News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 49 Guests are viewing this topic.

dorum

#12375

Pellady

#12376
Quote from: CCADO;109669320http://www.youtube.com/v/U1BjP9ZO9DM

Dupa cum am vazut in filmare este gata cu doua mici exceptii :banana:. Dar am observat ca intre Soimus  - Orastie 15 min, Orastie - Cunta 12 min, Cunta - Saliste pe DN 15 min, Saliste - Sibiu est 15 min. :) deci cam 60 min de la Soimus pana dincolo de Sibiu :nuts::)

penad2007


Tavi

@penad2007: din ce se vede pa camera aceasta http://www.sibiu.ro/LiveOK/cam5.php vremea este numai buna de lucru :)

penad2007

Quote from: Tavi on December 13, 2013, 03:20:10 PM
@penad2007: din ce se vede pa camera aceasta http://www.sibiu.ro/LiveOK/cam5.php vremea este numai buna de lucru :)
Weekend placut

msamoila

Buna
Eu va urmaresc de ceva timp deoarece subiectul ma intereseaza profesional si personal. Lucrez la o firma care exporta in Romania si cand discutam de timpi de transport...cu totii stim cam ce inseamana. Personal, vin acasa sau in delegatie de cateva ori pe an sid eja e durere cand calculez 900 Km pe autostrada cam 8-9 ore cu pauza  si 350 din granita pana in Sibiu la 5-6 ore. Nu mai adaug drumuld e la Sibiu in Moldova ca ma ia plansul.
Ma bucur si sper din tot sufletul ca macar cei x km de la Deva la Sibiu sa fie gata pe 21 cand fac drumul din granita spre Sibiu. Este ultima portiune dintr-o zi grea la volan si e mai usor pe autostrada. Asa ca tin pumnii contructorilor...si dati-i bice cu taiatul de panglici...cat mai multe la cat mai mare!

Archi


Ionut

Bine ai venit! Vor fi gata, vei putea merge de la Deva la Sibiu pe autostrada cu exceptia segmentului Cunta-Saliste. In rest vei merge lejer. Sa ne spui cum a fost drumul. :) Drum bun!

Tavi

@msamoila: bine ai venit pe forum si fi binevenit acasa pe autostrada! Dar nu uita sa faci si o poza mica, poate si un filmulet :)

msamoila

Sper sa mai am putere de facut filmulte noaptea pe autostrada :). Plecam la 4 dimineata din Munich si vom ajunge in granita deja pe noapte. Conducem cu randul dar tot va fi durere caci avem si un "prescoler" in masina...

vancouver

Quote from: ciprebbe on December 13, 2013, 12:59:19 PM
La Arad apare cate ceva pe panou scris
La Turda e varza si carosabilul ud.
Daca erau conectate intre ele puteai zice ca un Dorel a incurcat botoanele, dar asa... ajungem la vorba lui vancouver.

Hai sa mai lamurim o data lucrurile: eu sustin ca sistemul este inutil si daca panourile ar functiona BINE, si ar arata temperatura sau conditiile meteo corecte.
Este o mare aberatie sa-i spui unui sofer care sunt conditiile meteo: NICI UN SOFER NU E ATAT DE IDIOT, INCAT SA NU-SI DEA SEAMA CE VREME E AFARA.

Mai ramâne sa ne informeze daca e noapte sau zi :bash: ....


Panourile VMS au rolul de a diminua AMBUTEIAJELE. Pierderile economice imense generate de ambuteiajele zilnice create in rush-hour sunt singurele care pot justifica asemenea investitii - si nu e vorba numai de investitia initiala, ci si de tot personalul de intretinere, aparatura, curent electric, modernizari, etc...

Sunt ca. 8000 km de autostrazi in Germania FARA NICI UN FEL DE SISTEM ITS sau VMS - dar ne-am gasit noi asa de destepti sa cream un surogat de sistem.


Faptul ca, ceea ce s-a creat nici macar nu functioneaza - asta e de o prostie si mai mare, depasind chiar imaginatia mea, din momentele in care criticam sistemul.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

mitsu

O veste excelenta:

"Confirmam ca in acest moment nu mai exista nici un impediment legal pentru ca autoritatile sa nu poata semna contractul cu asocierea Astaldi Sp.A. -MaxBoegl desemnata castigatoare a licitatiei pentru Autostrada Arad - Nadlac, lot 1"

Sursa: http://www.avocatura.com/contractul-...cia-s9368.html


MHN

Quote from: nenea_hartia on December 13, 2013, 11:37:45 AM
[...]
Sunt patru stații meteo în total și au și senzor în asfalt pentru ,,carosabil alunecos". Așa cum spune @MHN, teoria e bună, dar nu se aplică. Tot sistemul ITS de pe bypass se monitoriza (vorba vine monitoriza) dintr-o cameră 3m x 3m din Arad în care, din când în când, mai intra cineva. Habar n-am cum mai e acum, dar cel mai probabil e că există o legătură pe fibră optică la DRDP Timișoara.
@MHN: ai idee în ce stadiu e ITS-ul de pe Arad-Timișoara? Îl face cineva? Dar pe Timișoara-Lugoj Lot 1? Funcționează? Sunt curios dacă subcontractorii și-au luat banii de la UMB. Ca și UMB, nici ei nu prea auziseră de proceduri AQ și nu se oboseau să ducă documentele necesare înainte de deconturi.
Despre ITS-ul de pe Arad-Giarmata nu stiu nimic. Nici n-am vazut vreun anunt de selectie oferte.
Afisajele VMS dintre Giarmata si Izvin nu functionau acum 3-4 zile cand m-am plimbat ultima data pe acolo. Banuiesc ca nici restul sistemului ITS, din moment ce CIC-ul de la Ortisoara nu e gata.
Ca sa stiu pe cine sa intreb despre plati, zi-mi cine a lucrat pentru UMB, caci nu stiu in acest moment :)


Referitor la utilitatea sistemului ITS in Romania, disputa nu conteneste: deci sper ca s-a-nteles ca am glumit cand am scris mai devreme ca-i dau dreptate lui vancouver, care ne tot vorbeste despre lipsa sistemului ITS din Germania pe cei 8.000 de Km, insa nu ne spune nimic despre utilitatea sa pe ceilalti aproximativ 4.800 de Km (12.800 Km de autostrazi in total minus ca. 8.000 Km autostrazi fara niciun fel de ITS, conform vancouver).

In fine, parerea mea (de neavizat) este ca daca Germania se considera a fi plasata in urma la acest capitol, dupa ce sistemul va fi pus la punct in Romania intr-o proportie majoritara pe autostrazi, pot veni nemtii sa ia lectii de la noi :)
Asta cu toate ca mai toti producatorii si integratorii de componente ITS tot de prin Belgia, Franta, Irlanda si Germania provin (mai putin cei cu afisajele VMS, care-s majoritari din China).

NGC

A aparut astazi pe SEAP anuntul 142773 de atribuire pentru "ACTUL ADITIONAL NR. 3 la CONTRACTUL DE EXECUTIE LUCRARI PROIECTARE SI EXECUTIE AUTOSTRADA ORASTIE-SIBIU, LOT 4: km 65 +965 – km 82+070".

Valoarea lucrarilor din actul aditional: 45.941.243,37 RON fara TVA
Valoarea contractului initial: 484.839.529,89 RON fara TVA

Este sub 10% din valoarea contractului initial si poate e vorba de lucrarile de stabilizare a acelui deal. Nu sint date detalii despre "actul aditional nr. 3".