Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 67 Guests are viewing this topic.

bogdymol

Vedere de pe pasajul peste CF spre nodul Pecica (si CIC - Centrul de Intretinere si Coordonare):



In poza asta se vede cel mai bine cat mai trebuia umplut cu material pentru a se putea face o deschidere partiala a circulatiei:



Aici sunt cam 1200 m care mai aveau nevoie de relativ putine lucrari la terasamente pentru a se putea ajunge la asternerea asfaltului si implicit la o deschidere a tronsonului:





Vedere dinspre CIC spre pasajul CF:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

bogdymol

Pasajul peste DN7 de la Pecica (nodul Pecica):



Acelasi pasaj vazut de sus:





Sensul giratoriu de acces de pe DN7 pe autostrada, CIC (Centrul de Întreținere si Coordonare) langa si steagul Alpine ce inca flutura...



Vedere de pe pasajul peste DN7 spre Nadlac. Aici a fost deja relocata reteaua de inalta tensiune (de electricitate):



Aceeasi vedere ca in poza precedenta, dar in sens invers. Poza e facuta de pe pasajul peste autostrada a DJ709J ce trece prin zona. Aici mai e destul de lucru la umplutura pentru ca e vorba de zona in care au fost relocate conductele de la OMV. Cred ca au terminat relocarea conductelor, dar nu sunt 100% sigur:



Vedere de pe acelasi pasaj peste autostrada a DJ709J spre Nadlac. In poza se vede si viitorul spatiu de servicii (parcare):



Sa nu aveti impresia ca pasajul peste DJ709J e gata. E la stadiul de hidroizolatie, iar cabina paznicului a ramas tot acolo:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

bogdymol

Intrarea in parcare:



Poze din spatiul de servicii (viitoarea parcare). Aici suprafata de rulare nu este din asfalt, ci din beton:



Cladirea toaletei e gata. Mai sunt necesare finisajele:





Paralel cu autostrada, pe ambele parti, va exista un drum tehnologic pentru intretinere. Pe ultimii 4 km de la parcare pana la finalul lotului acesta e aproape gata (inclusiv cu podete). Drumul tehnologic nu va fi asfaltat, ci doar pietruit:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

bogdymol

Mergem mai departe, spre sfarsitul lotului:







Aici este limita intre Nădlac - Arad lotul 1 (ex-Romstrade) și lotul 2 (ex-Alpine). Vedere spre Nadlac:



Acelasi loc, vedere spre Arad:



Cateva poze de la intoarcere, pana la Pecica. Din nou, pe semne lipseste Aradul. A se observa ca semnul din prim-plan e diferit de cel din departare.  Oare ce scrie pe urmatorul?



Pe urmatorul semn e o greseala de proiectare din punctul meu de vedere. Conform semnalizarii, ca sa ajungi in Arad trebuie sa iesi aici de pe autostrada, iar daca mergi tot inainte ajungi la Timisoara/Oradea. E gresit, pentru ca daca iesi aici mergi pe DN7 10 km, dar daca mergi tot inainte mergi pe autostrada pe A1 pana la Arad, unde ai 4 iesiri prin care poti ajunge in oras. Plus ca daca tu iesi aici, iar un prieten de-al tau merge inainte si se ia pe semne spre Oradea, o sa va intalniti din nou peste cativa km (doar ca tu mergi pe un drum national, iar el pe autostrada):



Intrarea in parcare dinspre Nadlac, iar in departare pasajul peste DJ709J:



q.e.d.

Astea au fost pozele mele de pe autostrada A1 Nădlac - Arad, lotul 2. Week-endul viitor sper sa pun poze si de pe lotul 1.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

nenea_hartia

@bogdymol:  Trist, foarte trist...

Dar :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: pentru reportaj!

rocklee

interesant cum a fost spalat acel terasament ....se pare ca nu a fost destul de bine tasat.... cu putin efort cel care va preloa lucrarea ...ar putea remedia si totul va fi ok la receptie ....bogdymol ..felicitari penteru reportaj si efortul facut ..multa santate  :)

bogdymol

^ Nu e vorba de tasare aici. Terasamentul e din balast, material care e spalat usor de catre apa. Daca s-ar fi acoperit cu un strat de pamant vegetal si s-ar fi insamantat, totul era in regula. Defapt am vazut zone in care era deja insamantat si nu era nici problema. Pacat ca nu le-am facut poza.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

tonică

fain reportajul, mulţam frumos!
...totusi, chiar si asa, in maxim 2 luni poate fi terminat... oare e obligatoriu sa treaca tot prin licitatii si tot tacamul sau se poate ca ce mai e de facut sa se faca cu banii de la buget, pe care sa-i plateasca firmei care preia si lotul 1?

RaduC

Dati-mi in cap daca s-a mai pus problema inainte...ma intreb daca alocarea de numere iesirilor de pe autostrada nu ar fi rezolvat problema orientarii mult mai logic si mai elegand decat ce avem acum. Inceput cu Bucurestiul si plecat spre Nadlac, tot omu si-ar fi calculat cum trebuie iesirea de destinatie....zic

Pellady

 :cheers: Super poze Bogdy, multumim! Eu cred ca degradarile nu sunt prea grave, inca. Nu au evoluat in profunzime. Problema ar fi ca cel care preia lucrarea sa nu fie de acord ca ce s-a facut deja. Mai vedem, speram ca nu va sta mult asa. Abia astept sa iau o pauza in parcarea aceea de la Pecica.

radutm

Super poze! Poate ca, pe viitor, ministerul va gasi un mecanism pentru situatii exceptionale de acest gen. Nu se poate ca un proiect de interes national sa depinda de o anumita firma sau de persoane. Statul ar trebui sa aiba capacitatea sa vina cu actiuni imediate in caz de faliment al constructorului.
cont inchis

radutm

Continuarea reportajului catre Nadlac:
QuoteFOTOREPORTAJ pe autostrada agricultorilor Nadlac-Pecica, abandonata dupa arestarea lui Nelu Iordache!
Sursa si poze: http://www.opiniatimisoarei.ro/exclusiv-fotoreportaj-pe-autostrada-agricultorilor-nadlac-pecica-abandonata-dupa-arestarea-lui-nelu-iordache/27/10/2013
cont inchis

Goldmund

bogdymol,
ultimele poze facute de tine ne descriu o situatie uluitoare, o situatie care ne produce o mare dezamagire:
totul e aproape terminat si ar putea fi dat in exploatare daca stiu-ei-cine nu ar mai sta la televizor si ar hotara ca de maine  totul sa fie gata...
Vorba filozofului francez Stéphane Hessel:
"Indignez-vous !"

mariansb

Am si eu poze de pe A1, loturile dintre Sebes si Sibiu, atat de ieri cat si de acum 50 de minute
Mai intai cele de ieri, in jur de ora 11

[/URL]







[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

Scuze pt calitate, sunt facute cu telefonul

lot Impregilo
Dupa Miercurea Bai spre Miercurea sunt portiuni cu parapet montat si urmeaza sa mai puna ; am vazut in zona Miercurea Bai o stiva mare

[/URL]



[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell