Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

15 Members and 42 Guests are viewing this topic.

Ionut

Mie nu mi se pare chiar asa de redus traficul:



E drept, nu este ca pe Bucuresti-Pitesti, insa doar pentru Orastie-Deva mi se pare deja semnificativ. Si va creste simtitor pe masura ce autostrada se leaga de Sibiu. Deva-Sibiu va fi probabil la fel de aglomerata pe anumite sectoare ca B-Pitesti, daca nu mai rau.

SILVIUFG

Deva-Sibiu va lua tot traficul cand va fi gata. Am circulat de cateva ori pe centura Sibiului si sunt ft multe tiruri pe acolo. Nu cred ca mai sunt care sa intre in tranzit prin Sibiu. Doar cei care au treaba acolo. Odata intrati pe autostrada nu au de ce sa mai iasa pana la Deva. Chiar si inainte de deschiderea lotului 3 Impregilo va fi trafic. Pentru ca vom avea un ,,ciot" (urat cuvant) fara autostrada. Acum e invers.

Sargon1806

Din pacate se mai intampla si astfel de lucruri. God rest him!

QuoteUn muncitor care lucra la tronsonul de autostradă Orăştie - Sebeş a murit, în noaptea de luni spre marţi, după ce a căzut în gol de la aproape 20 de metri de pe un pod în construcţie de la ieşirea din Sebeş, transmite corespondentul MEDIAFAX.

Potrivit reprezentanţilor Inspectoratului Judeţean de Poliţie Alba, bărbatul, în vârstă de 42 de ani, angajat al societăţii care construieşte tronsonul de autostradă Orăştie - Sebeş, a căzut în gol de la o înălţime de aproape 20 de metri de pe un pod în construcţie de la ieşirea din Sebeş spre localitatea Daia.

Accidentul de muncă este cercetat de o echipă formată din procurori, poliţişti şi inspectori ai Inspectoratului Teritorial de Muncă (ITM), aceştia urmând să stabilească condiţiile în care a murit muncitorul.

Este al doilea accident mortal produs în această lună pe şantierul autostrăzii Orăştie - Sebeş. În 7 septembrie, un paznic a murit pe şantierul autostrăzii în zona Cut după ce a fost strivit de un autovehicul de mare tonaj care a trecut peste el.

Sursa

Archi

Imi pare rau ca trebuie astfel de sacrificii pentru autostrazi. Poate daca nu ar fi presiunea pe constructor asa de mare nu s-ar intampla asemenea tragedii, dar fara presiune in RO nu se prea poate. Condoleante rudelor victimei!

alexandru_neagos

#10534
Aici exista reguli de protectia muncii si astea trebuie respectate indiferent de presiune. Daca, de exemplu muncitorul nu era legat in corzi in conditiile cand asa ceva ar fi fost necesar atunci cineva trebuie tras la raspundere pentru asta.

Archi

^^   Corect!

Dar daca se lucra doar in 2 schimburi(dis de dimineata pana tarziu seara) nu cred ca s-ar fi intamplat acest lucru. Nu vreau sa fiu inteles gresit, imi place mobilizarea constructorului si faptul ca lucraza noaptea, dar daca luminau mai tare acel pod, sau asa cum spui tu, muncitorul ar fi avut coarda de protectie, probabil nu am mai fi avut aceasta discutie. Parerea mea este ca ajung doua schimburi, caci noaptea oricum nu se lucreaza cu prea mult spor.

savagedanyro

Sa nu exageram.

Nu exista o legatura intre nivelul de lumina si purtatul corzii de protectie.
Obligativitatea acestei protectii ii revine in primul rand celui care lucreaza acolo.

Daca tii la viata ta , te protejezi !!!
...live the moment...

frunzaverde

Quote from: teocharis on September 24, 2013, 03:06:37 PM
se circula in continuare pe DN, aceste "cioturi" de autostrada sunt extrem de greu de accesat

Se circula pe autostrada intr-o proportie destul de importanta (probabil 70-75%), mare parte din traficul de pe DN fiind local. Exista semnalizare care te indruma spre autostrada, exista GPS, exista Google Maps. Si pozele cu "drumul vechi", si raportarile de la fata locului indica faptul ca vechiul DN e aproape gol.

