News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 6 Guests are viewing this topic.

doryan93

#10065
Autostrada prin munţi Sibiu-Piteşti nu mai are nici dată de start, nici de final. CNADNR: ,,Vrem să revizuim studiul de fezabilitate"
http://www.zf.ro/zf-24/autostrada-prin-munti-sibiu-pitesti-nu-mai-are-nici-data-de-start-nici-de-final-cnadnr-vrem-sa-revizuim-studiul-de-fezabilitate-11287861
Ipoteză nouă de lucru: Autostrada Sibiu-Pitești este istorie, autostrada Sibiu-Brașov intră în plan!
http://www.turnulsfatului.ro/22089/ipoteza-noua-de-lucru:-autostrada-sibiu-pitesti-este-istorie-autostrada-sibiu-brasov-intra-in-plan-.html

radutm

Quote from: Ionut on September 03, 2013, 02:55:17 PM
Nu pricep obsesia asta cu noduri putine. Ar trebui sa fie invers, cat mai multe noduri, la fiecare DJ daca e posibil. Autostrazile sunt facute si pentru turism si alte afaceri locale, nu doar pentru tranzit!
Nu s-a discutat aspectul asta, dar nodurile au si o latura care tine de siguranta traficului. Daca pe o distanta mare nu ai nicio iesire si exista un caz de forta majora, autostrada devine o capcana periculoasa. Nu e ca un DN de pe care te intorci inapoi, iesi in decor, faci ceva. Pe autostrada esti blocat. Pe de-o parte suntem de acord ca autostrada trebuie sa contina toate elementele de siguranta prevazute in standardul european, dar pe de alta parte nu luam in considerare ca si iesirile de pe autostrada sunt elemente de siguranta a circulatiei. Nu conteaza ca nu exista niciun obiectiv turistic sau oras major, dar daca trec 20-30 km fara o iesire devine o problema si de siguranta. Ca sa nu mai vorbim ca statul la investitii de acest gen ia si decizii de natura strategica pe care noi n-avem cum sa le stim.
cont inchis

SILVIUFG

Nu am zis ca ne deranjeaza nodul de la Apoldu de Jos. Doamne fereste!! Numai ca nefiind initial in planuri probabil toata lumea a gandit ca se vrea o deschidere partiala al lotului 3. pentru ca deschiderea totala e programata la ,,sulivara". Si asta ziceam aici ca nodul nu poate folosi la o deschidere partiala pt ca are o legatura de kko cu DN7/1. Unde nu mai pui ca Impregilo nu pare sa se agite prea tare nici intre Cunta si Apoldu. Daca vedeam miscare aici ziceam ca asta se vrea. Si dupa cum vezi Ionut (in cazul nodului de pe A3 Buc-Ploiesti), la noi in Romania nodurile costa destul de mult.  :D Italienii se vaita ca vor bani mai multi sa gate tronsonu.... Sa faca cate noduri vor ei dar prima data sa gate tronsonul de autostrada.

mahora

#10068
Se va iesi mult mai usor in DN1 7 prin Miercurea Sibiului decat prin nod Cunta si practic mai au de finalizat doar tunelul CF, (lot 3)

Pellady

#10069
Azi am fost la Cluj, nu am facut poze sorry dar ce as avea de zis e ca de la Orastie pana la Vint de unde am facut stanga se lucra si erau chiar avansati. Cel mai intens se lucra la pasajul de la Sibot de trecere peste autostrada. Se asfltau bretelele de la intersectia catre Cugir. Ceva ce as adauga foarte important, a fost relocata acea statie de gaz de la Sibot, chiar este pus si terasamentul autostrazi pe locul respectiv , nu as vrea sa dau informatii false dar m-am uitat foarte atent din DN si se vedea terasamentul autostrazii complet. la intoarcere putin mi-a lipsit sa incerc sa intru de la Sibot pe autostrada care se vedea aproape terminata, de la Sibot la Orastie se vedeau doar masinile de marcaje.

penad2007

Quote from: anacronox on September 03, 2013, 10:28:50 AM
This just in. Sunt in drum spre Sibiu. La Aciliu erau peste 30 de basculante si6 excavatoare la dealul cu probleme
Ptiu sa nu-I deochi.
Veste buna multumim.

dorum

...dar IMPREGILO astia consolideaza ceva la deal sau doar excaveaza ca prostii??
...nu de alta dar vin ploile si au muncit de pomana....

anacronox

vin si pozele imediat. acum le incarc. va dura totusi putin ca sunt aproape 300 de poze facute in 2 drumuri dus intors Deva-Sibiu

anacronox

partea 1- Deva - Sibiu, Duminica 01.09.2013

zona Sibot - intersectia cu drumul spre Cugir













nod sebes vest



iesirea din Sebes spre Sibiu








anacronox

partea a doua Sebes-Sibiu 01.09.2013
===========================

























anacronox

partea a 3-a Deva- Sibiu 03.09.2013
=========================
DN 7 intre Simeria si Turdas



si inainte de intrarea in Orastie



statia de asfalt de la Turdas lucra din plin



iesirea de pe autostrada de la Aurel Vlaicu





DN7 intre Orastie si Sibot





anacronox

partea a 4-a
=========
inainte de Sibot se puneau panouri fonoabsorbante





nicio sansa sa termine in 2 saptamani















anacronox

partea a 5-a
=========









se asternea stratul acela de stabilizant (dorosol parca) la tunelul de la Cunta



se lucra si la capatul dinspre Sebes al viaductului de la Aciliu. pe camionul galben scria slurry, ma gandesc ca au inceput sa foreze peretii de sprijin









anacronox


anacronox

#10079
partea a 7-a
=========






lucrarile in zona Aciliu
---------------------------






aici au excavat si ce era stabilizat
------------------------------------------






s-a surpat si ce s-a excavat de curand





celalalt capat al viaductului. se lucra si aici
-----------------------------------------------------