Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

madad

Oau , cred ca ai un card foarte mare la aparat  :D

valexandru

Quote from: madad on April 15, 2012, 04:04:35 PM
Oau , cred ca ai un card foarte mare la aparat  :D

   Creca da.
   Paste fericit tuturor! Hristos a inviat!
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Ionut

O placere sa vad aceste updateuri! Sarbatori minunate in continuare! :cheers:

iuli

Hristos a inviat!
Multumiri de poze si de informatii!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

nenea_hartia

Orăştie-Sibiu Lot 4

- pasaj pe DC65 peste autostradă, km 70+480:










nenea_hartia


- viaductele de acces la tunel, km 70+985:










nenea_hartia







- vederi din zona culeelor viaductelor şi a intrării în tunel, km 71+750:





valexandru

@nenea_hartia Crezi ca se va putea circula pe Orastie-Simeria anul asta?
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

vchira

Quote from: nenea_hartia on April 14, 2012, 07:19:15 PM
- podul 3, km 1+680, pasaj pe DC42 peste autostradă. Nu-mi explic de ce e atât de lung, decât dacă nu s-a lăsat loc pentru un viitor nod mic:

pai nu acolo se face nodul? sau nodul se face la gioagiu in apropiere de halta de tren? hmm...

Quote from: nenea_hartia on April 14, 2012, 07:19:15 PM
- balast stabilizat la km 1+600:


me gusta!! pe ce lungime or pus balastul stabilizat? parea proaspat..sau?

Mersi fain de poze!

alecu26

se face dupa CF si dupa DN7...practic se dezvolta in totalitate pe partea sudica a lui DN 7 sub forma unei tropete.

E la km 1+400 a lui OS1.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: delacroix on April 14, 2012, 06:31:19 PM
Quote from: nenea_hartia on April 14, 2012, 06:17:43 PM
Pana vine boer_escu cu frumoasele lui poze, să le pun eu pe ale mele. Vor fi multe, de pe tot şantierul A1 Deva-Sibiu.
Voi începe cu Deva-Orăştie. Nu pot să nu notez progresul extrem de dezamăgitor al celor de la Strabag. Spre exemplu, ei au primit autorizaţie pentru zona nodului de la Şoimuş (920 m) la două săptămâni după ce asocierea Porr-Alpine a primit autorizaţie pentru sectorul 2 al variantei de ocolire Arad (2285 m, din care două poduri, un pasaj, un nod rutier, tone de pământ armat, o clădire care cu greu a fost demolată şi o instalaţie de iluminat aeroportuar care a blocat mult timp lucrările).
Mie-mi pare ca stau bine, se poate da drumul la circulatie in martie 2013. Dupa cate am vazut cei de la Strabag vor sa fie siguri ca termina anul acesta Orastie-Simeria.
Multumesc de poze.
PS. Panoul investitiei e relicva din secolul trecut.

Orastie-Simeria e de fapt facut de Straco. A fost un JV acolo cu rost...vertical sa zic asa. Au preferat fiecare cu a lui....fara sa se amestece cum se face de obicei in JV-uri.

Orastie-Simeria paote fi gata anul asta. In 1-2 luni structurile sunt gata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Nu inteleg o chestie din poze la viaductele lui Astaldi...

De ce apare un stalp central negru si in jurul lui aramtura? stalpi sunt goi pe interior sau au si o parte de profile metalice in interior?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

delacroix

#1047
Quote from: alecu26 on April 16, 2012, 04:56:39 PM
Nu inteleg o chestie din poze la viaductele lui Astaldi...

De ce apare un stalp central negru si in jurul lui aramtura? stalpi sunt goi pe interior sau au si o parte de profile metalice in interior?
Ala mare si negru e cofrajul. In final va arata ca ca cel din stanga. Alb cu mustati.

@Ionut. Daca poti inaspreste criteriile de promovare ( junior, officer, etc) Mi se pare prea usor sa ajungi "Junior" dupa ce bati campii la "TAXE".

Ionut

Quote from: alecu26 on April 16, 2012, 04:49:45 PM
Orastie-Simeria paote fi gata anul asta. In 1-2 luni structurile sunt gata.

Super!!! Bine ai revenit cu impresii/comentarii! :cheers:

Quote from: alecu26 on April 16, 2012, 04:56:39 PM
De ce apare un stalp central negru si in jurul lui aramtura? stalpi sunt goi pe interior sau au si o parte de profile metalice in interior?

Profilele metalice din exterior par a fi doar schele, dupa ochiul meu. :o

Quote from: delacroix on April 16, 2012, 05:08:49 PM
@Ionut. Daca poti inaspreste criteriile de promovare ( junior, officer, etc) Mi se pare prea usor sa ajungi "Junior" dupa ce bati campii la "TAXE".

:lol: Hai ca ai mai scris mesaje, nu doar acelea, meriti! :D

nenea_hartia

Quote from: delacroix on April 16, 2012, 05:08:49 PM
Quote from: alecu26 on April 16, 2012, 04:56:39 PM
Nu inteleg o chestie din poze la viaductele lui Astaldi...

De ce apare un stalp central negru si in jurul lui aramtura? stalpi sunt goi pe interior sau au si o parte de profile metalice in interior?
Ala mare si negru e cofrajul. In final va arata ca ca cel din stanga. Alb cu mustati.
Asta întreba şi alecu26. Dacă ăla e cofrajul, înseamnă că stâlpii sunt goi pe dinăuntru.

Quote from: Ionut on April 16, 2012, 05:20:37 PM
Profilele metalice din exterior par a fi doar schele, dupa ochiul meu. :o
Nu despre schele vorbea.