Unde a disparut traficul? Simplu. Autostrada are capacitate de 5.5-8 ori cea a drumului vechi (2 benzi/sens fata de 1 banda/sens + viteza medie care, cel putin pe segmentul Deva-Orastie e aproape dublata). Chiar si blocajul din Sebes cu coloane kilometrice va parea lejer pe autostrada.

Deva - Orastie ca ruta are doar o fractiune din traficul Bucuresti - Pitesti. MZA-ul intre Deva si Orastie pe DN era undeva la 14.000, fata de 47.781 pe cea mai aglomerata portiune din A1. Si A1 cu 47.000 nu se simte la fel de rau cu un DN 1+1 cu 10.000.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dr4qul4

si mai e ceva:
cei mai multi dintre noi circulam in varf nu in MZA. varful de trafic (vineri seara-sambata dimineata dinspre orasele mari,  duminica seara spre orasele mari) probabil ca ajunge la valori si de 3-4 ori mai mari decat MZA.

chiar si din poza postata de colegi se vede ca traficul este destul de intens. eu unul am ramas surprins cand am fost Viena- Graz, autostrada lor prin munti (bruck sur mur sau ceva de genul asta) era mai libera decat A3-ul nostru. Chiar nu am inteles de ce aveau nevoie de 2 autostazi intre cele 2 orase, dar probabil, ca in weekend/ sezonul de iarna se aglomereaza.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

udar

astazi se asfalta legatura de la A6 pana la Centura Lugoj, pe un sens pana  in sensul giratoriu

dorum

nice...sper sa ajung zilele astea la pozat... :)

simotm

legat de indicatoare cu E68 respectiv autostrada , am sesizat ca la intrarea pe autostrada de la Orastie venind dinspre Sebes , prima data apare indicatorul cu E68-NADLAC si ulterior(mai exact sub ) apare cel cu A1-NADLAC ; in caz ca pe GPS-ul tau nu apare inca A1, la 60-70km/h ai timp sa citesti ambele indicatoare si sa alegi A1 ; n-ar fi logic sa fie primul cel cu A1 si cat mai mare sa-l vada tot soferul ? in unele state ,apar si indicatoare cu TRANZIT , nu stiu sa fi vazut la noi ; sincer, ma asteptam cel putin in Orastie sa nu mai vad masini de mare tonaj si totusi sunt  (ma indoiesc ca toate au treaba in zona).

hitsasu

Eu, de când s-a deschis autostrada Deva-Orăştie, numai pe acolo merg spre Alba Iulia. Şi trafic este destul! În ceea ce priveşte traficul pe DN prin Orăştie habar nu am, anul ăsta n-am trecut prin Orăştie, iar la ieşirea de pe autostradă niciodată n-am stat după maşini care circulă dinspre Orăştie.

adrian84

salutare tuturor.
Va urmaresc de foarte multa vreme si apreciez toate informatiile pe care le aduceti.
Am ajuns si eu in sfarsit sa merg de la Orastie la Deva pe A1. Tin sa spun ca intrarea de la Orastie e foarte bine semnalizata iar urcarea foarte usoara.
Ca si calitate mi se pare foarte buna, desi la unele poduri sunt destul de multe hopuri, in special la capatul spre Deva al podului peste Mures pe banda 1.
Am condus noaptea si nu am putut face poze insa am dus lipsa unui gard viu intre cele 2 sensuri. Find cateva urcari si coborari in momentul in care cineva venea din fata cu faza lunga deranja destul de mult.
Sensul Deva Orastie a fost mult mai bine la poduri.

Alt defect foarte mare este intrarea pe A1 de la Deva. E un cosmar sa intrii pe acolo. Stiu ca s-a mai vorbit dar de data asta l-am sitit pe pielea mea.
Se putea gasi o solutie mult mai buna acolo. Un giratoriu in mijlocul DN7 cu 2 cai pe sens ar fi fost ideal, insa bine ca este si asa si avem pe unde intra.

dorum

da....spre deosebire de Sanovita...unde nu putem intra... :(