Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

madad

Quote from: valexandru on April 19, 2012, 12:14:55 AM
@bogdymol Se pare ca da....:ohno:
M-am enervat si-am intrat in map maker si i-am trimis mesaj celui care a pus pe harta "ciotul" ala din A1 care e la  granita cu Ungaria, da' trebuie mai multe recenzii ca sa poata fii sters... Cei care aveti conturi de google sau/si aveti timp , sa stergem bucatile alea din A1 care sunt "finalizate".... (Spre marea mea mirare, sunt multi care aproba astfel de modificari!)

Am vrut sa aprob eu stergerea ciotului de autostrada care inca nu e terminata, dar cand incerc imi spune "No changes pending approval in this map view". Da-mi pe privat mai multe detalii si o scoatem noi la capat :)

mns

Am dat si eu approve la o cerere de editare acum de pe ciotul respectiv. Pe restul segmentului aparea deja ca e pending review si nu se mai putea edita.

Si ieri seara a fost aglomerata autostrada si se circula extrem de aiurea. Tiruri se depaseau intre ele, si nu am nimic impotriva chestiilor de genul asta, dar am mers cu 80km/h vreo 3km doar pentru ca 2 tiruri mergeau in tandem, unul incercand sa-l depaseasca pe celalalt. Despre distanta dintre masini nu mai zic nimic, pentru ca lumea se crede inca pe drum national si se conduce extrem de riscant, in special la depasiri. Mie unul franele pe autostrada mi se par riscante si ar trebui condus in asa fel incat sa nu fii nevoit niciodata sa pui frana, sa poti sa anticipezi ce fac cei din fata si sa pastrezi o distanta de siguranta, dar la noi, foarte multi merg pana in fundul cuiva sau merg in coloana pe autostrada si ies brusc in depasire semnalizand fix cand trag de volan.

valexandru

"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Ionut

Repet, ne trebuie 5-10 ani pentru a invata sa conducem pe autostrazi. Sunt foarte putini romani care stiu sa mearga pe autostrada.

madad

Quote from: Ionut on April 19, 2012, 02:29:03 PM
Repet, ne trebuie 5-10 ani pentru a invata sa conducem pe autostrazi. Sunt foarte putini romani care stiu sa mearga pe autostrada.

Ai dreptate Ionut, undeva la 5-10 ani cred si eu  :((

davyl

Quote from: mns on April 19, 2012, 02:13:26 PM
Tiruri se depaseau intre ele, si nu am nimic impotriva chestiilor de genul asta, dar am mers cu 80km/h vreo 3km doar pentru ca 2 tiruri mergeau in tandem, unul incercand sa-l depaseasca pe celalalt. Despre distanta dintre masini nu mai zic nimic, ......... foarte multi merg pana in fundul cuiva sau merg in coloana pe autostrada si ies brusc in depasire semnalizand fix cand trag de volan.
Dupa 2 saptamani petrecute in vacanta in Romania am revenit foarte stresat de stilul de condus al romanilor. Observ ca este aproape o boala in Romania "sa te lipesti" de masina din fata ta. Am condus mult timp cu diverse masini lipite de mine si lucrul asta m-a stresat teribil. Si nu e vorba ca eu circulam nerespectand viteza, ca aveam viteza maxima permisa pe DN, chiar putin mai mult. Dar nu aveam BMW, aveam Fiat  :lol:. Cred ca mai multe putem discuta pe threadul cu siguranta circulatiei.

