Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 69 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Limita de  viteza e de 50 km. Si minim si maxim:)  eu zic ca e de ajuns tinand cont ca A6 are 10 km....aproape gata si singurii. Nici macar traseu nu are, asa ca pana sa fie nevoie de nod adevarat acolo vor mai trece cativa ani buni si vor avea timp sa refaca acele bretele
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

SILVIUFG

Quote from: Tavi on September 10, 2013, 04:41:46 PM
In schimb supratraversarea CF care este pe lotul Straco e departe. Nu-l vad gata anul asta. Sper totusi sa nu am dreptate.

Problema cea mai mare este ca la traversarea aia nici nu vad sa se lucreze mare lucru... O lalaie in stil mare. Daca s-ar lucra sustinut poate ca s-ar face in 2 luni.

tonică

eu cred ca-i de inteles ce e cu supratraversarea. Cred, nu-s sigur dar mie asa-mi pare. din ce se vede pe filmul recent facut peretii sunt finalizati, ramane sa se fixeze grinzile deasupra. Iar asta se poate face doar cu o macara care pare-se ca nu-si are locul acolo caci reteaua electrica este inca intacta si neatinsa. Asa cum aceeasi retea e intacta si neatinsa si la podul peste CB. Ori cum ramasese intacta si la cernavoda pana ce se terminase intregul tronson de autostrada. Ori multe alte exemple. Cred ca ar cam fi cazul sa se puna picorul in prag legat de astfel de cazuri si cei care sunt vinovati de aceste intarzieri penalizati la greu. Este incalificabil un astfel de gest, mai ales ca se tot repeta, si inexplicabil cu toata birocratia de 2 bani de care dau dovada.

Archi

#10233
Duminica am facut o filmare pe Lugoj-Deva lot1. Scuzati claritatea care este scazuta din cauza faptului ca, in lipsa unei camere de bord am lipit telefonul cu banda adeziva de parbriz  :lol:; si din cauza soarelui.

http://www.youtube.com/v/akdwpWa6Tck

enjoy! :)

alecu26

#10234
Quote from: ioan.deaconu on September 09, 2013, 03:27:05 PM
Sunt curios. Crapaturile din imaginile urmatoare sunt alunecari de teren ? Daca da, atunci viaductul pare compromis.

prima data am inghetat cand am vazut imaginile. Cred totusi ca e vorba doar de umplutura artificiala care s-a miscat un pic pe acolo. Acea umplutura e facuta doar asa...in doru leli ca readucere a terenului la starea initiala.

Totusi chiar daca e asa se putea face cu un pic mai mult simt de raspundere ca poate merge cineva pe acolo si se rastoarna.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mahora

desi pare plat in imagine, terenul coboara (a se vedea dimensiunile pilonilor) acele crapaturi sun santuri create de apa  de la ultimele ploi

alecu26

Quote from: lautaxi on September 08, 2013, 09:01:34 PM
Imi zicea un prieten care lucreaza la Straco ca statia de asfalt de la Turdas e de 3 ori mai puternica decat cea de la Sebes si ca ar fi costat f mult sa o mute asa ca mai bine cara asfaltul de la Turdas la Sebes ca e mai ieftin asa...

si oricum  nu mai au ce face cu ele. Straco s-a cladit pe baze cam nesigure si sa cumpere o asa super statie de noua....nu cred ca a fost cea mai fericita idee de afaceri.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

#10237
Quote from: stangabriel on September 08, 2013, 09:57:08 PM
Intrebarea mea este: vor fi 2 tunele gen Calea ferata deja construit? cate unul pentru fiecare sens?

probabil ca 2. o singura bolta e cam complicat la autostrada. Din acelasi motiv pentru care nici TBM-uri nu se folosesc la autostrada.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: dorum on September 07, 2013, 06:05:50 PM
o sa ajung eu maine sper pe Sanovita-Dumbrava, insa m-am cam dezumflat cand am auzit ca o lalaie pana in nov-dec cu acest tronson... :(

acolo cred ca e un santaj dupa cum a aparut acum la televizor.

