Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 65 Guests are viewing this topic.

dorum

so......

Sanovita:

















Nu se poate intra la Sanovita cu masina, asa ca intram de pe DC83 si venim spre Sanovita....



Ionut

Mda, e cam clar. Nu vor face nimic la Sanovita. :ohno:

PS: dorum for President!!!

Goldmund

#11522
Pana iese cineva pe teren zilele astea imi permit un scurt istoric in cifre (si nu numai) a A1.

    Tronsonul                            construiti intre anii                      nr. km

A1 Bucuresti(DNCB)-Pitesti          1967-1972                          109,6 km
(in anul 1971 scoala la care eram atunci a organizat o excursie(Bucuresti- Hidrocentrala Vidraru) cu autobuze inchiriate de la ONT(autobuze Mercedes Iran International) si astfel m-am putut bucura de A1 pana la Pitesti, data in folosinta doar pe un singur sens al autostrazii, dar podurile, intersectiile erau toate gata! Ce senzatie! Ce latime de sosea! Ce vise! Celalat sens al A1 se afla inca in constructie.)

A1 Pitesti-Centura Est                 2005-2007                            13,6km
A1 Centura Sibiului                      2003-2010                               21km
A1 Timisoara-Arad                        2009-2011(decembrie)            32km
A1 Deva-Orastie                          2011-2012(21.12 - Simeria)   32,5km
                                                    2013(mai, pana la Orastie)
A1................                                (noiembrie?)decembrie 2013 .............


dorum,
ca de obicei, poze superbe!

dorum

...de la Sanovita pornim spre Dumbrava...











































dorum

...ne intoarcem de la Dumbrava cu scopul de a o lua pe A6



















dorum

#11525
si, dupa cum promisesem, video integral cu A1 Sanovita - Dumbrava...

http://www.youtube.com/v/8IaizEuuoBk

Ionut

Extraordinar efortul tau, multumim mult!!! :cheers: Arata foarte bine lucrarile, imi dau impresia de calitate, nu stiu de ce. Cum era asfaltul? Din ce-mi dau seama este stratul final mai peste tot.

dorum

asfaltul e OK...foarte mici galme resimtite cu 4x4 care are suspensiile mai tari...cu masina mica e ca-n palma....stratul final e gata peste tot din cate am vazut, se mai lucra doar la marcaje pe cateva portiuni mici si la spatiul de servicii...si la capatul de la Dumbrava, dupa pasaj...atat...

teocharis

superbe poze....

A6 pare gata pana la Paru, se va intra/iesi in/din A1 pe la nodul Paru?

cineva

Acum observ ca-i gresita intersectia de la Dumbrava pe Google Maps, e invers.

Quest

Dorum: excelent film, multumim, felicitari ! Tu ai facut cei 28 km in 17 min, dar la 130 km/h se fac in 12 min, fata de 30 min (?) cit se face pe drumul obisnuit Chizatau (Sanovita) - Dumbrava. Unde e facuta poza 13 (de sus in jos) la acel S, pare cam din scurt. Sau e iluzie optica ? Pe planse nu e niciunde vreo curba cu raza asa scurta de curbura.

Dar nu stiu daca sa ma bucur ca avem inca 28 km de A1 sau sa ma infurii ca arata asa din octombrie (ptr ca dupa aia TS a lucrat si mai are de lucru doar la A6) dar de circulat pe ea nu putem, ptr ca nimeni nu s-a apucat de construirea acelei descarcari temporare de la Sanovita. Trebuie sa recunoastem cu totii ca e strigator la cer.

Mai ramine speranta acelui raspuns in scris pe care ti l-a dat CNADNR, in care da de inteles ca impreuna cu TS (in calitatea sa de cistigator la lotul Izvin-Sanovita) vor gasi solutia generarii acelei descarcari, bat-o s-o bata ! Evident cu plata din alti bani decit UE ptr ca nu tine de proiect, dar e necesara ca aerul.

Eu revin si spun, e o anomalie sa tii blocat de la trafic luni de zile un tronson intreg de autostrada ptr ca nu exista procedura, sau tu CNADNR te feresti sa finantezi (~500k Euro) din fondurile tale acea lucrare temporara de care lumea se va folosi pina prin 2016 cind va fi gata Izvin-Sanovita.

Eu nu vreau sa cobesc, dar de nu s-o intimpla la fel cu cele 4 tronsoane de A10, in sensul in care nu se vor termina sincron, sa nu-mi spuneti pe nume. Nu din reaua-vointa a cuiva, ci pur si simplu ptr ca pot aparea tot felul de situatii neprevazute care vor crea decalaje intre cele 4 loturi. Ati vazut ce-a zis Straco despre saga supratrecerii de cale ferata la Sebes. Si-atunci ce faci, termini un tronson, dar nu-l dai in trafic ptr ca la un capat desi se opreste in dreptul unei supratreceri de DN/DJ nu are descarcare temporara ? Din experienta Sanovita asta intelegem.

Cineva: ai dreptate au pus gresit pe Google Maps nodul de la Traian Vuia / Dumbrava, bretelele nu sint pe dreapta cum stai cu fata catre Dumbrava, ci pe stinga. Sa fie asta cel mai mare rau...
Common sense will get you far !

alin_simeriaveche


dorum

...fiind totusi pe un santier nu mi-am permis sa merg cu 130kmph...da, daca ar fi open ai face 12-13 min pe acest tronson (sa stii ca poti face mai mult de 30 min pe DN in functie de aglomeratie)...si, daaaa, e pacat ca nu se deschide, dar nu poate fi folosit tronsonul din cauza blocajului de la Sanovita...:(


Ionut

^ pozele lui Ovidiu

Sibiu Vest






Aciliu










Cei de la Astaldi au muuult de tras daca vor sa fie gata pe 1 decembrie... Nu stiu daca vor apuca. Poate inca vreo 10-15 zile din decembrie daca le permite vremea, desi ma indoiesc. Sau cine stie... cam triste pozele de la Sibiu Vest.