Cat despre autostrada, e inca la inceput. Era accidentelor se va deschide la greu odata cu venirea timpului cald. Acum e inca mai frig, mai bate vantul, mai da o ploaie. Sa vezi nazdravanii cand o fi vremea buna  :(.

davyl

@iuli
@mns
Multumesc pt filme. De abia astept in august cand vin in concediu cu masina sa testez si eu autostrada...

bogdymol

Sa-i vedeti ce civilizat conduc românașii nostrii pe autostrada in Ungaria, ca de nu... stiu ei ce-i asteapta  :sex:
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

ciprebbe

Quote from: bogdymol on April 19, 2012, 03:17:02 PM
Sa-i vedeti ce civilizat conduc românașii nostrii pe autostrada in Ungaria, ca de nu... stiu ei ce-i asteapta  :sex:
si nu numai in HU .......
deci solutie exista....
Nu se vrea pt ca, probabil si cei care trebuie sa rezolve "pusculita soferului" conduc in acelasi stil romanesc
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vancouver

#1104
Quote from: valexandru on April 19, 2012, 02:03:04 AM
Ideea e ca pana la indicatorul respectiv, tractoristul nostru nu va fi pe autostrada , ci pe un drum express, deci la giratoriu nu ar avea (inca) ce cauta acel indicator cu autostrada A1 , ci doar un indicator cu interzis tractoarelor, bicicletelor, etc. !

Gresit mod de a gândi. Corect este asa: toate bretelele si drumurile de aducere la autostrada de pe care nu se poate reveni / intoarce sunt in administratia companiei de autostrazi si se supun semnului de autostrada.

Exemplu concret: intrarea pe autostrada Offenbach Taunusring:

Spre sud sunt inca 800m de parcurs pe aceast drum care nu are decât o banda pe sens in zona de curba, si fara parapet median. Asa este peste tot in Germania. Si asa este si logic. Un drum al carui UNIC ROL este aducerea de masini spre autostrada este obligatoriu parte a autostrazii si administrat de compania de autostrazi.

Quote from: Ionut on April 19, 2012, 06:22:23 AM
@vancouver: Eu nu mi-as face insa griji pentru ca tractoristii sunt cat de cat educati in directia asta si nu intra pe autostrada, la fel carutasii.:cheers:

Nici eu nu-mi fac griji pentru tractoristi. Eu imi fac griji numai pentru PROSTIA care ne inconjoara. Prostia acelora care au facut panoul.

Cum întorci capul în România dai de câte o astfel de dovada de prostie. Asta ma îngrijoreaza.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

valexandru

@vancouver Panoul e bine pus unde e pus!
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

vancouver

Quote from: valexandru on April 19, 2012, 08:25:32 PM
@vancouver Panoul e bine pus unde e pus!

Nu valexandru. Nu este. Si ma întristeaza ca nu întelegi ceea ce vreau sa spun. :((
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

valexandru

@vancouver
Probabil insa, ideea e ca zona dintre panoul ala si intersectia cu DN7 e drum express , deci acel panou nu ar trebui sa fie la intrarea din DN7 , ci cel mult un indicator spre A1 si semnul ca este drum express ...
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

vancouver

Quote from: valexandru on April 19, 2012, 08:38:11 PM
@vancouver
Probabil insa, ideea e ca zona dintre panoul ala si intersectia cu DN7 e drum express , deci acel panou nu ar trebui sa fie la intrarea din DN7 , ci cel mult un indicator spre A1 si semnul ca este drum express ...

Hai sa abandonam subiectul. Eu nu am cum sa te conving si nici tu nu ma vei convinge. Ramânem fiecare cu parerea lui, poate asa e si mai bine.
Eu mi-am spus deja de doua ori punctul de vedere. Mai mult nu am de spus.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Ce drum expres? :o

Vancouver are dreptate, din pacate, sunt puse degeaba restrictiile pe acel indicator. :) Sunt degeaba puse pentru ca daca esti tractorist si vezi acel indicator chiar daca nu vrei sa intri pe autostrada... nu ai incotro! Asta zice vancouver si din pacate are dreptate. Restrictiile trebuie puse inainte de a intra efectiv pe autostrada, astfel incat daca vezi restrictia sa poti ocoli/sa poti sa te intorci sau ceva.

Si da, fiecare cu parerea lui. :cheers: