Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 44 Guests are viewing this topic.

Tavi


rasvan2006

E cam negru sa nu fie asfalt :)


Astazi lucrau de zor pe deal la terasament.....au terminat de excavat pamantul de pe zona viitoarei autostrazi.


ciprebbe

#11268
Armaturi? vad bine?



Periculos ce se incearca aici.....


Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Ar trebui apoi acoperit tunelul... nu? Eventual cu agregat sau ceva. Aoleu acolo este nebunie curata... ca in legendele cu Mesteru' Manole...

DanCld

Daca nu pleaca dealul la vale cu totul cred ca oamenii fac totusi ce trebuie facut. Intr-adevar, acoperirea tunelului va fi partea critica si ma gandesc ca vor incepe sa faca asta pe masura ce inainteaza cu lucrarea spre viaduct.

dorum

#11271
aici eu am o dilema mare....in raspunsul de la CNADNR pt colegul @alin_simeriaveche era stipulat ca tunelul are 250m, pe cand pana la buza viaductului sunt vreo 750-800m...deci acel debleu nebunesc ramane asa? nu vom sti, pana nu vedem ce se intampla pe santier....

si , DA, ciprebbe, vezi foarte bine....deabia astept turnarea primului tronson...!!!!

si inca o chestie...voua nu vi se pare ca cele doua utilaje au curbura diferita??? ca mie cam asa mi se pare....

dr4qul4

daca il faceau mai lung devenea complicat. trebuia sa-i faca ventilatie si erau alte standarde. Asa, 250 metrii il fac cum vor.

Il vor pune la mijloc si restul debleului va destul de usor de stabilizat pentru ca le ramane 250 de metri in ambele parti care se vor "sprijinii" pe zona cu tunel.

pana acum solutiile gasite par a fi acceptabile. au fost tot felul de zvonuri ba ca se darama, ba ca tb demolate, lunile au trecut si nu s-a intamplat nimic. daca un debleu mai darama o centura de sustinere se reface (vezi centura Clujului) iar cu timpul solul se va stabiliza (probabil vor planta salcami sau vita de vie)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dorum


tigrel58

S-a mai discutat:
http://www.cnsc.ro/images/stories/decizii2013/decizie_3656.pdf
De incurcat, incurca rau, la Sanovita nu vor face nimic pana nu semneaza contractul, asa zice Neaga.
Inca nu s-a stabilit niciun termen la CAB si se apropie iarna.
CNADNR ar putea semna contractul, e perfect legal, dar sufla si-n iaurt. Pacat, daca se deschide lotul 1 Lugoj - Deva, va fi un ciot nefolosibil pana de Pasti, cel putin.

Tavi

Selina este de meserie mai mult contestatar decat constructor. >:(

Quest

Constat ca Selina nu se astimpara. Probabil ca va trebui tinuta minte.
Tigrel58, cum sa semneze CNADNR cu TS daca Selina a contestat la CAB ? Semnarea se poate face chiar si inaintea epuizarii tuturor cailor de atac (extraordinare) ?
Partea care nu se va putea da in trafic de la Sanovita la Balint odata cu deschiderea Lugoj-Deva Lot 1 nu e doar un ciot, ci 10 km din 27 km, adica se va da in trafic doar 65% din lungimea lotului...
Cheia de bolta e felul in care intelege Curtea de Conturi modul de utilizare a banilor CNADNR meniti unei lucrari cu utilizare limitata in timp (valabilitate 2 ani). Acolo trebuie lucrat si modelate lucrurile. Ptr ca fara asta nimeni nu-si asuma raspunderea ptr a finanta din ban public descarcarea de la Sanovita.
Common sense will get you far !

tigrel58

#11277
Decizia CNSC: "dispune continuarea procedurii de atribuire". Pe romaneste, asta inseamna incheierea contractului, nu mai sunt alte proceduri premergatoare. Decizia este obligatorie pentru parti.
Cat priveste solutionarea cauzei la CAB, sunt incidente prevederile art. 283 si urmatoarele din OUG 34 din 2006, cu modificarile ulterioare, citez:
    "ART. 283^1
    (1) În cazuri temeinic justificate şi pentru prevenirea unei pagube iminente, preşedintele instanţei poate dispune, la cererea părţii interesate, prin încheiere dată cu citarea părţilor, suspendarea executării contractului."
Legislatia pe care am invocat-o este alambicata si prevede o sumedemie de posibilitati, dar cazul in speta este "lacrima". Ori, cum partile nu au fost citate, CNADNR putea sa incheie linistita contractul, chiar daca vine instanta sa-l suspende, ceea ce ma indoiesc.
Cat despe Curtea de Conturi, astia au alte preocupari, mai exact controlul ex-post pe cazul nostru (am lucrat si eu pe la ei vreo 8 ani, in vremuri imemoriale).



davyl

Quote from: Tavi on October 29, 2013, 11:35:57 AM
Selina este de meserie mai mult contestatar decat constructor. >:(
Of, iar Selina? Parca este un cosmar care nu se mai termina... >:(