News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 18 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Descarcarea se face spre dreapta. Spre stanga e drum tehnologic.
Acum ca diferenta de nivel dispare, tb doar un strat de asfalt
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Pellady

Archi super poze dar sincer ne-ai cam bagat in ceata. Ce vrea sa fie santul acela in diagonala si daca tot ai pozat acolo poate ca era bine daca intrebai si tu pe cei ce lucrau cam cu ce se ocupa. :) Oricum ai un like de la mine.

mirceal

SUPER !!!!!!!!!!!! ... Archi multumim si te rugam sa fi "Adiarc" al lotului 2 Tm- Lugoj  :)

dorum

Super veste Archi, Multumim !!! :)

Sa vedem ce vor face...si daca vor face descarcare...ii mai urmarim :)

rocklee

SUPER... :D..o veste buna de mos nicolae ....auper poze ..T.S ...SA apucat de treaba..multumim Archi !!! :)

radutm

super veste! incepe showul pe TM-Lugoj lot2
cont inchis

Archi

#12231
@Pellady
Daca te referi la acest morman de pamant, el este acolo de cateva luni bune, nu stiu ce se va intampla cu el.



dorum

#12232
pamantu ala e pus acolo demult...nu are nici o relevanta...daca nu ma insel, e dinainte de finisarea capatului tronsonului...

poza din 16.08



alin_simeriaveche

#12233
din cele 4 loturi de autostrada, Strabag si Tirrena mi se pare ca au lucrat cel  mai frumos si curt ca si aspect. Pe lotul Astaldi sunt parti spectaculoase silucrari de arta

Pellady

#12234
^
K, nu am realizat ca e veche gramada de pamant, si acum ma tot punea pe gânduri. Mersi , si totusi daca mai ai drum pe acolo si sunt ceva muncitori ar fi bine daca ne-ar spune cam ce au de gand sa faca. Eu cred ca aici este amenajat deocamdata doar un drum de acces pt noul tronson.

dorum

Tot stau si ma gandesc...in cazul un care s-ar face ceva la Sanovita, nu stiu daca TS nu ar trebui sa-si mute organizarea de santier de la Belint pe undeva pe la Topolovatu Mare sau Sustra. Daca nu fac nimic la Sanovita, poate ramane organizarea la Belint iar ei pot folosi bucata din A1 ramasa nedeschisa circulatiei pt acces extrem de usor pe santier. De aici va rezulta o economie maricica la carburant, daca nu chiar mare.
Scenarii ar fi mai multe, nu putem deocamdata decat sa banuim:

1. nu se face nimic la Sanovita, TS ramane la Belint, au acces facil si ieftin pe santier si trag tare de tot la acest tronson - la cum au lucrat anul asta pot face o figura foarte frumoasa
2. se face in/out la Sanovita, in acest caz trebuie desfiintata breteaua de santier de pe DC83, TS ramane la Belint, insa costurile cresc, org de santier fiind la cativa km de capatul tronsonului
3. se face in/out la Sanovita, TS isi muta org de santier la mijlocul tronsonului...relativ putin probabil pt ca nu stiu daca le renteaza sa-si mute catrafusele de la Belint

Cea mai probabila varianta dupa informatiile de azi ar fi prima...nu putem stii inca ce au negociat la semnarea contractului...insa la noi nimic nu poate fi exclus din start...

dr4qul4

varianta 4: se face in-out la sanovita doar pt auto, cu ultimii km (de la nod) in regim de DN (adica doar 1 banda pe sens).

in felul asta le ramane un sens de autostrada ca drum tehnologic, noi suntem multumiti ca putem folosi partial si bucata aia, iar unii se pot lauda ca au dat in circulatie toti km.  :D
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dorum

asa e...varianta de luat in calcul...sunt multe variante, vedem care se adopta...

dorum

ca si o curiozitate... urmaream traseul UMB, lot4..

oare ce dracu fac aici? intra cu buldozerul in pescarie? naspa...

https://maps.google.com/?ll=45.926774,22.770517&spn=0.007008,0.014924&t=m&z=17

Nebhotep

vad ca exista un val de entuziasm pe forum datorat inceperii lucarilor pe tronsonul 2 TM-Lugoj, lucru imbucurator de altfel, tinand cont de faptul ca acest contract este semnat doar de cateva zile. In ceea ce priveste o posibila iesire temporata la Sanovita, sunt convins ca nu se va face. TS are cel cateva motive puternice sa nu isi doreasca asta: organizarea de santier existenta si economia ce o poate face utilizand bucata pena la Sanovita pentru santier. Sa nu mai vorbim de faptul ca o iesire acolo, ar incurca viitorul racord.
Din imaginile prezentate se vede clar ca s-a inceput lucrul la drumul tehnologic deci nici urma de o posibila iesire acolo.

nu ne ramane decat sa speram ca TS se va misca foarte repede tinand cont ca are oameni, utilaje, subcontractori. asa cum stau lucrurile acum exista sanse ca acest lot sa fie terminat la timp sau poate chiar in avans, insa nu cred intr-o deschidere partiala (gen un sens) sau pana la Topolovat din aceleasi motive enumerate mai sus