Tirena are de platit niste penalitati de intarziere si santajeaza CNADNR ca nu deschide autostrada daca acestea nu se sterg.

Dar vad ca CNADNR se tin tare, si pregatesc publicul pentru o deschidere intarziata si astfel nu sunt nevoiti sa cedeze la presiunea publica.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

#10239
Quote from: dorum on September 05, 2013, 09:31:30 PM
hmmm...de recursurile de pe lotu 4 nu stiam...
nu stiam ca si strabag a atacat, chiar si dupa semnarea contractului...

pai si ei ataca pe acelasi principiu ca UMB. Daca UMB a fost descalificat de pe lotul 2&3 de ce s-a calificat pe lotul 4??

Oricum maine vom vedea un raspuns.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

#10240
Quote from: savagedanyro on September 06, 2013, 08:55:18 AM
Credeti ca Renault va accepta sa trimita masinile prin Pitesti-Bucuresti-Brasov-Sibiu ? :)

o sa le fie servita pastila cu Pitesti-Craiova.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tonică

siiii...bombă!
sau...BOMBĂ!!!
http://www.sursazilei.ro/exclusiv/exclusiv-narcis-neaga-noul-director-al-companiei-de-drumuri-suntem-o-tara-de-regi-11092013.html

inca un sarit de pe ax, pe cuvant ca parca-i cauta cu lupa pe astia...
in primul rand trebe sa scoatem din restul discutiei informatia legata de podul cf de pe tronsonul lui straco care, asa cum scriam cu cateva randuri mai sus se dovedeste ca este strict vina celor de la transelectrica...A cata oara...Citez:

"Ar mai fi o problemă pentru centura Sebeș, care ţine de Transelectrica care le-a interzis constructorilor – adică celor de la Straco – să lucreze ziua. Este vorba despre un pasaj peste o trecere de cale ferată. Dacă ar fi existat bunăvoință din partea Transelectrica, probabil că lucrările s-ar fi terminat cu 2-3 săptămâni mai repede. Straco s-a mobilizat bine. Aparent, pare puțin 2-3 săptămâni, însă pentru locuitorii din Sebeș și pentru transportatori este imens."

Deci la nivelul acesta trebuie sa discutam oameni buni, inainte sa deschidem gura trebuie sa ne gandim bine cine ne conduce in tara asta ori si mai bine zis, cine dicteaza. In cazul asta, transelectrica tata. Si doar cu bunavointa lor se vor face lucrurile, daca se vor face!!!

In rest cititi si voi, numa' lucruri de bine.  ;)
Totul culmineaza cu autostrada brasov-bacau. Sa ne grabim sa-i facem topic, poze, harti si pre sf-uri.. :D

rocklee

o fi si tipul acesta din bacau sau brasov ....de vrea autostrada pe acolo ...fiecare care sa perindat pe la ministerul transportului sau director pe la cnadnr...au visat fiecare autostrada lui ....fenechiu tirgu mures iasi ...ponta autostrada sudului....silaghi autostrada ...pela satumare .....ministra asta de acum de la transporturi cine stie de pe unde o mai fi si ce prioritati mai vrea si ea.... :D

dorum

Nu mai are nimeni nici o veste, zvon ori carcoteala despre TM-LUG lot2?
Ca deja asteptam de o vesnicie :)

tonică

pai era vorba asa cum scrisesem undeva mai sus sa dea de stire participantilor la licitatie castigatorul. Eu cred ca deja s-a intamplat chestia asta chiar de cateva saptamani de cand s-a zvonit cum ca tirena este castigatoarea. Apoi probabil vreunul ori toti dintre ceilalti participanti care aveau acelasi pret ( s-a spus cum ca ar fi 4 cu acelasi pret ) deja au/a contestat rezultatul. Pentru cei care se pricep, printre care si tu, recomand cautarea pe siteurile de specialitate a vreunui proces pe tema asta, trebuie sa fie deja aparut ceva...