu cat mai repede cu atat mai bine pentru ca santierul se degradeaza...

timisoreanul

Cred ca Astaldi si Tirrena Scavi chiar meritau alte loturi pentru felul cum au lucrat pana acum (ar fi meritat si Strabag, dar poate prind ceva pe alte tronsoane). De asemenea, nu am emotii in privinta lor, pentru ca si Timisoara-Lugoj lot 2 si Arad-Nadlac lot 1 sunt destul de usoare, nu ar trebui sa la puna probleme.
In schimb, Lugoj-Deva loturile 2,3,4 va fi o autostrada foarte dificila, cel putin eu impresia asta o am cand merg pe DN, iar firmele castigatoare nu mai imi inspira la fel de mult optimism. Speram sa nu fie probleme.
As fi foarte dezamagit de UMB daca ar esua pe lotul ei. Aveam si noi o firma romaneasca serioasa, care facea lucrari repede si bine. Ar fi o mare greseala din partea lor ca la primele loturi pierdute sa isi ia jucariile si sa plece, imaginea lor s-ar prabusi si nu ar putea sa isi revina prea curand.
Oricum, depasind etapa atribuirilor (cu exceptia Arad-Nadlac lot 2, care este si cel mai avansat) mingea este la constructori si pe ei trebuie pusa presiune.

dorum

#12468
Daca tot veni vorba de TS, va rog sa-mi iertati offtopicul si repetatea unor vorbe de acum cateva luni....

Insa priviti ce se poate face in 8 luni cand stii sa faci, vrei sa faci si poti sa faci:

11 apr





15 dec





11 apr





15 dec




cricric

Poate pana la anul pe vremea asta termina. Poate...

Tavi

Deci se poate! Dar care sa fi fost driver-ul?

alecu26

cred ca a fost mai degraba Deva-Lugoj 2....dar in final au luat Timisoara-Lugoj 2. Super accelerarea s-a produs dupa depunerea ofertele la Deva-Lugoj.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Quest

#12472
Quote from: dorum on December 16, 2013, 10:06:12 PM
Daca tot veni vorba de TS, va rog sa-mi iertati offtopicul si repetatea unor vorbe de acum cateva luni....
Insa priviti ce se poate face in 8 luni cand stii sa faci, vrei sa faci si poti sa faci:

Pozele comparative luate sint de milioane, Dorum. Intr-adevar Tirrena Scavi (in clar, fara acronime, sa ni se intipareasca tuturor in minte) a facut minuni in 8 luni de zile. Desigur si terenul i-a permis. Din fericire si pe lotul Izvin - Sanovita terenul e similar, slab colinar, chiar mai lin decit pe Sanovita - Dumbrava.
Common sense will get you far !

msamoila

Incet, incet o sa avem macar o auotostrada pana la Sibiu, si dupa ma rog de continuarea pana la Bucuresti, si de un drum rapid spre Galati- Vaslui-Iasi..ca autostrada pana intra fecior-miu la facultate ..adica prin 2028-2030...nu cred ca vedem  :D. Acum se vede clar problema nu sta in constructori ci in cei ce iau decizii si evalueaza firmele!!!
Nu inteleg cum istetii de ii avem in guvern nu vad cat de vital este transportul pentru economie... de fiecare data ma minunez..dar poate li se trage ca au fost politicieni toata viata, nu oameni de afaceri sa se dea cu capul de pereti ca livreaza un produs in UK intr-o saptamana...jumatate din timp fiind pierdut in tara.
In 2005 am fost prima oara in Croatia, traversez aceasta tara in fiecare an si ce au facut oamenii aia taind stanca...ma doare sufletul sa ma gandesc ca noi si la campie avem nevoie de ....atata timp.

sebba

foarte frumos ce au facut in 8 luni dar de ce nu s-a facut in cele 8 luni de dinainte de aprilie 2013, cand era termenul?
ca de vina sunt politicienii sau/si constructorii... mie unu imi e egal, intarzierea ramane si e de nerecuperat, din pacate

dovada asta ca se poate face ceva in 8 luni ar trebui sa ne fie suficienta si sa nu mai iertam nimic si pe nimeni
din pacate iertarea sau neiertarea noastra nu prea influenteaza "mersul trenurilor"...

bine macar ca se mai leaga ceva cioturi intre ele si devin betze... tot e bine... macar acum...
sper sa nu se impotmoleasca iar pe la celelalte loturi si sa continue in acelasi stil placut vederii
Sailing away! S/Y Haimana

alecu26

intrebarea despre Tirrena...e de ce naiba nu au facut mai nimic in 2012??? (in toamna iarna lui 2011...au pornit chiar in forta, dar in 2012 a fost o frana brusca).

O alta explicatie credibila e faptul ca au a vrut si atunci au fost conditionati de realizarea debleului de pe drumul de legatura ca sa compenseze terasamentul cat mai ieftin.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tonică

ah..a scris alecu ce voiam sa subliniez si eu. Daca in 2013 am laudat tirenna nu trebe sa uitam ca-n 2012 o cam injuram pe la colturi caci o lalaia aiurea. Iar la a6 s-au apucat tarziu de tot. 

Pe de alta parte ce tot o mai dati in continuare cu " xulescu MERITA un lot mai bun". cum adica merita? E o licitatie, castiga al mai bun, care vine cu tot ce trebe la dosar, cu o organizare cat mai buna si mai ales un pret mai mic. De preferat in limitele realului. "Merita" ala e un cuvant care ne intoarce undeva cu vreo 20 de ani in urma.  >:(

ploiesteanu

Google a updatat harta si bucata ce va fi data in folosinta este acum vizibila. Rutarea insa nu se face inca pe autostrada.
http://goo.gl/mdBM7K  8)

msamoila

Quote from: tonică on December 17, 2013, 12:55:32 PM
ah..a scris alecu ce voiam sa subliniez si eu. Daca in 2013 am laudat tirenna nu trebe sa uitam ca-n 2012 o cam injuram pe la colturi caci o lalaia aiurea. Iar la a6 s-au apucat tarziu de tot. 

Pe de alta parte ce tot o mai dati in continuare cu " xulescu MERITA un lot mai bun". cum adica merita? E o licitatie, castiga al mai bun, care vine cu tot ce trebe la dosar, cu o organizare cat mai buna si mai ales un pret mai mic. De preferat in limitele realului. "Merita" ala e un cuvant care ne intoarce undeva cu vreo 20 de ani in urma.  >:(

"Merita" eu l-as explica prin experienta anterioara. Daca firma a facut treaba buna, calitate, s-a incadrat in termene eu i-as oferi un procent in punctaj..nu stiu 5% maxim. Pretul este important dar din experienta romaneasca cam stim ce se intampla cu firmele cu pretul cel mai mic... Din nefericire nu suntem in Germania, nu ca la ei ar fi coruptia la 0%, iar in Romania pretul mic inseamana de multe ori comisioane mari sa afli care e oferta competitorului puternic si renegocieri de pret ulterior ...