Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 53 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Quote from: dorum on September 19, 2013, 02:10:29 PM
Capat A1 Sanovita privita din toate unghiurile...
Din pacate vesti proaste, adica NIMIC NOU...
Partea I




drumul acesta se blocheaza? pentru ca daca iese in DJ, atunci tb sa faca doar acea bretea pe care doar arunca 10 basculante si niste asfalt care le ramane. intr-o zi e gata.  iar giratoriul il fac unde acest drum intra in noul aliniament. nu conteaza ca e blocat cu parapeti, pietre sau pietris, doar sa nu se termine in rampa de acces pe pod.

PS. ca la noi la nimeni. Uitati ce drum perfect (are pana si marcaje) si nici o descarcare. daca ar fi trebuit sa asfalteze cativa km ii intelegeam, asa, tb sa faca o rampa de 2 metrii...
de faptul ca aceasta portiune a DJ-ului, probabil proaspat asfaltata, inseamna cheltuieli inutile. Nu inteleg cum poti reabilita un drum, ca mai apoi sa faci un pod langa.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Goldmund

#10396
Dorum, mersi pentru poze si explicatii!
Normal ca cei mai multi de aici cred mai mult ce spun prietenii de forum(din preocupare atenta pentru infrastructura,  'munca pe teren' si 'surse secrete') decat ziaristii neinformati....


athosga

Quote from: mishu77 on September 19, 2013, 03:15:10 PM
Dupa cum se vede, nu prea au ce face acolo in capat.

E, scuze, dar pot face CE VOR. Si de fapt doar de asta depinde: se vrea sau nu se vrea (adica exista buna vointa si ceva minte la cap?). Dovada e si rampa aceea din capat, care arata ca fizic se poate urca chiar si acum, chiar daca nu prea elegant. Dar sa stai cel putin doi ani de zile din cauza mentalitatii de "nu prea avem ce face acolo" cand e atat de mare nevoie de orice km de intrastructura, e pur si simplu... crima impotriva umanitatii. :(

penad2007

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/186741.html
A aparut si in presa.

Poate era bine daca mentiona si numele prezentului forum.

euro_mau

seu cred k se poate face ceva foarte simplu la intrarea pe autostrada....un sens giratoriu si  largirea DJ pana la DN astfel incat sa se poata ajunge pe autostrada de pe DN...si la joctiunea DJ cu DN se poate face un sensgiratoriu provizoriu.....

dr4qul4

#10401
Quote from: dorum on September 18, 2013, 07:54:43 PM
Ca sa fie clar, ar fi ceva de genul asta:



Ce e cu rosu e vechiul aliniament al DJ...cu albastru e desenat ce ar trebui realizat (provizoriu, bineinteles...sau na, alta solutie....asta e doar una dintre ele)


Salut, nu au cum sa faca sens giratoriu exact in capat deoarece portiunea aceea de DJ nu mai e functionala.
Probabil va arata asa:


asta daca nu cumva unde am pus eu sensul exista o diferenta de nivel de la rampa de urcare pe pod.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Pellady

#10402
Ne tot intrebam ce s-ar putea face la capatul Sanovita. Dar daca privim putin in perspectiva ne dam seama ca nu se poate face iesire acolo. Dupa ce se va face lotul urmator va dati seama cum s-ar face conexiunea intre loturi? La Sibiu a fost facut un giratoriu in perspectiva construirii unui nod ulterior care sa preia traficul apoi va fi desfintat acel giratoriu din mijlocul autostrazii. La Sanovita pe unde ar putea fi deviat traficul in perioada conectarii loturilor?

Sargon1806

Conectarea loturilor dureaza cateva zile (vezi cazul similar cu sensul giratoriu de la Murfatlar/Valea Dacilor, de pe A2, unde iarasi nu era prevazut vreun nod). Nu moare nimeni daca, sa zicem o saptamana, cei 10 km de la Belint pana la Sanovita se inchid si descarcarea se face pe la Paru. Dar asta se va intampla cel devreme pe la final de 2015, timp in care lotul in discutie ar putea fi folosit in intregime.

simotm

din categoria :"se poate si mai rau " .... daca va amintiti acum cateva luni ne plangeam de sensul giratoriu de la Deva (nu neaparat ca acum e mai bine); ce mai zice acum tanti  -care sustinea ca Deva-Orastie era de nicaieri catre nicaieri - in legatura cu bucata asta care si sa vrei n-o poti folosi (din imagini se vede ca e baricadata serios ca sa nu urce nici pui de banatean pe ea)

dorum

#10405
@dr4qul4

da, asa ar fi si mai ok...si n-ar fi complicat deloc, doar trebuie niste banuti si cineva cu cap sa comande lucrarea...

cezar-mario2012

#10406
Viitoarea conexiunea cu acest lot este mult mai simpla,  firul înspre Lugoj poate fi conectat mai repede si apoi se va face si conectare celuilalt sens chiar sub trafic. Devierea de iesire se va face înainte de finalul lotului și astfel rămâne o porțiune de asfalt ce poate fi continuată cu secțiunea următoarea și în momentul când secțiunea va fi gata se va putea da drumul pe aceasta parte până când se va face și cealaltă parte.

Spre exemplificare am facut doua schite:
1. Propunerea mea pentru iesirea de pe autostrada, daca nu este trafic pe drumul judetean se poate si fara sens giratoriu, cu intersectie in T:



2. Planul de unire al celor doua segmente, sub trafic:



Cred ca mai simplu si mai economic decat asa, nu cred ca se poate.

teocharis

Quote from: simotm on September 20, 2013, 01:33:31 AM
in legatura cu bucata asta care si sa vrei n-o poti folosi (din imagini se vede ca e baricadata serios ca sa nu urce nici pui de banatean pe ea)

vei fi surprins cat de repede se vor "evapora" acele baricade

Archi

acele baricade sunt din beton si cantaresc tone, nu cred ca se vor elimina asa usor

dorum

@cezar-mario2012

Da! planul tau e excelent si solutia e mai simpla...
Sa vedem ce vor decide mai-marii din minister si din CNADNR...
E clar ca solutie exista, doar trebuie sa se vrea...daca nu se vrea, automat nu exista nici o solutie!!!