Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 29 Guests are viewing this topic.

isotech_ro

Quote from: hitsasu on October 05, 2013, 12:55:21 AM
O curiozitate perversă: credeţi că, după deschiderea tronsoanelor Deva-Sebeş, centura Sebeşului şi Sebeş-Cunta (cred că acum se aşteaptă unii pe alţii) podu de peste Mureş de la Deva va rezista să preia traficul continuu?!

si, din punctul tau de vedere, care ar fi cresterea de trafic astfel incit sa conduca la suprasolicitarea podului de la Simeria ?  :lol:  :lol:  :lol:

dorinpoe

#10711
Quote from: isotech_ro on October 05, 2013, 10:29:10 AM
Si, din punctul tau de vedere, care ar fi cresterea de trafic astfel incit sa conduca la suprasolicitarea podului de la Simeria ?  :lol:  :lol:  :lol:
Cred ca este vorba de podul peste Mures al DN 76 pe care se face descarcarea traficului de pe A1 in DN 7.

Goldmund

#10712
@mariansib, in sfarsit avem si poze noi - mersi!

Quote from: simotm on October 04, 2013, 08:55:58 PM
legat de termenul de solutionare ...nu vi se pare ca se face cu acordul tacit al celor in putere sa schimbe ceva in acest sens (ma refer la cei care ar putea reglementa un termen clar) ? din cate imi amintesc ,parca era, cu ceva timp in urma si un termen legal de finalizare a unei licitatii insa care, ulterior a fost  scos ca sa nu mai poata fi nimeni tras la raspundere ....fiindca altfel cum ar putea avea motive de a prelungi termenele de finalizare ? asa dau vina unii pe altii si nimeni nu e  tras la raspundere

Bine punctat, simotm. Si eu inclin sa cred acest lucru, dar riscam nisipurile miscatoare ale speculatiilor.

@hitsasu,
rezistenta podurilor se calculeaza pentru o solicitare (greutate si trafic)maxima, cum teoretic nu poate avea loc! - sunt aproape convins ca a fost o ironie

vancouver

Quote from: hitsasu on October 05, 2013, 12:55:21 AM
O curiozitate perversă: credeţi că, după deschiderea tronsoanelor Deva-Sebeş, centura Sebeşului şi Sebeş-Cunta (cred că acum se aşteaptă unii pe alţii) podu de peste Mureş de la Deva va rezista să preia traficul continuu?!

Pe termen scurt va fi acelasi trafic. Traficul de pe DN7, mutat pe autostrada. Nu are cum sa creasca traficul semnificativ, ca nu are de unde sa vina, respectiv este traficul maxim de care este capabil DN7. Din care se mai scad masinile care merg in continuare pe DN7, adica traficul local.

Eu nu-mi fac griji suplimentare.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

user201

#10714
Un articol în Capital, conform cărui 43 de km din autostrada Sibiu Deva se vor deschide circulației în Noiembrie se găsește aici.

La finalul articolului apare o nouă filmare mai veche a tronsonului Orăștie-Sebeș, ce se poate vedea și pe Youtube):

http://www.youtube.com/v/qzMar5fPykQ

P.S. Uitându-mă la filmare cred că e mai veche decât ce a filmat adirac de "dincolo" săptămâna trecută.

udar

#10715
la min 00:30 nu sunt cam joase fire  :( ....................e cam vechi acest film

anacronox

chiar ca e vechi. dupa stadiul lucrarilor as spune ca a fost facut cel tarziu la mijlocul lui August.

ovidiubu


penad2007


Goldmund

#10719
Ne-am plimbat si prin primul tunel de autostrada din Romania...:


Redox

#10720
In cele spuse de mariansb referitor la pasajul de la Sibot, vine si primul filmulet + alte fotografii.

Ziarul Unirea

nenea_hartia

Quote from: iuli on October 04, 2013, 07:55:22 PM
Pai si cine spune ca nu sunt identificate retelele de utilitati? Sau ca nu se trimit somatii la firmele de utilitati sa isi reloce catrafusele? Chestia e ca pe ele le doare fix in basca, ca nu ii poate obliga nimeni sa mute, desi constructorul vrea sa le mute ca sa poata termina lucrarea la timp si sa nu fie penalizat, iar pe cei cu utilitatile nimeni nu are cum sa ii penalizeze.  >:(
Nu este chiar așa. Pe proiectele design & build, relocarea utilităților cade tot în sarcina Constructorului. Proiectantul acestuia trebuie să obțină de la deținătorii de utilități avizele și autorizațiile necesare, iar apoi utilitățile sunt relocate tot de Constructor, prin subcontractori de specialitate agreați de deținătorul de utilități și sub supravegherea acestuia. Procedurile impuse de deținătorul de utilități la avizare și la relocarea propriu-zisă sunt în general clare și corecte, chiar dacă uneori sunt mai greoaie (la Transelectrica, spre exemplu, dar trebuie să vă gândiți ce înseamnă mutarea unei rețele de înaltă tensiune; nu neapărat că muți niște stâlpi enormi, dar o eventuală întrerupere fără rerutare a transportului energiei electrice pe perioada relocărilor poate afecta uzine sau localități întregi). Singurul deținător de utilități cu adevărat absurd este OMV-Petrom. Oricum, repet, de întârzierea relocărilor se face responabil tot Constructorul. Drept este că de multe ori e nevoie și de exproprieri suplimentare (spre exemplu pentru stâlpii de medie sau înaltă tensiune relocați, pentru regulatoare de presiune, cabinete electrice, SRM-uri etc). După cum știți, exproprierea e o procedură de durată, iar asta poate bloca foarte mult relocarea unei rețele. Mai mult, blochează însăși obținerea avizului sau autorizației pentru proiectul de relocare, deoarece nu ești primit la avizare dacă nu depui dovada (expropriere prin HG sau acord notarial al proprietarului) că terenul pe care se vor reloca instalațiile supraterane va intra în proprietatea deținătorului de utilități și că acesta va avea drept de servitute la instalațiile lui. O cerere logică, pentru că nimeni nu acceptă să-i muți un stâlp la care nu mai are apoi acces, pentru că proprietarul iese cu furca.
Deci nu deținătorul de utilități își mută catrafusele :D, ci tot Constructorul i le mută, după ce a obținut în prealabil acordul (avizul sau autorizația) deținătorului. Obținerea acordului durează, dar dacă urmezi pas cu pas procedurile deținătorului, acesta nu se opune în niciun fel relocării (cu excepția OMV-Petrom).

bogdymol

^ Multumim de explicatii :cheers:

Vad ca tot spui de OMV-Petrom ca acolo se petrec putin altfel lucrurile. Poti sa ne explici mai in detaliu ce e cu ei?
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

dr4qul4

trebuie adaugat un singur lucru: subcontractori de specialitate agreați de deținătorul de utilități sunt firme care sut controlate intr-un fel sau altul de cei care conduc "furnizorul de utilitati".
multe lucrari sunt externalizate catre aceste firme, astfel incat acesti "subcontractori" detin un fel de monopol si forteaza mana constructorului (trebuie sa manace si ei de undeva).

nu va faceti griji, asa se intampla si in mediul privat: vodafone nu-si monteaza singuri antenele.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

doryan93

#10724
O noua filmare facuta de Horia Trifu astazi, si anume:

http://www.youtube.com/v/JAWa5Xp7dVw