Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 66 Guests are viewing this topic.

Quest

E zi mare astazi, Selina a fost rapusa  :) Glumim dar in vest eu stiu ca exista un fel de carte neagra a firmelor care ori nu mai au voie sa liciteze, ori sint un fel de oi negre care atunci cind liciteaza toata lumea le cauta nod in papura. Sint convins ca Selina ar trebui sa faca parte din aceasta lista...

Multumim, multumim Dorum ptr noua initiativa de clarificari cu CNADNR. Personal as prefera sa nu se mearga pe solutia cu urgentarea pe subtronsonul Sanovita -Topolovat, ptr ca solutia oricum cu siguranta va putea aparea mult mai tirziu decit o urcare temporara facuta acum la Sanovita. Sa faca un drum tehnologic. Ar fi bune acum niste fotografii din drona la Sanovita. S-ar vedea ce si cum.

Pe acest thread la pag [793] Reply #11891 Ciprebbe a pus o poza RedMark de-a lui Cartmann (SCC ?) cu un nod de la Sibiu. Breteaua din josul pozei catre dreapta pozei imi seamana cu ce-ar trebui TS sa faca la Sanovita ptr cei care vor sa urce pe A1. Cei care coboara, pe o bretea in oglinda care sa duca in DJ609A cu parcurgerea supratrecerii peste A1.
Common sense will get you far !

ciprebbe

Prea complicat.
Acolo cu o simpla giratie rezolva problema,asemanator cum a facut Bechtel la Turda prima oara. Bechtel a facut giratia in 3 zile si s-a mers provizoriu prin ea 1 an.
Exista solutii insa CNADNR ul sustine ca drumul de acolo nu ar rezista traficului de pe autostrada.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Redox

Am făcut azi Sibiu - Orăștie și din cate am văzut se lucra pe susținut pe lotul  4 (Asaldi) și 2 (Straco). Pe lot 3 (Impregilo) nu am văzut mare mișcare dar nici pe lotul 1 (Strabag) care și-au cam terminat treaba, lucrau pe la spațiu de service de la nodul Sebeș Vest. Am văzut și un avion survolând lotul 1, să fi fost Eurocopter?

hyteoo

Quote from: ciprebbe on November 22, 2013, 05:39:29 PM
Le punem si aici sunt prea frumoase si nu cred ca se supara cartmann

Merci! Nici o problema, oricum voiam sa le pun si aici... m-ai scutit de efort :)

dorum

in concluzie, dupa ziua de azi, sa speram ca se va schimba radical asap acest peisaj:


tonică

ptiu ce nod acolo la sibiu ...ar trebui dat sigur ca exemplu la cat de repede l-au realizat si de cum lucreaza la el. Bravos lor celor de la Astaldi...Fireste multam pozarilor!

ciprebbe

Acu vad din poza lui dorum ca TS a pus parapetii si " verzisorii antiorbire" pana in capat. Asta e un prim semn ca nu au de gand sa faca nimic acolo.
Cu iarna care bate la usa de sapt viitoare e cam clara situatia acolo.
Sper ca cineva cu cap sa gandeasca sa roage pe TS sa lucreze pe prima portiune din lot 2 TM-Lugoj, acei 7 km pana la viitorul nod si sa deschida circulatiei.
7 km in 6-7 luni se pot finaliza.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuli

Panourile anti-orbire oricum ii pun peste tot pentru ca asa trebuie. Lucrarea trebuie predata CNADR si trebuie sa fie "ca la carte", adica pana la virgula conform cerintelor pentru a putea fi preluata, apoi nu mai e in grija constructorului si isi pot incasa si ultima transa de bani. Dupa ce e predata CNADR, ei trebuie sa aleaga ce sa faca in continuare cu acea bucata de drum, e in stricta lor administrare.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

radutm

Avem exemplul de la centura Sibiului, unde autostrada se termina intr-un sens giratoriu. Nu vad de ce nu ar putea fi replicat si la Sanovita, fara sa afecteze lucrarea existenta, fara sa fie nevoie de exproprieri, poate doar cu un plus de restrictionari.
cont inchis

timisoreanul

Sa nu trecem cu usurinta peste momentul terminarii telenovelei pe Tm-Lugoj lot 2, care a durat aproape 3 (!!!) ani. In sfarsit, avem un constructor pe acest lot care este esential. Ca o ironie a sortii, ne-am intors de unde am plecat, pentru ca initial tot TS a fost declarata castigatoare. Nu stim in detaliu ofertele, insa este evident ca faptul ca TS se afla acolo, avand organizare de santier este un amanunt important, care va grabi finalizarea lucrarilor. Practic, in acest moment de la Nadlac-Sibiu avem fie loturi finalizate, fie loturi atribuite, cu exceptia tronsonului Nadlac-Arad (nu inteleg de ce dureaza atat de mult lansarea licitatiei pentru lotul 2). O autostrada de la Nadlac la Sibiu completa va avea un impact major asupra economiei, ca sa nu mai spunem ca multe vieti vor fi salvate, prin eliminarea riscurilor de coliziuni frontale, care sunt cele mai pacatoase. Sa speram ca se vor misca repede si bine atat constructorii desemnati castigatori, cat si autoritatile pentru loturile ramase neatribuite si ca aceasta A1 este doar un inceput pentru infrastructura noastra.

Quest

Quote from: radutm on November 23, 2013, 09:42:18 AM
Avem exemplul de la centura Sibiului, unde autostrada se termina intr-un sens giratoriu (...)

Intr-adevar, Centura Sibiu terminata intr-un sens giratoriu, o solutie minimala si eficienta pare sa fie potrivita si ptr Sanovita.

Dar problema pare sa fie alta. Din cite vad incepe sa se contureze ideea ca n-ar trebui facuta descarcarea temporara de la Sanovita, ptr ca cei 2 km de DJ609A pina la DN6 n-ar rezista la traficul de autostrada (?) Atunci sa intreb si eu: Descarcarea de la Topolovat A1-DJ572-DN6 nu va avea aceeasi problema ? Adica de ce cei 3,5 km DJ572 vor rezista 1,5 ani pina e gata tot subtronsonul Izvin - Topolovat (ptr ca dupa aia traficul pe DJ va fi ca si inexistent), iar cei 2 km de DJ609A nu ? (alti 0,5 ani pina la totalul de 2 ar fi ptr realizarea subtronsonului Topolovat - Sanovita). Sint constient ca s-ar putea sa fie vorba despre diferente in profilul pe verticala al celor DJ-uri (fundatie) dar mi-as dori sa vad niste cifre.
Common sense will get you far !

sebba

Quote from: radutm on November 23, 2013, 09:42:18 AM
Avem exemplul de la centura Sibiului, unde autostrada se termina intr-un sens giratoriu.

pai da dar vorbim totusi de Sibiu, cu care nu prea poate fi comparata Sanovita
A1 la Sibiu a fost din start initiat pe post de centura ocolitoare, nu-i asa?
la Sanovita nu cred ca vor face ceva acum, poate doar, cum ziceati, sa se faca o intelegere cu TS sa inceapa cu acei 7km pana la Topolovat sau unde va fi nod
Sailing away! S/Y Haimana

dorum

#11892
DJ572 l-am vizitat ieri...e refacut complet de la DN pana la viitorul nod...o sa vin zilele urmatoare cu poze de la intersectia acestui tronson din A1 cu toate DJ si DC care-l traverseaza...

...si sper ca luna viitoare sau in ianuarie sa vad macar masuratori topo si ceva tarusi... chiar eram stresat ca raman ""somer"" dupa ce Dumbrava - Sanovita +A6 va fi gata... :)

dorum

Quote from: timisoreanul on November 23, 2013, 11:56:09 AM
Sa nu trecem cu usurinta peste momentul terminarii telenovelei pe Tm-Lugoj lot 2, care a durat aproape 3 (!!!) ani. In sfarsit, avem un constructor pe acest lot care este esential. Ca o ironie a sortii, ne-am intors de unde am plecat, pentru ca initial tot TS a fost declarata castigatoare. Nu stim in detaliu ofertele, insa este evident ca faptul ca TS se afla acolo, avand organizare de santier este un amanunt important, care va grabi finalizarea lucrarilor. Practic, in acest moment de la Nadlac-Sibiu avem fie loturi finalizate, fie loturi atribuite, cu exceptia tronsonului Nadlac-Arad (nu inteleg de ce dureaza atat de mult lansarea licitatiei pentru lotul 2). O autostrada de la Nadlac la Sibiu completa va avea un impact major asupra economiei, ca sa nu mai spunem ca multe vieti vor fi salvate, prin eliminarea riscurilor de coliziuni frontale, care sunt cele mai pacatoase. Sa speram ca se vor misca repede si bine atat constructorii desemnati castigatori, cat si autoritatile pentru loturile ramase neatribuite si ca aceasta A1 este doar un inceput pentru infrastructura noastra.

...pai tu de ce crezi ca-s io asa bucuros? si ca am distrus F5 la 2 tastaturi urmarind 10 zile procesul asta Selina-CNADNR? le-am scris si la grefierii de la CAB pe mail sa-mi comunice rezultatul sau sa actualizeze naibi pagina de net... sunt aproape 3 ani pierduti aiurea prin CNSC si tribunale si asta datorita incompetentei si ignorantei CNADNR...deja ar fi trebuit sa circulam pe tronsonul asta, iar acum nu putem decat sa ne bucuram ca avem constructor...si, da, ironia sortii :)...acelasi constructor ca acu' 3 ani... :)

dorum

mai avem asta pt Nadlac - Arad lot1

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000308576&id_inst=2

...si am cam incheiat-o cu CNSC si CAB pe anul asta...si dupa ce avem si Nadlac-Arad lot2, gata, avem constructori pe intregul Nadlac-Sibiu...si Doamne fereste-ne de vreun faliment gen ALPINE sau de chestii neprevazute gen Impregilo...