Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 61 Guests are viewing this topic.

sebba

pai vezi si tu cati km sunt si pune o medie de 100km/h sau cu cat crezi tu ca vei merge
diferenta e ca poti aproxima cu mult mai multa precizie decat acum, cand poti sta la traversarea Sebesului si 1 ora sau chiar mai mult daca ai ghinion
Sailing away! S/Y Haimana

bogdymol

Google Maps spune ca pe DN7, de la intrarea in Deva dinspre Arad si pana la iesirea din Sibiu spre Bucuresti, mergand doar pe DN7 (fara autostrada), faci 1h51m. Deci faci aproape 2 ore mergand legal pe DN7, dar doar daca nu prinzi vreun ambuteiaj/accident/etc.. Daca prinzi Sebes-ul asa cum e de obicei, poti sa pui din start 2.5-3 ore.

Pe autostrada sunt 131 km. Deci fix o ora la mers regulamentar, fara riscuri de ambuteiaje sau alte cele...
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

cricric

Pune o medie de 100-110 in loc de 50-55. Deci imparte la 2 (si aici am socotit fara stat in Sebes). Dar asta e minimul, eu cred ca e un pic mai bine

savagedanyro

Avand in vedere ca si dincolo se merge LEGAL cu 139 destul de mult timp , eu zic ca media pe tronson va fi pe la 120 cu siguranta !

Mai ales la inceput cand traficul va fi lejer !

Ca vor fi "dastepti" cu medii de 160 nu neaga nimeni dar asta e alta discutie, care nu isi are locul aici.

...live the moment...

mariansb

Ma aflu zilele astea la Arad si acum, la 23.50, ploua.
Probabil ca maine va ajunge si pe la Sebes -Sibiu.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

fuscobal

Quote from: sebba on November 23, 2013, 09:58:23 PM
pai vezi si tu cati km sunt si pune o medie de 100km/h sau cu cat crezi tu ca vei merge
diferenta e ca poti aproxima cu mult mai multa precizie decat acum, cand poti sta la traversarea Sebesului si 1 ora sau chiar mai mult daca ai ghinion

Din centrul Sibiului si pana la Nadlac sunt 322km si se fac 4h42min conform gmaps pe drumul vechi (nu luam in calcul nici autostrada Deva-Orastie, am pus tot pe DN). Asta inseamna o medie de 68.5kmh

Daca adunam loturile de autostrada, avem 338.67km (am mai pus eu 5.8km din centru si pana la iesirea din Sibiu ca sa fie echivalent cu celalalt traseu la punctul de plecare). Daca punem o medie de 120kmh, ar trebui sa avem 2h49min. Cu alte cuvinte, scutim cam 2h si avem cam 16-17km in plus de parcurs !

mariansb

Cu gandul la lucrarile de la nodul Sibiu Vest, tot urmaresc prognoza meteo.
Se pare ca avem noroc. In prognozele de azi e de bine,  nu mai arata deloc zapada pentru zilele urmatoare.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Ionut

Cât prtiveşte taxa pe Piteşti-Constanta, concesionarul va trebui mai întâi să construiască Centura de sud a Bucureştiului, inelul 2, care are 48 de km. ,,Prima etapă în cazul concesiunii autostrăzii Piteşti-Constanţa este reabilitarea a peste 30 de km de pe autostrada Bucuresti-Piteşti", a spus Şova.

sursa: Gandul

Sunt curios ce presupune reabilitarea A1 Bucuresti-Pitesti.

Ionut

#11918
Luati cu rezerve si calm, politicienii vorbesc despre infrastructura, despre A1 Sibiu-Pitesti.

http://www.youtube.com/v/ZMhzbxshAgg

"La finantare" adica e cuprinsa in exercitiul financiar urmator (al UE). Acum na, sa vedem ce se va intampla. Eu sper sa continue si A6 ca sa mai scoatem din traficul de pe A1 si A3.

teocharis


Ionut

Din ce-am inteles eu are asigurata finantare UE in exercitiul financiar urmator (2014-2020). Deci poate fi finantata prin fonduri UE. Evident, ar manca o bucata imensa din aceste fonduri. Si pe urmatorul ciclu avem si Sebes-Turda. Sunt multe de facut... numai de-am putea noi absorbi atatea fonduri pentru ca si acei 15% (co-finantarea) inseamna mult cand vorbim de miliarde de euro.

iachi_da

Sebes Turda este pe actualul exercitiu 2007 3013 n+2. Deci se vor primi bani pentru ea pana in 31 12 2015 pe actualul exercitiu bugetar.

Ionut

Ah, da? Nu stiam ca au prins Sebes-Turda pe ACTUALUL exercitiu. Acum imi dau seama ca s-a discutat ceva, dar nu-mi era clar. Merci de clarificare! Ar fi loc atunci si de un A6 sau de alte segmente unde mai greu se poate face o concesiune/PPP.


udar

ar fi o varianta de a se continua A6 pana la Caransebes in prima faza undeva intre Otelul Rosu si Caransebes daca se merge pe acea partea .................
se poate dezvolta si acea zona care cam este slabuta, dar este potential de turism........, catre Poiana Marului, valea Jiului, Parang,Semenic, Herculane, valea Cernei ,etc........
sunt in jur de 40 KM care se pot impartii in 2 tronsoane si poate fi gata in  2 ani, terenul este destul de intans/plat.....